فدرر: جوکوویچ و من باعث شدیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما و به نقل از آس، راجر فدرر و نواک جوکوویچ یکی از بزرگترین رقابت‌های جهان تنیس را در ۱۴ سال گذشته به نمایش گذاشتند. تنیسور صربستانی و سوییسی دومین رقابت بزرگ این رشته را با انجام ۵۰ بازی بین خود ثبت کرده اند که سهم جوکوویچ ۲۷ پیروزی و فدرر ۲۳ برد است. تنها تقابل جوکوویچ و نادال بالاتر از آن قرار دارد که دو تنیسور ۵۶ بار برابر هم بازی کردند.  

انجمن تنیس حرفه‌ای رقابت دو تنیسور صربستانی و سوییسی را مرور کرد. جوکوویچ اعتراف کرد که هر بازی با فدرر برایش خاص محسوب می‌شود. مرد شماره یک جهان گفت: در طول این سال‌ها بازی‌های باورنکردنی برابر فدرر انجام دادم. هر بار که در زمین حاضر می‌شوم تا با او رقابت کنم خیلی هیجان انگیز است چون فراتر از یک بازی است. 

فدرر به تمجید از نحوه بازی نوله پرداخت و شکست دادن تنیسور صربستانی را سخت دانست. او در این رابطه اظهار کرد: نواک می تواند در همه زمین‌ها خیلی خوب بازی کند. همیشه در یک سطح بازی می‌کند که آن خیلی بالا است‌. به همین خاطر برای غلبه بر او باید بهترین بازی‌تان را به نمایش بگذارید. او می‌داند چگونه خیلی خوب حرکت کند.

یکی از بازی‌های خاطره انگیز دو تنیسور به فینال ویمبلدون ۲۰۱۹ برمی‌گردد که جوکوویچ توانست جام قهرمانی را بالای سر ببرد. نوله درباره آن دیدار گفت: احتمالا یکی از بهترین دو-سه ستی بود که تاکنون بازی کرده‌ام. می‌توان گفت بهترین و هیجان انگیزترین بود که از لحاظ فیزیکی و ذهنی انرژی زیادی از من گرفت.

فدرر چنین رقابتی را در هر ورزشی مهم دانست و گفت:  آن‌ها موجب محبوب شدن ورزش می‌شوند. همیشه نیاز دارید تا با کسی یک رقابت خوب داشته باشید و با جوکوویچ خداروشکر آن را داشتم. هر دو باعث شدیم بهترین عملکردمان را به نمایش بگذاریم. 

پایان خبر / تاریخ ما 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.