زیاده‌گویی مدیر از جهل است/ وعده‌های توخالی مطالبه‌گری شود

حجت‌الاسلام مهدی ستوده امروز در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» تصریح کرد: زنده شدن روحیه مطالبه‌گری مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده و جوانان مومن و انقلابی باید با نیازسنجی صحیح و بصیرت کامل در تمامی عرصه‌ها وارد میدان مطالبه‌گری شوند.

وی با اشاره به اینکه برخی از مدیران علاقه زیادی برای به بوق و کرنا زدن فعالیت‌های ساده و وظایف ذاتی دستگاه خود دارند، افزود: وظیفه مدیران عمل به تعهدات خود در قبال مردم بوده و تحت هیچ شرایطی نباید از برآورده ساختن خواسته‌های قانونی جامعه عدول کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل یادآور شد: در شرایطی که دشمنان انقلاب با بهره‌گیری از هر فرصتی درصدد ایجاد هجمه‌های روانی و جنگ شدید اقتصادی هستند، برخورداری از مدیران و مسئولانی کم ادعا و جهادوار نیاز کنونی کشور خواهد بود.

ستوده ادامه داد: با قرارگیری در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی که به عنوان هویت نظام نیز محسوب می‌شود عملکرد دستگاه‌های مختلف باید به شکل مطلوبی شفاف‌سازی شده و با اطلاع‌رسانی صحیح خدمات بی‌بدیل انقلاب بیان شود.

وی با اشاره به اینکه ساعت کار مدیران باید شبانه‌روزی باشد، اضافه کرد: تلاش دستگاه‌های مختلف اجرایی در راستای ارائه خدمات مطلوب ارزشمند بوده اما باید با آسیب‌شناسی صحیح از هر گونه تعلل در خدمت‌رسانی به مردم جلوگیری به عمل آید.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.