کشته شدن یک جنین و زخمی شدن مادر در جنایت جدید سعودی در الحدیده

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، به نقل از شبکه خبری المیادین، منابع محلی در استان الحدیده یمن اعلام کردند: در پی حمله هوایی ائتلاف سعودی به منزل عبدالله شریان، از شهروندان یمنی در منطقه المریر در شهرک حیس در جنوب الحدیده یک غیرنظامی و یک جنین در شکم مادرش کشته و این مادر به شدت زخمی شد.

این جنایت درحالی صورت گرفته که سازمان ملل تشدید حملات توسط ائتلاف سعودی در الحدیده را محکوم کرد و این ائتلاف را مسؤول کشته شدن تعداد زیادی از قربانیان دانست.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی پنج حمله به مناطق دیگری از حیس و سه حمله پهپادی به منطقه الجبلیه در جنوب الحدیده انجام دادند.

دولت صنعا همچنین از ۳۲۷ نقض جدید ائتلاف سعودی خبر داد و اعلام کرد که این ائتلاف حملات شدید موشکی و توپخانه‌ای را به حیس انجام داده است.

در استان مأرب نیز جنگنده‌های ائتلاف سعودی ۳۰ حمله هوایی را به شهرک‌های صرواح و الجوبه انجام دادند. همچنین عملیات جنگ و گریز در جنوب و غرب مأرب همزمان با حملات گسترده ائتلاف سعودی ادامه دارد.

به گفته منابع درگیری‌های شدیدی نیز میان نیروهای انصارالله و ائتلاف سعودی در منطقه صبیره الجب در شمال غرب الضالع در جنوب یمن رخ داد. این منطقه شاهد تبادل حملات توپخانه‌ای است.

این درگیری‌ها به دنبال حمله گسترده نیروهای انصارالله به پایگاه‌های نیروهای ائتلاف سعودی رخ داد.

این تحولات در حالی است که روز گذشته نیز مناطق مختلف یمن شاهد تظاهرات گسترده علیه ادامه تجاوز و حملات ائتلاف سعودی به یمن بود.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.