یک محتوا پلتفرم حرفه ای تولید محتوا

جذب مخاطب از طریق بازاریابی محتوا یکی از مهمترین اقداماتی است که باعث رشد بیزینس‌ها می‌شود. اما آیا صاحبین کسب‌وکارهای اینترنتی به درستی از این امکانی که در اختیار آن‌ها قرار گرفته است، استفاده می‌کنند؟ متاسفانه امروزه تولید محتوا به ضعیف‌ترین شکل ممکن در حال انجام است. به همین دلیل مخاطبان سایت‌های مختلف عموما در همان لحظات اول از سایت‌ها خارج می‌شوند. اگر می‌خواهید عملکرد مناسبی در بازاریابی محتوا داشته باشید، باید به سمت تولید کانتنت اصولی گام بردارید. برای این منظور تنها کافی است که کار را به کاردان یعنی یک محتوا پلتفرم حرفه‌ای تولید محتوا بسپارید. با این کار مخاطب نه تنها با اشتیاق مطالب موجود در سایت شما را می‌خواند، بلکه در انتها بابت انتخاب سایت شما احساس رضایت خواهد داشت.

یک محتوا چیست

پلتفرم یک محتوا از زمانی شروع شد که خود آن‌ها به دنبال شرکتی برای تولید کانتنت متنی با کیفیت، یونیک و مطابق با استانداردهای روز می‌گشتند. برای این منظور با شناخته شده‌ترین افراد و آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ فعال در این زمینه صحبت کرده و همکاری خود را با آن‌ها آغاز کردند. اما از نتیجه این همکاری‌ها راضی نبودند. آن‌ها به دنبال اصالت و خلاقیت بودند؛ چیزی که در کار کمتر نویسنده‌ای وجود داشت. به همین دلیل خود دست به کار شده و گام‌های لازم برای ساخت یک پلتفرم جهت ارتقاء سطح کیفی کانتنت‌های موجود در وب فارسی را برداشتند.

مهمترین چالش آن‌ها این بود که مقیاس و معیار دقیقی برای سنجش کیفیت مطالب فارسی نداشتند. بنابراین استانداردهایی را برای نگارش، تعریف و بر اساس آن‌ها نویسنده‌هایی مستعد، خلاق و مشتاق را جذب کردند. البته کار به همین جا ختم نشد؛ چرا که آن‌ها تصمیم گرفتند استانداردهای مد نظر خود را به افراد علاقه‌مند به نویسندگی و ورود به این حرفه آموزش دهند. یک محتوا معتقد است که بهترین و موثرترین راه آموزش، یادگیری در حین کار است. نتیجه این دوره آموزشی تربیت صدها نویسنده خلاق و ماهر در زمینه تولید محتوای متنی بود که در حال حاضر در ۱mohtava یا شرکت‌های دیگر مشغول کار هستند.

با کمک نویسندگان کاربلد، ویراستاران ریزبین و متخصصان سئو یک محتوا، انتشار مطالب باکیفیت و جذاب در سایت دیگر یک رویای دور از دسترس نیست. تدوین استراتژی محتوایی، تقویم تولید محتوای دقیق و بهینه‌سازی متن از لحاظ قواعد سئو را می‌توان از نقاط متمایزکننده این شرکت نسبت به شرکت‌های دیگر دانست. مقالات ارائه شده از سوی ۱mohtava کاملا یکتا هستند؛ همین موضوع باعث می‌شود که کسب‌وکار شما یک سر و گردن از رقبا بالاتر باشد.

نویسنده یک محتوا شوید

اگر فکر می‌کنید که در زمینه نویسندگی استعداد دارید، جای دوری نروید. افراد حاضر در ۱mohtava با افتخار آماده شروع همکاری با شما عزیزان هستند. ایجاد انواع کانتنت برای وب‌سایت‌های مختلف نیاز به دانش آکادمیک در رشته خاصی ندارد و تنها فاکتور‌های مهم استعداد، علاقه و توانایی‌های فرد هستند. برخی از ویژگی‌های شخصیتی که از نظر تیم ۱mohtava برای نویسنده شدن مهم است، عبارتند از:

  • نویسنده سایت باید قدرت نویسندگی خوبی داشته و از انجام این کار لذت ببرد.
  • معمولا اشخاصی که خوب صحبت می‌کنند، خوب هم می‌نویسند، بنابراین داشتن فن بیان قوی نیز از دیگر ویژگی‌های لازم برای نویسنده شدن در ۱mohtava است.
  • داشتن افکار منظم و طبقه‌بندی شده در خلق متون جذاب و مفید موثر است.
  • نویسنده باید توانایی استفاده از لحن‌ها و نوشتارهای مختلف اعم از طنزگونه، محاوره‌ای، رسمی و غیره را داشته باشد. بدین ترتیب او می‌تواند با خلاقیت خود مطالبی جذاب، منحصربه‌فرد و تاثیرگذار بنویسد.
  • نویسنده باید بتواند با متن خود مخاطب را متقاعد به ماندن بیشتر در سایت یا انجام کاری کند.
  • علاقه به مطالعه و آموزش مباحث جدید نیز از نقاط متمایز یک نویسنده موفق است.

همچنین یک فرد برای اینکه به عنوان کارشناس تولید محتوا در یک محتوا پلتفرم حرفه‌ای تولید محتوا استخدام شود، علاوه بر داشتن مهارت نویسندگی باید مهارت‌های زیر را نیز داشته باشد:

  • تسلط بر اصول نگارش، قواعد و دستور زبان
  • آشنایی با زبان انگلیسی و ترجمه مقالات انگلیسی
  • مهارت کار با اینترنت و توانایی جستجو در وب
  • تسلط بر نرم‌افزارهای آفیس
  • خلاقیت در ارائه مطالب جدید در حوزه‌های مختلف
  • آشنایی با اصول و قواعد سئو، تحقیق کلمات کلیدی و به کارگیری آن‌ها
  • آشنایی با تکنیک‌های بهتر نوشتن مطالب جهت کسب جایگاه بالا در میان موتورهای جستجو
  • آشنایی با شیوه‌های جمع‌آوری و تلفیق مطالب
  • دارای مهارت کار تیمی
  • تحویل به موقع سفارش‌ها

ویراستار یک محتوا شوید

یکی دیگر از چالش‌های ابتدایی پلتفرم ۱mohtava با آژانس‌های دیجیتال مارکتینگ این بود که آن‌ها مطالب ویراستاری نشده را تحویل می‌دادند. مقالاتی که پر از غلط املایی، اشتباهات دستور زبانی و جمله‌بندی‌های ناشیانه بودند. به طور قطع اگر یک ویراستار حرفه‌ای این متن‌ها را می‌دید، اجازه انتشار آن‌ها را در هیچ سایتی نمی‌داد. این بود که گروه ۱mohtava به محض راه‌اندازی پلتفرم خودشان، در کنار استخدام نویسندگان کاربلد و با استعداد از ویراستاران نکته‌سنج نیز دعوت به کار کردند. با این کار می‌خواستند متنی که با عبور از فیلتر ۱mohtava به دست کسب‌وکارهای اینترنتی می‌رسد، متنی بدون اشکال و صددرصد بهینه باشد. بنابراین با قاطعیت می‌توان گفت که ویراستاران جزو چرخنده‌های اصلی این شرکت هستند. بدون حضور این عزیزان، این کارخانه از فعالیت باز می‌ایستاد.

۱mohtava پلتفرمی برای سفارش محتوا نویسی در فضای وب فارسی به دنبال همکاری و استخدام ویراستارهای خلاق و بااستعداد نیز است. شما عزیزان می‌توانید در صورت علاقه به این مسیر شغلی رزومه خود را برای آن‌ها ارسال کنید. در صورت تایید رزومه و همچنین دریافت نمره قبولی آزمون می‌توانید همکاری خود را با این مجموعه شروع نمایید. به یاد داشته باشید که کسب تجربه در این راستا و ویراستاری متون مختلف، شما را به یک ویراستار حرفه‌ای تبدیل خواهد کرد.

تولید محتوای شما توسط یک محتوا

کسب‌وکارهای اینترنتی به خوبی می‌دانند که محتوا زیربنای موفقیت آن‌ها است. با این وجود، بسیاری از این بیزینس‌ها حتی نمی‌دانند که تولید محتوا چیست و چگونه انجام می‌شود. برون‌سپاری یکی از راهکارهای موثر برای مواجهه با این چالش است. بدین ترتیب به تعداد بیشماری نویسنده کاربلد و خلاق دسترسی خواهید داشت. امکان دسترسی به سبک‌های نوشتاری متنوع و تخصص‌های مختلف نیز از دیگر مزایای برون‌سپاری نگارش مقالات سایت است.

اگر شما نیز برای کسب‌وکار خود به مقالات حرفه‌ای نیاز دارید، کار خود را به یک محتوا پلتفرم حرفه‌ای تولید محتوا بسپارید. کارشناسان این مجموعه توانایی نوشتن مطلب در حوزه‌های مختلف را داشته و با اصول نگارشی و سئوی محتوا آشنا هستند. این افراد می‌دانند که چگونه باید اثربخش و جذاب بنویسند تا مخاطب را به ادامه حضور در صفحه و خواندن کل مقاله ترغیب نمایند. همچنین شما می‌توانید برای رشد کسب‌وکار اینترنتی خود از کارشناسان آن‌ها مشاوره بگیرید. بنابراین برای رسیدن به موفقیت تنها کافی است که ۱mohtava را انتخاب کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ