بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد

پیشوا- فرماندار پیشوا گفت: بررسی صلاحیت داوطلبان انتخابات پیشوا به دور از جانبداری باشد.

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما ، حسین عباسی عصر سه شنبه در نشست مشترک ا اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی پیشوا اظهار داشت: فرآیند اجرایی انتخابات سال ۱۴۰۰ از مدت‌ها پیش در شهرستان پیشوا آغاز شده و از ۲۰ لغایت ۲۶ اسفندماه روند ثبت‌نام داوطلبان ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر انجام گرفت.

وی افزود: طی مهلت قانونی ثبت نام، ۶۴ نفر برای شهر پیشوا و ۲۵ نفر برای شهر جلیل‌آباد و در مجموع ۸۹ نفر برای شوراهای اسلامی شهر در شهرستان پیشوا ثبت‌نام کردند.

عباسی بیان داشت: در حال حاضر استعلام از مراجع چهارگانه انجام شده و هیئت اجرایی ظرف مدت زمان تعیین شده و بر اساس تمامی اسناد و مدارک مستدل از دستگاه‌ها، نسبت به بررسی و اعلام صلاحیت‌های داوطلبان اقدام می‌نماید.

فرماندار پیشوا گفت: بررسی صلاحیت‌ها یک فرآیند حساس و مهم است که در چارچوب قانون و به دور از هرگونه جانبداری صورت می‌گیرد و از آنجا که چهار سال مدیریت و آینده دو شهر پیشوا و جلیل‌آباد در گرو انتخابات پیش رو است، لازم است دقت نظر لازم در بررسی صلاحیت‌ها صورت بگیرد.

وی عنوان داشت: از همه داوطلبانی که برای حضور در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر پیش قدم شده و نام نویسی کردند تا زمینه‌ساز انتخاباتی پرشور و پویا در شهرستان شوند، تقدیر و قدردانی می‌نمایم.

عباسی اظهار داشت: از آنجا که موضوعات شهری در زندگی تک‌تک شهروندان بروز و ظهور داشته و اثرگذار است، مردم با انتخاب افرادی پاک‌دست، صالح، توانمند و با وسعت دید بلند می‌توانند به رشد و توسعه منطقه کمک کنند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.