بهترین راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی به نقل از لیوزا

ساعت هوشمند شیائومی

ساعت هوشمند شیائومی یا مچ بند و اسمارت واچ هوشمند شیائومی یکی از جذاب ترین محصولات این کمپانی میباشد که در وقت و سلامتی شما بسیار مفید میباشد. قیمت ساعت هوشمند شیائومی به نسبت سایر رقبا ارزان تر و البته امکانات با کیفیت هم سطح رقبا تولید و روانه بازار میکند از این رو خرید ساعت هوشمند شیائومی میتواند یکی بهترین انتخاب های شما باشد. شیائومی انواع ساعت های شیائومی هوشمند با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا وارد بازار میکند که هر کدام امکانات خاص و کاربردی دارند.

در این مقاله قصد داریم راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی را بصورت جزئی و براساس تکنولوژی های بکار رفته در این دستگاه و مطابق نیاز های خود ساعت هوشمند مورد نظر را انتخاب کنید سعی میکنیم بصورت ساده و خلاصه توضیح دهیم . تا هنگام خرید ساعت هوشمند دچار مشکل نشوید.

ساعت هوشمند شیائومی
ساعت هوشمند شیائومی

ایا اسمارت واچ خوب است؟

ساعت های هوشمند یا اسمارت واچ شیائومی یکی محصولات جانبی میباشد البته این محصول در دسته غیرضروری جای میگیرند خرید اسمارت واچ کاملا بستگی به نیاز شما بوده و افرادی که نمیتواند بصورت مدام از گوشی برای چک کردن پیام و اعلان ها استفاده کنند قطعا ساعت هوشمند شیائومی یکی از ساده ترین گجت برای این موضوع بوده که میتوانید به خرید ساعت هوشمند شیائومی فکر کنید همچنین در شهر های بزرگ همانند تهران و.. احتمال دزدی گوشی وجود دارد و یکی از عوامل دزدیده شدن گوشی هوشمند در دست گرفتن گوشی برا مکالمه یا چک کردن اعلان ها میباشد اما با وجود اسمارت واچ یا ساعت هوشمند شیائومی دیگر نیاز نیست گوشی خود را از جیب در بیاورید با این ساعت های هوشمند میتوانید به پیام و تماس خود پاسخ دهید.

چه اسمارت واچی بخرم؟

قطعا هنگام خرید ساعت هوشمند به این فکر میکنید که چه اسمارت واچی بخرم ؟ چه اسمارت واچی خوب است ؟ یا کدام ساعت هوشمند را بخرم ؟ در روزگار های قدیم تنها اپل و سامسونگ این نوع گجت ها را تولید میکردند و بازار برند ها بسیار محدود و گزینه های محدودی پیش روی شما بود که باید بین خرید اپل واچ و ساعت سامسونگ یکی را انتخاب میکردید اما در عصر جدید انواع برند ها با محصولات متنوع وجود داشته که ساعت های هوشمند تولید میکنند مانند شیائومی ، گوگل، آنر، هواوی و غیره. به دلیل تنوع بالایی که در بازار اسمارت واچ ها به وجود آمده، کاربران به راحتی نمی توانند انتخاب کنند که کدام و چه اسمارت واچی بخرند که هم ارزان باشد هم با کیفیت و البته امکاناتی داشته باشد که نیازشان را برطرف کنند که در ادامه توضیح خواهیم داد که در خرید ساعت هوشمند باید به چه نکاتی توجه ویژه ای داشته باشیم.

ساعت هوشمد شیائومی
ساعت هوشمد شیائومی

در خرید ساعت هوشمند شیائومی به چه نکاتی توجه کنیم؟

سازگاری سیستم‌عامل با گوشی موبایل

امروزه ساعت های هوشمند امکانات و قابلیت های بسیاری دارند که حتی بدون نیاز به گوشی هوشمند میتوانید تمام کار های خود را انجام دهید اما باید توجه داشته باشید که نهایت کارایی این دستگاه ها زمانی معلوم میشود که به گوشی هوشمند شما چه اندروید و یا ios متصل شود پس بهتر است محصولی را انتخاب کنید گه با گوشی هوشمند شما سازگاری داشته باشد به عنوان مثال سیستم عامل Wear OS که بر روی ساعت‌های هوشمند شیائومی ، هوآوی، ال جی و قرار دارد با گوشی های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید سازگاری بالایی داشته و ویژگی‌های زیادی را ارائه می‌دهد پس حتما هنگام خرید ساعت هوشمند با گوشی هوشمند شما سازگاری کامل داشته باشد در غیر اینصورت این محصول را بهتر است نخرید!

ساعت هوشمند شیائومی لیوزا
ساعت هوشمند شیائومی لیوزا

صفحه‌ نمایش ساعت شیائومی

در بیشتر ساعت های هوشمند و اسمارت واچ ها از صفحه نمایش رنگی LCD یا صفحه‌نمایش AMOLED استفاده میکنند همچنین صفحه نمایش اولین بخشی هست که در راهنمای خرید ساعت هوشمند شیائومی باید به آن اشاره کنیم چرا که عکس ها ، برنامه ها و سایر محتوا بصورت رنگی و روشنایی جذاب تری نمایش داده میشود و استفاده کردن از این ساعت ها بسیار راحت و لذت بخش میباشد در بسیار از ساعت های گران قیمت بجای نمایشگر LCD از نمایشگرها OLED استفاده میکنند که واقعا وضوح بالای حتی در محیط های روشن به نمایش میگذارد همچنین این تکنولوژی باعث میشود که گجت از طراحی باریک تری بهرمند شود.

برنامه‌های ساعت شیائومی

گوگل هنوز بصورت رسمی آماری را اعلام نکرده است که چه تعداد اپلیکیشن در سیستم عامل Wear OS وجود دارد اما بررسی ها و شواهد نشان میدهد گوگل همانند اپل واچ با داشتن هزاران اپلیکیشن که میتوانید آن ها را نصب و استفاده کنید. از جمله برنامه های که میتوانید در این ساعت هوشمند شیائومی استفاده کنید عبارتنداز : Uber ، Map ، Philips Hue و برنامه های کاربردی همانند کنترل لامپ یا سفارش غذا و..

باتری و میزان شارژدهی ساعت هوشمند شیائومی

یکی از بخش های مهم و فاکتور اصلی برای انتخاب و خرید ساعت هوشمند شیائومی طول عمر باتری و میزان شارژدهی ساعت هوشمند میباشد باتوجه به اینکه در بسیار از ساعت های هوشمند از صفحه نمایشگر رنگی با امکانات و قابلیت های نظیر مکالمه صوتی، GPS و غیره مجهز شده اند نباید انتظار شارژدهی بالا را داشته باشید ولی اغلب با هر بار شارژ میتوانید بین ۱ تا ۲ روزه از ساعت هوشمند شیائومی استفاده کنید البته اگر امکانات مانند GPS و انواع پایش های سلامتی را غیر فعال کنید میتواند تا چند روز بدون شارژ مجدد استفاده کنید .

خرید ساعت هوشمند شیائومی از فروشگاه لیوزا

شما میتوانید قیمت ساعت هوشمند شیائومی را در سایت https://liooza.ir/ مشاهده و بررسی کنید و در صورت نیاز آن را خریداری کنید همچنین اگر به اطلاعات بیشتر برای خرید ساعت هوشمند شیائومی نیاز داشتید میتوانید از تیم پشتیبانی فروشگاه لیوزا درخواست راهنمایی و مشاوره کنید برای خرید ساعت هوشمند شیائومی کافیست آن را انتخاب و در لیست خرید خود قرار دهید تا ساعت هوشمند شیائومی خریداری شده در کمترین زمان ممکن درب منزل خود تحویل بگیرید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
1 نظر
  1. علی می گوید

    ساعت هوشمند شیائومی واقعا ارزش خرید داره

ارسال یک پاسخ