برگزاری انتخابات پرشور و خدمت به مردم اولویت مسئولان پیشوا باشد

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: برگزاری انتخابات پرشور و خدمت به مردم اولویت مسئولان پیشوا باشد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، حسین عباسی ظهر شنبه در دیدار نوروزی با جمعی از کارکنان فرمانداری و حضور سیروس جعفری معاون سیاسی انتظامی فرماندار پیشوا که همزمان با سال جدید و در نخستین روز کاری برگزار شد اظهار داشت: نوروز فرصتی برای تجدید روحیه و دوری از خستگی‌های گذشته و شروع فصل جدید خدمت‌رسانی در فضای تازه و پرنشاط است.

عباسی گفت: در سال گذشته به دلیل شیوع و مشکلات مترتب بر آن، شرایط خاصی در کشور و شهرستان ایجاد شد که آرزو می‌کنم در سال جدید شاهد پایان بخشی به زندگی این ویروس باشیم.

فرماندار پیشوا افزود: قدردانی از زحمات یک ساله کارکنان دستگاه‌ها انتظار می‌رود در سال جدید با تلاش مضاعف، همدلی و همفکری بیشتر کارکنان فرمانداری و حضور مؤثر آنان در عرصه‌های مختلف شهرستان، شاهد بهبود شرایط و رفع مسائل موجود بوده و اقدامات ماندگاری صورت بگیرد.

وی بیان داشت: با توجه به در پیش بودن انتخابات در خردادماه سال جاری، مسئولیت‌ها و وظایف گسترده‌ای بر دوش مجموعه فرمانداری نهاده شده که باید تلاش کنیم ضمن برگزاری انتخابات سالم و باشکوه، امورات مردم به سهولت و در اسرع وقت برطرف شوند.

عباسی بیان داشت: در برگزاری انتخابات خردادماه ۱۴۰۰ در انتخابات شهرستان پیشوا رعایت اصل بی طرفی به عنوان یک رویکرد و اولویت قرار دارد و هدف تمامی مجریان برگزاری انتخابات در این شهرستان پرهیز از هرگونه جانبداری است تا انتخاباتی سالم و در سایه امنیت کامل برگزار شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.