این اپلیکیشن را نصب کنید و برنج را ارزان تر بخرید!

پایه ثابت بسیاری از غذاهای ایرانی برنج است. این ماده غذایی لذیذ و خوشمزه در نقاط متنوعی از کشور ایران با درجه کیفیت‌های مختلفی کشت می‌شود. با این حال انواع برنج وارداتی نیز به واسطه مصرف بسیار زیاد ایرانیان در بازار موجود است. با وجود تورم و افزایش شدید قیمت‌ها در سال‌های گذشته، برنج نیز با افزایش قیمت چشم‌گیری روبه‌رو شد که مردم را با دغدغه خرید آن روبه‌رو نمود. در ادامه سعی داریم راه‌هایی را برای کاهش هزینه خرید برنج را به شما ارائه دهیم.

خرید آنلاین برنج

پیشرفت تکنولوژی و فناوری اینترنت بسیاری از کارها را برای انسان‌ها آسان نموده‌است. این تسهیل کار تنها مربوط به موارد صنعتی، اداری و تخصصی نیست و تاثیر اینترنت روی زندگی روزمره انسان‌ها نیز غیر قابل انکار است. استفاده از اینترنت در خریدها و فعالیت‌های روزمره از زمان شیوع کرونا بسیار عمیق‌تر و موثرتر بود. به حدی که اقلام عادی و مورد نیاز هم دیگر به صورت آنلاین خرید و فروش می‌شد و درب منزل تحویل مشتری می‌گردید.

در همین راستا و مخصوصا در سالیان گذشته پلتفرم‌های مختلفی چه به صورت مستقیم و چه به شکل واسطه در این فیلد مشغول به فعالیت شدند. در ادامه دو پلتفرم مفید و پرکاربرد که زیرمجموعه‌های سوپر اپلیکیشن اسنپ هستند و به فروش کالاهای ضروری و مورد نیاز خانوار مشغول‌اند را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

چرا برنج را آنلاین بخریم؟

بهتر است اول این موضوع را روشن کنیم. در خریدهای حضوری شما در یک مغازه یا فروشگاه تنها با چند نوع مشخص از برنج روبه‌رو خواهید بود و باید بین آن‌ها انتخاب کنید. حتی اگر به مغازه‌های مختلفی هم سر بزنید باز هم محدوده انتخاب شما و مقایسه قیمت و کیفیت خیلی گسترده نخواهد بود. اما وقتی هر فروشگاه و مغازه به یک سامانه مشخص وصل باشند و شما بتوانید تمامی محصولات، انواع برندها و مدل‌ها و تفاوت قیمت‌ها را با خیال راحت و حوصله بررسی و مقایسه کنید. مشخصا خرید نهایی شما کاملا به صرفه‌تر و باکیفیت‌تر خواهد بود.

اسنپ مارکت فروشگاهی برای خرید ارزان

اسنپ مارکت از زیرمجموعه‌های شرکت بزرگ اسنپ است که نتیجه همکاری با فروشگاه‌های زنجیره‌ای هایپراستار از سال ۱۳۹۷ می‌باشد. در این پلتفرم انواع محصولات سوپرمارکتی و مواد غذایی و کلیه مواردی که در هایپراستار موجودند، به فروش می‌رسد. فروش کالا توسط اسنپ مارکت از شهر تهران آغاز و در حال حاضر در شهرهای دیگر مانند اصفهان، شیراز، قم، ارومیه، کرج، مشهد و… نیز گسترش یافته‌است.

یکی از مواردی که با تنوع زیادی در اسنپ مارکت به فروش می‌رسد برنج است. شما با ورود به سوپر اپلیکیشن اسنپ و انتخاب بخش اسنپ مارکت به تمامی هایپراستارها تحت قرارداد با اسنپ که در محدوده مکانی شما خدمات ارائه می‌دهند دسترسی پیدا می‌کنید. مشخصا در این شرایط قادر هستید با خیال راحت بین فروشگاه‌ها بچرخید، انواع برندها و کیفیت‌ها را شناسایی کنید. قیمت‌های جدید و قدیم و گران و ارزان را مورد بررسی قرار دهید و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید. حتی می‌توانید از فروشگاه‌های مختلف در صورت امکان نمونه تهیه کرده ‌و در صورت رضایت برای خریدهای عمده‌تر اقدام کنید.

فروشگاه‌های اینترنتی مختلف در راستای رقابت و بازاریابی از تخفیف‌های متنوعی استفاده می‌کنند. برای مثال اکثر کسانی که از دیجی‌کالا خرید کرده‌اند از تخفیف دیجی کالا و قیمت مناسب آن می‌گویند. این تخفیف‌ها و کاهش هزینه‌ها در فروشگاه‌های آنلاین دیگر نیز وجود دارد. اسنپ هم از جمله مجموعه‌هایی است که از راه‌های متنوع و روی فروش‌های مختلفش تخفیفاتی را برای کاربرانش در نظر می‌گیرد.

اسنپ اکسپرس، فروشگاهی با تخفیف های باورنکردنی

اسنپ فعالیت خود را تنها به هایپراستار محدودنکرده است. این شرکت با طیف گسترده‌ای از فروشگاه‌های زنجیره‌ای، هایپرمارکت، سوپرمارکت محلی و غیره که مجموع آن‌ها به چندین هزار مورد در بیش از ۸۵ هزار شهر در ایران می‌رسد نیز قرارداد دارد و همکاری‌اش را در بخش اسنپ اکسپرس اجرا می‌کند. در این بخش علاوه بر مغازه‌های محلی و شخصی شما به اقلام فروشگاه‌های معروفی من جمله رفاه، کوروش، جانبو و … دسترسی خواهید داشت.

در کنار مزیت‌های نام برده‌شده برای بخش اسنپ مارکت می‌توان به بخش نظرات و بررسی رضایت یا عدم رضایت خریداران قبلی از انتخاباتشان نیز به عنوان مزیت اشاره کرد. به طور کلی خرید از اسنپ می‌تواند بر اساس تجربه‌های انجام‌گرفته در گذشته با کیفیت بسیار مناسب‌تری صورت گیرد.

اگر شما زمان کافی را صرف خرید آنلاین و مقایسه محصولات کنید. می‌توانید با توجه به بودجه مالی خود، بهترین برند و نوع برنج را برای خود مشخص نمایید. در این بین فروشگاه‌هایی که با خرید قبلی اجناسشان را قیمت‌گذاری کرده‌اند و یا تخفیفاتی را برای جذب مخاطبان در نظر گرفته‌اند می‌توانند هزینه شما را کاهش دهند. اما این تمام ماجرا نیست. اسنپ معمولا در کنار تخفیفات فروشگاه‌ها، به طور مستقل درصدهای مختلفی را از خرید و مبلغ نهایی کاربرانش کسر می‌کند. در ادامه با این موضوع بیشتر آشنا می‌شویم.

موپُن راهی برای کاهش هزینه ها

همان‌طور که گفتیم، ارائه کد تخفیف‌های مختلف، عاملی رقابتی بین فروشگاه‌های آنلاین برای جذب بیشتر مخاطب است. مخصوصا پلتفرم‌های مهم و بزرگ مانند دیجی‌کالا و اسنپ در این امر کاملا فعالیت جدی و مستمری دارند. معمولا کد تخفیف دیجی کالا و انواع پلتفرم‌های فروش اسنپ که دو نمونه از آن را بررسی کردیم در انواع مختلف قابل استفاده می‌باشند. اما سوال مهم اینجاست که کدهای تخفیف را از کجا پیدا کنیم؟

این پلتفرم‌ها از طرق مختلفی کدهای تخفیفی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند اما اگر جایی باشد که تمامی کدهای فعال و موجود با شرایطشان قابل دسترسی باشند. و به این وسیله بتوان درصد هر کد و تاثیر آن‌ها را در هزینه‌ها مقایسه کرد بهترین حالت پیش می‌آید. اینجاست که موپُن وارد میدان می‌شود.

اپلیکیشن و سایت موپُن جایی است که امکان مشاهده تخفیف‌های موجود بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین و فعال ایرانی در آن‌جا قابل مشاهده است. حتی می‌توان برای فروشگاه‌های مشخص درخواست اطلاع رسانی داد و مرتبا از تخفیفات جدید و متنوع باخبر شد. به این ترتیب با بیشترین تخفیف و بیشترین کاهش هزینه شما قادر خواهید بود انواع کالا من جمله اقلام ضروری و اساسی مانند برنج را به صورت آنلاین خریداری کرده‌و آن را درب منزل تحویل بگیرید.

برای دریافت کد تخفیف دیجی جت می توانید از طریق سایت موپُن اقدام کنید یا بر روی لینک کلیک کنید.

جمع‌بندی

در این مقاله در رابطه با روش‌هایی برای کاهش هزینه‌های خرید کالاهای اساسی مخصوصا برنج صحبت شد. شناخت فروشگاه‌ها و سایت‌های بزرگ، با امکان مقایسه و پیدا کردن فروشندگان منصف در کنار بهره‌ بردن از تخفیف‌های متنوع با سقف‌های بالا می‌تواند خریدی ارزان قیمت ولی در عین حال باکیفیت را برای شما ایجاد کند. کافیست با اطلاعات موجود در این مقاله کار خرید خود را شروع کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ