آشنایی با آلپاری

سرمایه گزاری و معامله در بروکر آلپاری

حتما در ذهنتان این سوال پیش آمده که بروکر آلپاری به چه معناست؟ در پاسخ باید بگوییم بروکر آلپاری یکی از کارگزاری های بسیار معروف در حوزه فارکس است که در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده . اگر شما آشنایی‌ای با بازارهای مالی و مسائل این چنینی نداشته باشید، احتمالا معنی جمله بالا را متوجه نخواهید شد. پس با ما همراه باشید تا در مورد هر کدام توضیحات مفصلی ارائه کنیم.

بروکر به چه معناست؟

بروکر شرکت کارگزاری‌ای است که نرخ های بازار را به مشتریان خود ارائه می‌دهد و اجراکننده دستورات معاملاتی مشتریانش است. به این معنی که وقتی که مشتری یک دستور معاملاتی خاص مانند خرید و فروش را به صورت آنلاین به بروکر خود اعلام می‌دارد، بروکر یا کارگزاری این وظیفه را دارد تا از طریق حسابی که مشتری دارد ، این دستور را انجام دهد.

فارکس به چه معناست؟

فارکس بازاری است که در آن تبادلات ارز انجام می شود و وابسته به مکان جغرافیایی نیست. فارکس که به صورت FX هم نشان داده می‌شود بازاری جهانی است که معامله گران به دنبال خرید و فروش ارزهای مختلف در جهان هستند.

در واقع آلپاری این بروکر بزرگ حوزه فارکس بسترهایی را فراهم کرده است تا مشتریان آن بتوانند بهترین تصمیمات را در حوزه سرمایه گذاری و معاملات بگیرند. بهترین راهنمایی‌ها و منابع آموزشی در اختیار مشتریان آلپاری قرار می‌گیرد تا بتوانند به سود قابل توجهی دست پیدا کنند.

زمان تأسیس آلپاری بروکر

این بروکر در سال ۱۹۹۸ تاسیس شده و تا به حال صدها هزار تریدر را به سوی خود جذب نموده است. آمارها گردش مالی این مجموعه را به بیش از ۲۰۰ بیلیون دلارگزارش داده است. نوآوری‌های این مجموعه و خدمات عرضه شده توسط بروکر آلپاری سبب شده است تا جوایز بسیاری از سوی منتقدین دریافت کند. همین موضوع نشان دهنده سطح بالای این مجموعه است.

چرا آلپاری بروکر در بازار ایران طرفدار دارد؟

به دلایلی که ذکر شد بروکر آلپاری در بازار فارکس ایران هم محبوب است و وجود ۲ میلیون مشتری آلپاری نشان می دهد که سرمایه گذاری در این حیطه یک امر سود ده می باشد. کارشناسان آلپاری منابع مورد نیاز برای آموزش را در اختیار شما قرار می‌دهند و در صورت ایجاد هر سوالی شما را راهنمایی می‌کنند.

/پایان رپورتاژ آگهی/

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها