بهترین هتل‌های شاهرود

شهرهای بین راهی که در مسیر مکان‌های توریستی قرار دارند، همیشه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای استراحت شبانه و ادامه مسیر بوده‌اند. شاهرود یکی از این شهرهای بزرگ است که به‌عنوان مرکز استان سمنان نیز شاخته می‌شود. در مسیر مشهد همیشه شهرهای بزرگی مثل شاهرود، دامغان، سمنان و… هستند که موردتوجه مردم قرار گرفته‌اند. بااین‌حال بعضی از این شهرها محل استراحت و هتل‌های باکیفیتی ندارند؛ اما شهر شاهرود هتل‌ها و موقعیت‌های مناسبی برای استراحت شبانه و حتی بیش از آن هم دارد که می‌توانید لذت ببرید. در ادامه این مطلب بهترین هتل‌‌های شاهرود را همراه با روشی برای رزرو هتل شاهرود ارائه می‌کنیم؛ با ما همراه باشید.

موقعیت و مکان‌های دیدنی شاهرود

شاهرود پس از سمنان بزرگ‌ترین شهر استان سمنان به‌حساب می‌آید و وسط جاده بزرگ و پرتردد تهران-مشهد قرار گرفته است. این شهر قدمت زیادی دارد و مورخان پیشینه آن را مربوط به دوره ساسانـیان و قبل‌تر از آن می‌دانند.

شهر شاهرود یکی از بهترین شهرهای ایران برای طبیعت‌گردان است. این شهر موقعیت‌های جذاب و جغرافیای طبیعی بکر و زیبایی را در خود گنجانده که در سطح جهان هم طرفداران زیادی دارد. مطمئنا تاکنون نام جنگل ابر یا پارک ملی توران را شنیده‌اید. جز مکان‌های دیدنی برای طبیعت‌گردان عزیز این شهر ساختمان‌ها، عمارات و برج‌های قدیمی زیادی هم دارد که برای عاشقان تاریخ، دارای جذابیت خاصی هستند.

هتل‌های برتر شاهرود

هتل پارامیدا شاهرود

هتل پارامیدا شاهرود

هتل پارامیدا یکی از بهترین و مجلل‌ترین هتل‌های شاهرود است. این هتل نوساز و بزرگ در زمینی به مساحت ۵۰۰۰۰‌ هزار مترمربع بنا شده و تقریبا می‌توان از آن به‌عنوان بزرگ‌ترین هتل شاهرود نام برد. با‌توجه به ویژگی‌ها و کیفیت بسیار بالایی  که هتل پارمیدا دارد، درجه کیفی چهار ستاره را برای آن انتخاب کرده‌اند.

ساختمان هتل پارامیدا در دو طبقه با ۴۴ باب اتاق‌های یک تا هشت نفره ساخته شده است. از جمله ویژگی‌های بارزی که می‌توان از آن به‌عنوان نماد هتل پارامیدا یاد کرد، حیاط بسیار بزرگ و امکانات تفریحی داخل حیاط است. همچنین این هتل اتاق‌های زیبا و طراحی داخلی مناسبی هم دارد. از جمله امکانات داخلی اتاق می‌توان به مبلمان کامل، تمام وسایل تکنولوژی مثل تلویزیون، تلفن، اینترنت، پریزهای برق برای شارژ وسایل، آباژور، یخچال، سیستم گرمایش و سرمایش، تخت و سرویس خواب، دراور، وسایل بهداشتی (مسواک خمیر دندان حوله شانه و…)، شبکه پخش فیـلم، رخت آویز و… اشاره کرد.

در این هتل جز امکانات هر اتاق خدمات و امکاناتی هم به‌صورت عمومی در دسترس همه قرار می‌گیرد. فضای سبز بسیار بزرگ و زمین تنیس یکی از بهترین امکانات آن‌جا به‌حساب می‌آید. همچنین دستگاه‌های اداری مثل فتوکپی و فکس، همراه دستگاه ATM در هتل پارمیدا برای راحتی مسافران تعبیه شده است.

شما می‌توانید هرگاه نیازمند خدماتی مثل ترانسفر، تورهای گردشگری، بیدار باش، خانه داری و… شدید، به کارکنان همین هتل رجوع و مشکل را برطرف کنید. در هتل پارامیدا سالن کنفرانس، مجموعه رستوران و چایخانه سنتی و… نیز فعالیت دارد.

 

هتل قصر بسطام

هتل قصر بسطام

هتلی بی‌نظیر با نما و ساختمانی نوساز و جدید که چهار ستاره درجه کیفی و انواع امکانات و خدمات را در خود جای داده است. این هتل زیبا یکی از پیشنهاد‌های ما به شما برای استراحت‌های چند روزه در شاهرود به‌شمار می‌رود.

هتل قصر امکانات و ویژگی‌های زیادی دارد که هرکدام می‌توانند دلیلی برای حضور شما در آن‌جا به‌حساب بیایند. به‌عنوان برترین ویژگی هتل می‌توان از ساخته شدن در منطقه نمونه گردشگری نام برد. این هتل را در منطقه نمونه گردشگری بسطام با هفت طبقه و ۴۰ باب اتاق یک تا پنج نفره ساخته‌اند. در این محل شما به مکان‌های دیدنی بسطام مثل آرامگاه بایزید بسطامی و… دسترسی مناسبی دارید.

از امکانات هتل قصر بسطام می‌توان به کمد، میز و مبلمان، سیستم‌های گرمایش و سرمایش، وسایل استراحت مثل تخت خواب، مبل، آباژور، مینی‌بار و روم سرویس، سیستم‌های اعلام و اطفاء حریق، حمام، چایساز، وسایل بهداشتی (حوله، مسواک خمیر دندان) و… اشاره کرد. بهترین ویژگی اتاق‌های این هتل وجود آشپزخانه در آن‌ها است که شما را از خرید غذاهای فست‌فود یا بیرون از خانه راحت می‌کند.

در این هتل خدمات و امکانات عمومی بیشتری نسبت به هتل پارمیدا وجود دارد. شما می‌توانید لحظاتی که وقت مناسبی دارید، به پارک و فضای سبز هتل بروید. همچنین اگر قرار کاری دارید، می‌توانید آن‌ها را در کافی‌شاپ هتل برگزار و از مهمان‌ها با بهترین دسر و نوشیدنی ممکن پذیرایی کنید. علاوه‌بر کافی‌شاپ یک چایخانه‌ سنتی، رستوران، آتلیه عکاسی، پارکینگ و مرکز خرید نیز در هتل وجود دارد تا راحتی را به بهترین شکل ممکن به شما هدیه کنند.

خدماتی که می‌توانید در این هتل استفاده کنید شامل خدمات ترانسفر، خدمات لاندری و خانه‌داری، بیدار‌باش، تورهای گردشگری، خدمات باربری، خدمات برای افراد دارای معلولیت، تاکسی سرویس و خدمات تهیه بلیط است که برای دسترسی هرچه بیشتر مهمان‌ها به آن‌ها با هماهنگی مسئولان هتل برای شما فراهم می‌شود.

کنار همه نکات بالا مهم‌ترین ویژگی بیشتر هتل‌های شهر را می‌توان امکان رزرو هتل شاهرود به‌صورت آنلاین دانست که خوشبختانه از طریق سایت علی بابا فراهم شده است. به‌راحتی و بدون هیچگونه سختی و نگرانی سری به سایت علی بابا بزنید یا رزرو هتل شاهرود را در گوگل سرچ کنید تا با سایت علی بابا مواجه شوید. سپس با مشاهده قیمت و مقایسه آن به‌راحتی هر اتاقی را که دوست دارید، انتخاب کنید و راهی این شهر شوید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ