مسئولان در خدمت به مردم و رفع مشکلات عملکرد جهادی داشته باشند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، حجت‌الاسلام یوسف جمالی در خطبه‌های امروز نماز جمعه بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید از تمام ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین‌ خدمات به مردم استفاده کنند و از هیچ فرصتی دریغ نشود.

وی رسیدگی به مشکلات مردم به ویژه محرومان و مستضعفان را از مهمترین وظایف و رسالت‌های مسئولان دانست و اضافه کرد: خدمت به مردم مهمترین سنگر مقابله با دشمنان است و مسئولان باید به صورت جهادی در این زمینه تلاش کنند.

امام جمعه موقت بوشهر به برخی از مشکلات مردم از جمله تامین نفت سفید اشاره کرد و ادامه داد: مشکل تامین نفت سفید در استان بوشهر با پیگیری‌های آیت‌الله صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان رفع شده است که باید تلاش بیشتری شود.

وی در ادامه به فتنه‌انگیزی دشمنان اشاره کرد و با بیان اینکه فتنه همچنان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: جریان فتنه سال ۱۳۸۸ با هدف براندازی نظام اسلامی ایران خارج از کشور طراحی شده بود.

حجت‌الاسلام جمالی بیان کرد: فتنه‌گران خیانت‌های بزرگی به کشور کردند که مردم آنها نبخشیده‌اند ولی برخی افراد در تلاش برای کم‌اهمیت جلوه‌دادن و کمرنگ‌کردن این اشتباهات هستند.

وی تصریح کرد: دشمنی دشمنان انقلاب اسلامی هیچ گاه تمام نمی‌شود و این حرکت یک جریان و یا یک تفکر زودگذر نیست که لازم است بصیرت‌افزایی و دشمن‌شناسی  همواره با محوریت رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار مردم باشد.

خطیب نماز جمعه بوشهر از بصیرت، دشمن شناسی و وقت شناسی به عنوان مهمترین دلایل خلق حماسه ۹ دی نام برد و افزود: حماسه ملت ایران در تاریخ انقلاب جایگاه مهمی دارد و همه محاسبات دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی را بر هم زدند.

وی با بیان اینکه بی بصیرتی و نشناختن دشمن و وقت در برهه‌های گوناگون به نظام لطمه می‌زند، اضافه کرد: روز ۹ دی ملت ولایت‌مدار ایران با حضور در صحنه در برخورد با آشوب‌گران و توطئه‌گران حجت بر آنان تمام کردند.

حجت‌الاسلام جمالی حماسه ۹ دی را نماد ولایت مداری و بصیرت و اتحاد ملت ایران دانست و گفت: دشمن شناسی، تقویت روحیه شهادت‌طلبی و مقاومت در برابر دشمنان راه نابودی فتنه‌گران  و توطئه‌گران است.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.