آشنایی با مزرعه فیل الفنتسیک،جایپور

مزرعه فیل در نزدیکی شهر جیپور، در شهرک امبر واقع شده است. این مزرعه یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم جیپور محسوب می‌شود که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند.

الفنتسیک جیپور مکانی است که همه گردشگران تور جیپور را به سمت خود می‌کشاند چرا که سفر به جیپور بدون تجربه فیل سواری تکمیل نمی‌شود. این مکان در نزدیکی شهر جیپور واقع در شهرک امبر قرار دارد و یک مزرعه فیل می‌باشد.در کنار فیل سواری می‌توانید تفریحات مشارکتی با فیل‌ها نیز داشته باشید یا با آنها مشغول آب بازی شوید. می‌توانید به آنها غذای مورد علاقه‌شان را بدهید و در انتها خستگی خود را با میل کردن یک وعده غذای محلی شهر جیپور از بدن بیرون کنید.

مزرعه ی زیبای الفنتسیک،مزرعه ی فیل ها 

مزرعه فیل الفنتستیک یکی از جاذبه‌های گردشگری مهم و محبوب شهر جیپور هند است که در قرن شانزدهم به وجود آمده است. این مزرعه در شهرک امبر واقع شده و تقریبا ۱۱ کیلومتر با شهر جیپور فاصله دارد.در این مزرعه، گردشگران می‌توانند به فیل‌ها نزدیک شوند و فعالیت‌های جذابی مانند بازی با فیل‌ها، سوار شدن بر آنها، نقاشی کردن روی فیل‌ها و غذا دادن به آنها را انجام دهند. این مزرعه برای علاقه‌مندان به حیوانات، تجربه‌ای منحصر به فرد و به یاد ماندنی فراهم می‌کند.مزرعه فیل الفنتستیک یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری جیپور است که هر ساله گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند و به شهر جیپور جذابیت بیشتری می‌بخشد.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ