کمیسیون انتخابات لیبی: نامزدی سیف الاسلام قذافی قانونی است

به گزارش خبرگزاری تاریخ ما، عماد السایح، رئیس کمیسیون عالی انتخابات لیبی به شبکه الجماهیریه لیبی تاکید کرد: دادستانی نظامی حق دخالت در عملکرد کمیسیون عالی انتخابات را ندارد و نامزدی سیف الاسلام قذافی به لحاظ قانونی مشکلی ندارد.

رئیس کمیسیون انتخابات لیبی تاکید کرد: تمام تدابیر نامزدی سیف الاسلام قذافی برای انتخابات ریاست‌جمهوری لیبی وجاهت قانونی دارند.

این اظهارات السایح در پاسخ به درخواست مسعود ارحومه دادستان کل نظامی وابسته به وزارت دفاع دولت لیبی است که از رئیس کمیسیون انتخابات خواسته بود سیف الاسلام و خلیفه حفتر فرمانده نیروهای ارتش شرق را از لیست نامزدهای ریاست‌جمهوری خط بزند.

سیف الاسلام القذافی فرزند دیکتاتور سابق لیبی اخیرا به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری آتی که قرار است ماه دسامبر برگزار شود، ثبت نام کرده است.

ژنرال خلیفه حفتر، فرمانده کل نیروهای موسوم به ارتش «ملی» لیبی نیز پس از قذافی نامزدی خود در انتخابات ریاست جمهوری لیبی را اعلام کرد و گفت: من برای رهبری مردم در مرحله سرنوشت ساز کاندیدا شده‌ام نه برای درخواست قدرت و شایسته نیست انتخابات لیبی فرصتی برای دادن وعده‌های توخالی باشد.

پایان خبر / تاریخ ما

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.