بهترین ربات ویوگیر تلگرام + معرفی بهترین جایگزین‌ها در سال ۲۰۲۴

بالا بردن بازیدهای کانال یکی از ارکان موفقیت و شناخته شدن آن است. در این مقاله به معرفی بهترین ربات ویوگیر تلگرام می‌پردازیم که می‌تواند به شما در رشد و موفقیت کانالتان کمک زیادی کند. با ما همراه باشید.

ربات ویوگیر تلگرام

بهترین راه برای افزایش بازدید تلگرام چیست؟

افزایش بازدید طبیعی در هر پیامرسانی فوق العاده است و مخاطب، هر قدر هم کم توجه، متوجه رشد آهسته و پیوسته شما خواهد شد. سوال اینجاست؛ آیا شما صبر کافی برای رشد آهسته‌ی کانال خود را دارید؟ آیا این رشد آهسته باعث ریزش ممبرهای شما نخواهد شد؟

در شرایط موجود، خرید بازدید تلگرام بعد از افزایش بازدید طبیعی بهترین راه برای فعال نشان دادن کانال است. چون این سرویس در سایت‌های معتبر هزینه کمی دارد و به صورت تضمینی عرضه می‌شود، همیشه می‌توان روی آن حساب کرد.

بعد از این نوبت به تبلیغات می‌رسد. با این که تبلیغات طبیعی‌ترین راه برای بیشتر کردن بازدیدهاست اما به خاطر کم بودن بازدهی تبلیغات تلگرام، هزینه این کار به شدت بالاست و به جز در مواردی خاص، مثل کانال‌های فروشگاهی سودآور، توصیه نمی‌شود.

تبادل هم برای برخی از کانال‌ها و گروه‌ها مناسب است. مزیت اصلی تبادل رایگان بودن آن است اما بازدهی کم آن باعث شده است تا بسیاری از ادمین‌ها به صورت انبوه از آن استفاده کنند و باعث آزار بازدیدکننده شوند. در بین تبادل‌ها، تبادل‌های لیستی بازدهی کمتری نسبت به سایر موارد دارند.

افزایش بازدید کانال تلگرام

استفاده از تبلیغات درون کانالی تلگرام که به تازگی معرفی شده است هم راه بسیار خوبی برای گرفتن بازدید هدفمند است اما هزینه بسیار بالایی هم دارد. هر ۱۰۰۰ بازدید از این روش حدود نیم TON هزینه دارد؛ کمی بیشتر از ۱۵۰ هزار تومان!

آخرین راه برای این کار هم استفاده از ربات ویوگیر تلگرام است. ربات‌های ویوگیر چند نوع دارند که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

چند نوع ربات داریم و بهترین ربات ویوگیر تلگرام کدام نوع است؟

به صورت کلی هر رباتی که بتواند بازدید کانال را بیشتر کند ویوگیر است اما نحوه کار این ابزارها می‌تواند بسیار متفاوت باشد. در ادامه به معرفی رایج ترین نوع این ربات‌ها خواهیم پرداخت:

۱. ربات ویوگیر نصبی تلگرام

ربات‌هایی که برای زدن ویو روی گوشی یا کامپیوتر وصل می‌شوند معروف‌ترین نوع ویوگیرها هستند. این برنامه‌ها از باگ‌های تلگرام استفاده می‌کنند تا عدد بازدید را بیشتر نشان دهند اما در حقیقت بازدیدکننده‌ای از پست‌های شما بازدید نمی‌کند!

این برنامه‌ها اغلب رایگان هستند اما ریزش بازدیدهای آن‌ها به شدت زیاد است و در نگاه اول هم مشکوک به نظر می‌رسد. به علت ساز و کار آن‌ها، ویوگیرهای نصبی معمولا بعد از آپدیت‌های دوره‌ای تلگرام از رده خارج می‌شوند.

ایراد دیگر این ربات‌ها آن است که به روشن ماندن کامپیوتر یا گوشی احتیاج دارند که باعث اصطهلاک بالا می‌شود. شاید این ربات‌ها زمانی بهترین گزینه برای پیشرفت در تلگرام بودند اما امروزه به لطف پیشرفت کردن هوش مصنوعی و برنامه نویسی، روش‌های بهتری برای انجام این کارها ابداع شده است.

۲. ربات ویوگیر واقعی

ویو واقعی فقط از سمت کاربر واقعی انجام می‌شود؛ پس این ربات‌ها قطعا همان ویوگیرهای کافه بازار هستند که دیده اید! این برنامه‌ها به ازای فعالیت کردن اعضا، به آن‌ها امکان سفارش خدمات می‌دهند. با این که این برنامه‌ها (یا به اصطلاح ربات‌ها) از کاربران واقعی استفاده می‌کنند اما طراحی بیشتر آن‌ها به شکلی است که مخاطب نمی‌تواند با کانال تعامل داشته باشد.

بزرگ‌ترین ایراد وارده بر این نوع ربات ویوگیر تلگرام کند بودن آن است که باعث می‌شود در مواقع حساس اصلا قابل اطمینان نباشد. همچنین ریزش این ربات‌ها در بحث فالوور یا ممبر بسیار بالاست.

۳. ربات واسط

بهترین ربات ویوگیر تلگرام

ممکن است ربات ویوگیر تلگرام منبع بازدیدها نباشد، بلکه آن‌ها را از جای دیگری روی کانال اعمال کند. این ربات‌ها چه در تلگرام و چه در بین برنامه‌های اندرویدی دیده می‌شوند و ساختار ساده‌ای دارند. شما مبلغ را به ربات واریز می‌کنید و سفارش شما استارت می‌شود!

ربات‌های واسط سریع و اکثرا قابل اعتماد هستند اما قیمت خدمات آن‌ها معمولا بالاست؛ چون درصد سود را هم روی قیمت اصلی اضافه می‌کنند.

بهترین جایگزین برای ربات ویوگیر تلگرام چیست؟

اگر به دنبال راهی هستید که بازدیدهای کانال خود را بیشتر کنید، خرید ویو تلگرام از سایت آپ ممبر بهترین راه است. برای این کار کافیست وارد سایت آپ ممبر شده و سفارش خود را ثبت کنید.

خدمات ارائه شده توسط این سایت تضمینی هستند و با سرعت بالایی تکمیل می‌شوند. همچنین هزینه مناسب آن‌ها باعث شده تا برای هر نوعی کانالی یک گزینه مناسب محسوب شوند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها