راهنمای خرید عمده انواع جعبه شانسی

جعبه شانسی یک سرگرمی بسیار جذاب برای کودکان می ‌باشد که در شکل های مختلفی برای انواع سنین در بازار موجود می‌باشند که در سراسر دنیا تولید می‌شود و طرفداران بسیاری نیز دارد.

دلیل محبوبیت این نوع اسباب بازی ها این می‌باشد که مصرف کننده قبل از گشودن جعبه از داخل آن خبر ندارد و با گشودن جعبه هیجان زده و غافلگیر خواهد شد.

جعبه های شانسی در ابعاد و شکل های مختلفی در بازار تولید میشوند که شما میتوانید با توجه به پسرانه و یا دخترانه بودن، آن هارا تهیه کنید. این محصولات مناسب برای سنین ۲ تا ۱۳ سال میباشد که با ما در ادمه این مقاله همراه شوید و بعد از آن برای خرید جعبه شانسی اقدام کنید.

تاریخچه جعبه شانسی

جعبه شانسی ها تاریخ بسیار گسترده ای دارند و بیش از ۶۰ ساله که مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ ایده اولیه این محصولات پر طرفدار توسط میشل فررو مطرح شد، وی از یک خانواده ایتالیایی بود و شرکتی با نام شیرینی سازی فررو تأسیس نمود.

در سال ۱۹۷۴ اولین بار این فرد با همکاری ویلیام سالیس ایده تخم مرغ شانسی را به واقعیت تبدیل کرد که این محصولات که با نام کیندر سورپرایز شناخته می‌شوند، شامل یک تخم مرغ شکلاتی با لایه‌ای از خامه و یک کپسول پلاستیکی زرد رنگ در داخل آن هستند که حاوی یک اسباب‌بازی شانسی است.

جعبه شانسی چیست

شانسی ها معمولاً از سه قسمت تشکیل دهنده ساخته می‌شوند: پوکه شانسی، اسباب بازی شانسی و ملزومات شانسی که این اجزا اساساً در تمامشان استفاده می‌شوند. در داخل آن ها معمولاً خوراکی، تعدادی لوازم بازی، بدلیجات و کپسول های جادویی قرار دارند و این که چه چیزی در داخل آن باشد کاملاً اتفاقی است و تا قبل از باز نمودن جعبه اجزای داخلش آشکار نمی باشد.

انواع جعبه شانسی

جعبه شانسی: جعبه شانسی ها در سراسر دنیا، در شکل های مختلفی تولید می‌شوند که هرکدام از آن‌ها ابعاد متفاوتی دارند ومعمولا از ۵ سانت تا ۲۰ سانت در بازار موجود هستند که با توجه به سن کودکان می‌توانید آن‌ها را تهیه نمایید. این جعبه ها از جنس های مقوایی، پلاستیکی، طلقی و یا فلزی تولید می‌شوند که قصد داریم در ادامه چند نمونه از آن ها را به شما معرفی کنیم.

  • مقوایی
  • کیفی
  • لیوانی
  • شخصیت های کارتونی محبوب

تخم مرغ شانسی: اما امروزه کمتر کسی را می یابید که بگوید تخم مرغ شانسی را نمی شناسد. این نوع از شانسی ها در ابتدا به صورت تخم مرغ هایی که روکش شکلاتی داشته ساخته و عرضه می شدند. اما چند سالی هست که به دلیل کم کردن هزینه تولید و سهولت در استفاده آن ها متریال پلاستیک را جایگرین آن کرده اند.

استفاده از این مواد اولیه در تولیدات مزیت هایی مانند شکل پذیری راحت تر، تنوع رنگی بیشتر و تولید در ابعاد مختلف را دارا می باشد. در ادامه داخل آن ها با اسباب بازی شانسی ها پر شده و توسط شیرینگ های حرارتی بسته بندی می شوند.

فروش انواع مختلف جعبه شانسی

همانطور که میدانید مدل ها و طرح های بسیار زیادی از شانسی ها تولید شده و در بازار قابل دسترسی است که می‌توان به شانسی مقوایی، طرح شخصیت های محبوب انیمیشن، طرح حیوانات، قمقمه ای و ظرف غذا اشاره کرد که در ابعاد مختلفی تولید می‌شود و بسته به ابعاد آن‌ها اجزای درونشان نیز ارزنده تر و بیشتر خواهد بود که شما میتوانید برای خرید این محصولات به فروشگاه جعبه شانسی مراجعه نمایید.

تولید جعبه شانسی

همان‌طور که در ابتدا گفتیم این محصولات از سه قسمت تشکیل می‌شوند پوکه شانسی، اسباب بازی شانسی و ملزومات شانسی که با سرهم کردن این اقلام می‌توانید محصولات خود را تولید کنید.

  • پوکه شانسی: در واقع پوکه شانسی از دو یا چند قسمت تشکیل می‌شود که داخل آن‌ها اسباب بازی ها قرار می‌گیرند و سپس بسته بندی شده و بفروش می‌رسد اهمیت این کالا به این دلیل است که زیبایی ظاهری محصول نهایی را تشکیل می دهد.
  • اسباب بازی شانسی: مهم ترین بخش شانسی ها اسباب بازی هایشان می‌باشد که کودکان بیشتر به همین دلیل اصرار در خرید آنها دارند و بصورت کاملا تصادفی در جعبه ها چیده میشوند که خریداران نسبت به مبلغی که میپردازند توقع اسباب بازی های ارزنده تری را دارند.
  • ملزومات شانسی: این ملزومات میتواند برای زیبایی و اسم برند شرکت تولیدکننده و همچنین بسته بندی آنها و جلو گیری از آسیب ها در هنگام حمل و نقل استفاده شوند که میتوان شیرینگ، لیبل، برچسب و جعبه را نام برد.

برای تولید، باید به دستگاه های تزریق پلاستیک مجهز باشید اما، فروشگاه هایی هستند که این اقلام را به‌ صورت عمده و با قیمت ارزان بفروش می‌رسانند و دیگر نیازی به تولید آن‌ها ندارید و می‌توانید به‌ صورت آماده آن‌ها را تهیه کرده و مونتاژ کنید.

خرید انواع جعبه شانسی از هدهد

شرکت تولیدی بازرگانی هدهد یک مجموعه ایرانی است که در زمینه تولید و توزیع اسباب ‌بازی و جعبه‌ های شانسی فعالیت دارد. این کمپانی در سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده و با ارائه محصولات متنوع و با کیفیت، توانسته است جایگاه خود را در بازار داخلی ومنطقه خلیج فارس تثبیت کند.

هدهد با تولید بیش از ۲۰۰ نوع پوکه و اسباب ‌بازی، سهم قابل توجهی از بازار را به خود اختصاص داده و اخیراً با شروع صادرات به کشورهای خاورمیانه، به دنبال کسب سهمی از بازار جهانی نیز هست. این شرکت فعال در زمینه تولید و فروش جعبه شانسی به ارائه خدمات با بالاترین استانداردهای روز دنیا به مشتریان خود متعهد است و با رعایت اصولی مانند قیمت مناسب، کیفیت بالا، گارانتی و مرجوع محصولات بدون قید و شرط و ارسال به موقع محصولات، توانسته است اعتماد مشتریان و برندهای معتبر را جلب کند.

این مجموعه سعی بر این داشته که با جمع آوری متخصصین و طراحان حرفه ای بهترین و نوآورانه ترین کالاهای کودک را با رعایت استاندارد های جهانی تولید کرده و به فروش برساند که باعث شده که در کشور ایران و هم در خاورمیانه طرفداران بی‌شماری را پیدا کند و شما می‌توانید با هر سلیقه ای و برای هر سنی در فروشگاه این شرکت کالای مدنظر خود را خریداری نمایید.

منبع: https://hodhodtoybox.ir

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ