انریکه: قطعا به جام جهانی صعود می کنیم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از آس، در گروه B، اسپانیا با تنها گل پابلو سارابیا در دقیقه ۲۶  که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، از سد میزبان خود یونان گذشت. لاروخا با این برتری، ۱۶ امتیازی شد و به صدر جدول گروه B صعود کرد و جای سوئد را گرفت.

لوئیس انریکه بعد از این دیدار گفت: نتیجه بازی تیم ملی سوئد را می دانستیم اما روی بازی خودمان متمرکز بودیم. سخت بود، اما تیم مستحق برد بود، ما خوب بازی کردیم. بازی خارج از خانه مقابل تیم تدافعی مانند یونان و تلاش برای پیروزی همیشه دشوار است. بازیکنان همانطور که باید به این مسابقه واکنش نشان دادند. آنها دستورات مرا به خوبی درک کردند.

او در ادامه گفت: معتقدم بلیت جام جهانی را برای خودمان تضمین می کنیم. حتی زمانی که در گروه دوم بودیم به این موضوع اعتقاد داشتم. مقابل تیم خوبی بازی خواهیم کرد که روی کاغذ قصد دارد بیشتر به ما حمله کند. اما ما نه برای تساوی، بلکه برای پیروزی تلاش خواهیم کرد.

تیم ملی اسپانیا با کسب ۱۶ امتیاز به صدرنشینی  گروه رسید. تیم ملی سوئد با ۱۵ امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت. یک تساوی هم تیم ملی اسپانیا را در روز آخر به جام جهانی خواهد برد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.