بهترین هتل های بانکوک، شهر معابد تایلند

حتما برای شما این سوال پیش آمده است که در روزهای تعطیل و غیر تعطیل کدام یک از شهرها و کشورهای خارجی می‌تواند گزینه مناسبی برای یک سفر چند روزه باشد. این سوال شما بسیار به جاست؛ چرا که می‌دانید تجربه لحظاتی از عمر که در سفر سپری می‌شود، به قدری ارزشمند است که نباید آن را در زمان و مکانی اشتباه گذراند. اما نگران نباشید. شهر، اقامتگاه‌ها و هتل های بانکوک، پایتخت کشور تایلند، به عنوان یکی از پرطرفدارترین شهرهای توریستی دنیا با برخورداری از تفریحات متنوع، گشت و گذارهای شبانه، غذاهای خوش طعم و ارزان و دیدنی‌های هیجان انگیز خود آماده است تا با آن شوید. در ادامه سعی کرده‌ایم ضمن آشنایی با شهر بانکوک، جاهای دیدنی آن و هتل های بانکوک، تا آن‌جا که ممکن است، وصف زیبایی‌های این شهر محبوب را در جملات و کلمات بگنجانیم.

بانکوک، شهر شناور آسیا کجاست؟

شهر بانکوک که اوایل قرن پانزدهم در کرانه غربی رود چائوفرایا در جنوب شرقی آسیا متولد شد و رنگ و بوی فرهنگ شرقی گرفت، علاوه‌بر این‌که چهارمین شهر تاریخی تایلند است، یکی از مراکز مهم سیاسی، اقتصادی و حتی تفریحی دنیا نیز می‌باشد. شهر بانکوک به علت موقعیت خاص جغرافیایی خود هم در گذشته برای حاکمان حکومت‌هایی مثل آیوتایا اهمیت ویژه‌ای داشته است و هم امروزه به خاطر بالابردن نفوذ خود در عرصه‌های جهانی، میزبان بسیارهای از فستیوال‌های مهم حوزه مد و سرگرمی است. جالب است بدانید بعد از اینکه در جنگ جهانی دوم کشورهای ژاپن و تایلند با هم متحد شدند، تعداد زیادی از نخبه‌های نظامی و سیاسی شرقی در این شهر ساکن شدند.

جاهای دیدنی شهر بانکوک

قبل از آَشنایی با بهترین هتل های بانکوک، لازم است کمی درباره جاهای دیدنی این شهر بدانید. شهری که تلفیقی از معماری‌ تاریخی و مدرن را در خود جا داده است و قرار است شما را با دنیایی از رنگ‌های متنوع که به زیباسازی شهر کمک کرده‌اند، مواجه کند. در سفرتان به شهر بانکوک، می‌توانید از دیدنی‌هایی مثل کاخ بزرگ، بازار روی آب، باغ وحش سافاری ورلد، مزرعه تمساح‌ها، معبد بودا، معبد وات فو، منظره چشم نواز چرخش غول پیکر و طبیعت این شهر زیبا بازدید کنید. فراموش نکنید که در بازدید از معابد این شهر، لازم است از هنجارها و قوانین کشور تایلند پیروی کنید و از این طریق، به آداب و رسوم مردم شهر بانکوک احترام بگذارید. به‌طور کلی، بازید از دیدنی‌های شهر بانکوک به قدری رویایی و هیجان انگیز که سفری ۳ تا ۵ روزه را از شما طلب می‌کند.

سفری موقت و خاطراتی ابدی در بهترین هتل های بانکوک

هتل پاتوموان پرینسس بانکوک

هتل پنج ستاره پاتوموان پرینسس، هر ساله به علت برخورداری از کیفیت بسیار مطلوب خود در بخش‌های مختلف، جوایز زیادی را از آن خود می‌کند و انتخاب بسیاری از گردشگرن دنیا به ویژه ایرانیان است؛ چرا که پاتوموان پرینسس هم ارزش خرید بالایی دارد و هم دسترسی آن به نقاط مهم شهر، مراکز خرید و میدان سیام بسیار آسان است. اگر قصد رزرو این هتل پنج ستاره معروف بانکوک را دارید، باید بدانید که در طول اقامت خود در این هتل قرار است با ۲۰ رستوران متنوع، اتاق‌های خانوادگی، وی آی پی، صندوق امانات، باشگاه‌ بدنسازی، ایروبیک، زمین‌های تنیس، اسکواش، بدمینتون، بسکتبال، خدمات نگه‌داری از کودکان، نظافت باکفیت، مراکز تجاری و … در داخل فضای هتل روبرو شوید.

هتل پنج ستاره اوکورا پرستیژ

هتل پنج ستاره و ۲۴۰ اتاقه اوکورا پرستیژ با شگفت انگیزترین چشم اندازی که از شهر دارد، یکی دیگر از هتل‌های مطلوب و محبوب گردشگران است. مرکز اسپا، رستوران ژاپنی، استخر روباز، وای فای رایگان، ماساژ، غذاهای متنوع و حتی رژیمی، سالن‌های ورزشی، خدمات نگه‌داری از کودکان و … تنها گوشه‌ای از خدمات این هتل است. همچنین اوکورا پرستیژ، دسترسی بسیار راحت و آسانی به یک ایستگاه قطار هوایی، مرکز خرید چیدلوم و پاراگون دارد.

هتل آسیا بانکوک

هتل چهار ستاره آسیا بانکوک یکی دیگر از هتل های باکیفیت و تراز تایلند است. این هتل به علت این‌که به شکل مستقیم به ایستگاه مترو هوایی وصل شده است، دسترسی بسیار راحتی به میدان سیام، مرکز خرید ام بی کا و سایر نقاط مهم توریستی، تفریحی و تجاری شهر دارد. آسیا بانکوک هم چنین انتخاب اول افرادی است که برای سفرهای کاری به بانکوک می‌روند؛ چرا که این هتل بخش مجزایی را به اتاق‌های اداری، سالن کنفرانس، سایت کامپیوتر، خدمات فکس و کپی اختصاص داده است. اگر می‌خواهید آسیا بانکوک را رزرو کنید، زبان انگلیسی یا تایلندی را برای ارتباط با کارکنان آن فراموش نکنید.

هتل کلور اسوک

این هتل ۴ ستاره و ۸۸ اتاقه، با فاصله بسیار کمی که با ایستگاه قطار هوایی اسوک و فرودگاه سوارنابهومی دارد، علاوه‌بر دسترسی راحت و آسان به مرکز شهر، از امکانات و خدمات تراز و مطلوبی برخوردار است که بسیاری از گردشگران، اقامت در این هتل را در گوشه‌ای از خاطرات سفر هیجان انگیزشان به بانکوک نگه داشته‌اند.

سفر به تایلند و رزرو هتل های بانکوک با فلای تودی

تا این‌جا سعی کردیم به‌طور مختصر با شهر بانکوک، شهر معابد تایلند آشنا شویم. برای این‌که این آشنایی کامل شود، باید همین حالا بعد از تعیین زمان رفت و برگشت سفر، رزرو هتل و خرید بلیط تهران بانکوک، کوله سفرتان را ببندید و خودتان با تمام حواس پنچ‌گانه، زیبایی‌های این شهر رنگارنگ را کشف کنید. فلای تودی به‌عنوان یکی از معتبرترین مراجع خرید بلیط و رزرو هتل های بانکوک با بهترین قیمت، در هر سفری کنار شماست تا با صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های شما، نقش مهمی در خلق خاطراتی ماندنی از سفرهایتان داشته باشد.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ