هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت بدانید

اگر متقاضی مشارکت در ساخت هستید و قصد دارید به عنوان سازنده یا مالک قرارداد مشارکت در ساخت منعقد نمایید، باید پیش از شروع به کار اطلاعاتی کاملی در زمینه مشارکت در ساخت و جزئیات و خطرات آن کسب نمایید.

هر آنچه باید در مورد مشارکت در ساخت بدانید را میتوانید از طریق مشاوره حقوقی با وکلای تخصصی دیوان ملل و وکلای ملکی دیوان ملل به دست آورید . در مشاوره حقوقی با وکیل مشارکت در ساخت اطلاعات کامل و دقیق در مورد تمامی مراحل از جمله مرحله مذاکره با طرف مقابل و نکات حقوقی لازم برای مذاکرات، نکات حقوقی مربوط به نگارش و امضا متن قرارداد مشارکت در ساخت، باید و نباید های اجرای قرارداد و مراحل اجرایی آن و… را به دست می اورید.

مثال هایی از موارد حقوقی طرفین قرارداد مشارکت در ساخت

الف) هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت در مذاکرات بدانید:

مشارکت در ساختپیش از انکه در جلسات مذاکره با طرف مقابل حاضر شوید باید اطلاعاتی در زمینه نکات حقوقی احرازهویت طرف مقابل، بررسی صحت اسناد و مدارک ارائه شده، بررسی آورده های طرف مقابل و… به دست بیاورید. همچنین باید درمورد عرف ها و قوانین مشارکت در ساخت مطلع باشید یا بتوانید مذاکره و گفت و گوی نتیجه بخشی را تجربه نمایید. حضور یک وکیل مشارکت در ساخت در کنار طرفین قرارداد مشارکت در ساخت در جلسات مذاکره توصیه میگردد. وکلای دیوان ملل در این زمینه شمارا همراهی مینمایند.

ب) هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت در مرحله نگارش متن قرارداد بدانید:

جهت نگارش یک متن تخصصی و صحیح و دقیق برای قرارداد مشارکت در ساخت، طرفین باید اطلاعات حقوقی کافی از وکیل متخصص مشارکت در ساخت کسب نمایند. اطلاعاتی از جمله ارکان قرارداد مشارکت در ساخت، شرایطی که باید در متن قرارداد مورد توجه قرار گیرد، تعهدات طرفین و نکات آن، آورده های طرفین و نکات آن، نکات مربوط به ضمانت های مالی، نکات مربوط به نقض تعهد و جریمه و خسارت ها در قرارداد مشارکت در ساخت، موارد فورس ماژور، فسخ، تعلیق، توقف و… و نحوه نگارش این موارد در متن قرارداد مشارکت در ساخت و…

هرچند بسیار حائز اهمیت است که طرفین در زمینه موارد فوق مشاوره حقوقی دریافت نمایند و اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند اما پیچیدگی های حقوقی نگارش قرارداد ایجاب میکند که نگارش متن قرارداد مشارکت در ساخت توسط یک وکیل متخصص انجام شود. نگارش تخصصی متن قرارداد مشارکت در ساخت از بسیاری از خطرات مشارکت در ساخت جلوگیری میکند و مانع از ضرر و زیان طرفین در اثر قرارداد اشتباه و غیر اصولی میشود. وکلای دیوان ملل آماده همکاری با متقاضیان مشارکت در ساخت در زمینه نگارش متن تخصصی قرارداد مشارکت در ساخت هستند.

ج) هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت در مرحله امضا قرارداد بدانید:

پس از انکه متن قرارداد مشارکت در ساخت نهایی شد باید مورد امضا طرفین قرار گیرد.

نکات مربوط به امضا قرارداد و صحت و رسمیت قرارداد مشارکت در ساخت، احتیاط های لازم در زمینه وکالت کاری و متن آن، نکات حقوقی اسناد و مدارک پیوست شده و بررسی آن ها و… از جمله مواردی است که طرفین باید در مورد آنها اطلاعات کافی به دست اورند. وکلای مشارکت در ساخت در دیوان ملل با ارائه اطلاعات کافی در این زمینه مانع از ان میشوند که طرفین قرارداد مشارکت در ساخت به دلیل مشکلات امضا و صحت و رسمیت قرارداد متضرر گردند.

هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت بدانید

د) هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت در مرحله اجرای قرارداد بدانید:

در طول اجرای قرارداد مشارکت در ساخت نکات حقوقی بسیاری وجود دارد که طرفین قرارداد مشارکت در ساخت باید از ان اگاه باشند. نکاتی در زمینه تعهدات طرفین ، نکات مربوط به تقسیم واحدها و تقسیم سهم، نکات مربوط به فروش و پیش فروش واحدها، هزینه های قانونی و امور اداری و قانونی مشارکت در ساخت، باید ها و نباید های طرفین در قرارداد مشارکت در ساخت، خطرات مشارکت در ساخت و راهکارهای جلوگیری و کاهش خطرات، جرایم احتمالی در قرارداد مشارکت در ساخت و راهکارهای پیشگیری از آن، جزئیات تسهیلات حقوقی وبانکی قرارداد مشارکت در ساخت و… مصادیقی از هر آنچه که باید در مورد مشارکت در ساخت بدانید محسوب میگردد.

در طول اجرای قرارداد مشارکت در ساخت چالش ها و مشکلات بسیاری محتمل است. جهت جلوگیری از آسیب های فوق، متقاضیان مشارکت در ساخت باید اطلاعات کافی در اختیار داشته باشند تا اقدامات مناسب را در زمان مناسب را انجام دهند. وکلای دیوان ملل در طول اجرای مشارکت در ساخت متقاضیان را همراهی میکند و با ارائه مشاوره های حقوقی و اطلاعات لازم، طرفین قرارداد مشارکت در ساخت رادر اجرای صحیح قرارداد مشارکت در ساخت همراهی مینماید.

نظارت حقوقی و فنی بر مشارکت در ساخت نیز یکی از خدمات موثر دیوان ملل در جهت تضمین اجرای صحیح مشارکت در ساخت است.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ