قیمت غذای سگ پترینا

قیمت غذای سگ پترینا ( petrinaco.com ) چقدر است؟ یکی از مهم‌ترین مسائل در سلامت سگ‌های خانگی، تغذیه آن‌ها است و به‌همین‌منظور سرپرستان سگ‌ها باید بهترین نوع غذا را برای دوست کوچک خود انتخاب کنند. انواع مختلفی از غذای مخصوص سگ در بازار وجود دارد که با درنظرگرفتن برخی معیارها باید اقدام به انتخاب از میان آن‌ها کرد. یکی از معیارهایی که برای انتخاب و خرید غذای سگ باید در نظر داشت، قیمت آن است که در برندهای مختلف، متفاوت است. در این مطلب از سایت پترینا ، درمورد قیمت انواع غذای مخصوص سگ صحبت خواهیم کرد.

​غذای سگ پترینا ( petrinaco.com ) چند نوع دارد؟

​غذای سگ پترینا ( petrinaco.com ) چند نوع دارد؟

تقسیم‌بندی غذای سگ براساس بافت آن انجام می‌شود که براین‌اساس، غذای مخصوص سگ‌ها را به دو دسته خشک و تر تقسیم می‌کنند. البته تنها تفاوت میان غذای خشک و تر سگ، بافت آن نیست و در موارد دیگری مانند مواد معدنی و مغذی موجود در غذا، علاقه سگ به غذا و حتی قیمت نیز تفاوت‌هایی میان دو دسته غذای سگ وجود دارد که در این بخش از مقاله به توضیح آن‌ها می‌پردازیم.

​غذای خشک سگ

غذای خشک یکی از انواع غذاهایی است که برای تغذیه سگ‌ها از آن استفاده می‌شود. این غذا بافت خشک و بیسکوئیتی دارد و از مواد خشک‌شده مانند گوشت، سبزیجات، مواد معدنی، غلات و … تهیه می‌شود. از این نوع غذای سگ برای تغذیه همه نژادها استفاده می‌شود. غذای خشک یک انتخاب مناسب به‌عنوان غذای سگ خانگی است؛ زیرا وزن سبکی داشته و نسبت به وزنش حجم زیادی دارد؛ به‌علاوه، قیمت غذای خشک سگ نیز نسبت به حجمی که دارد بسیار مناسب است و این موضوع باعث مقرون‌به‌صرفه‌شدن خرید و استفاده این غذا می‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از غذای خشک برای تغذیه سگ‌ها می‌توان به کربوهیدرات کم و پروتئین بالای آن اشاره کرد که باعث می‌شود حیوان شما برای مدت‌زمان بیشتری احساس سیری داشته باشد؛ ازطرفی، این نوع از غذای مخصوص سگ ماندگاری بهتری داشته و امکان خرید و ذخیره‌سازی آن وجود دارد. این مدل غذا را به‌راحتی‌ می‌توان از پت‌شاپ‌های مختلف مانند پترینا به آدرس petrinaco.com خریداری کرد.

​غذای مرطوب سگ

از دیگر انواع غذای مخصوص سگ‌ها می‌توان به غذای مرطوب اشاره کرد. غذای مرطوب برخلاف غذای خشک بافت نرمی دارد و مصرف آن برای سگ‌ها راحت‌تر است. در این مدل غذا نیز از انواع گوشت، سبزیجات، مواد معدنی مفید برای سگ‌ها و … استفاده می‌شود؛ با این تفاوت که به‌جای خشک‌کردن مواد غذایی یا استفاده از نوع خشک‌شده آن‌ها، نوع تازه مواد را برای تهیه غذا استفاده می‌کنند.

هضم غذای مرطوب نسبت به غذای خشک سریع‌تر اتفاق می‌افتد؛ بنابراین، سگ‌ها بعد از مصرف آن زودتر گرسنه می‌شوند؛ ازطرفی، قیمت غذای مرطوب سگ نسبت به غذای خشک بیشتر است و این در حالی‌ است که ازنظر حجمی نیز مقدار کمتری نسبت به غذای خشک دارد. غذای مرطوب سگ معمولا به‌صورت کنسرو یا پوچ تولید می‌شود که نوع کنسروی، بافتی شبیه به خوراک و پوچ، بافتی شبیه به سوپ و رقیق‌تر دارد.

غذای مرطوب برای تغذیه دائمی سگ استفاده نمی‌شود و معمولا برای تقویت حیوان و با فواصل زمانی مشخص به تغذیه اضافه شده و در کنار غذای خشک، یک غذای کمکی مقوی برای رشد و حفظ سلامت حیوان محسوب می‌شود. تهیه انواع غذای مرطوب سگ از برندهای مختلف نیز از سایت پترینا به آدرس petrinaco.com امکان‌پذیر است.

​عوامل موثر در قیمت غذای سگ

​عوامل موثر در قیمت غذای سگ

اگر تجربه خرید غذای سگ را داشته باشید، احتمالا متوجه تنوع قیمت این محصول شده‌اید. عوامل مختلفی در تنوع قیمت غذای خشک سگ یا غذای مرطوب این حیوان تاثیر دارند که اگر قیمت را معیار انتخاب خود قرار داده‌اید باید از آن‌ها مطلع باشید. در این بخش از مقاله، درمورد این موضوع صحبت خواهیم کرد.

​بافت غذا

اولین عامل موثر در تنوع قیمت غذای سگ بافت غذا است. به‌طورکلی، غذای خشک نسبت به غذای مرطوب قیمت مناسب‌تری دارد؛ به‌علاوه، این غذا ماندگاری بالاتری داشته و تا زمانی‌که تمام نشود، نیازی به خرید مجدد آن نیست که این موضوع باعث کاهش هزینه‌های خرید غذا برای سگ می‌شود.

​ترکیبات و مواد افزودنی

اگر نگاهی به لیست غذای مخصوص سگ در سایت پترینا بیندازید، با انواع مختلفی از غذاها روبه‌رو خواهید شد که هر کدام دارای ترکیبات و مواد افزودنی متفاوتی هستند. مواد تشکیل‌دهنده و ترکیبات غذا نیز جزو عوامل موثر بر قیمت این محصول هستند. اگر غذا حاوی مقدار پروتئین بیشتری بوده و این پروتئین از نوع حیوانی باشد، قیمت آن بالاتر از غذایی که بیشتر مواد تشکیل‌دهنده آن کربوهیدرات یا پروتئین غیرحیوانی هستند، خواهد بود.

​برند تولیدکننده

از دیگر نکاتی که با بررسی دسته‌بندی غذای مخصوص سگ در سایت پترینا به آدرس petrinaco.com متوجه خواهید شد، تنوع برندهای تولیدکننده غذای سگ است. قیمت غذای سگ در برندهای مختلف، متفاوت است و عامل این موضوع مسائلی مانند وارداتی یا داخلی‌بودن برند تولیدکننده، کیفیت مواد اولیه مصرفی در تولید غذا، حجم غذا و … است. بعضی از برندها غذای مخصوص سگ در نژادهای مختلف را براساس ویژگی‌های همان نژاد تولید می‌کنند. برای مثال، غذای مخصوص سگ رویال‌کنین که در پترینا موجود است، با همین ویژگی تولید شده و براساس نیازهای مختلف سگ‌ها در نژادهای گوناگون، انواع و قیمت‌های مختلفی دارد.

​سایر نکات مهم برای خرید غذای مخصوص سگ

قیمت، تنها یکی از عواملی است که برای خرید غذای مخصوص تغذیه سگ‌ها باید به آن توجه کرد. به‌جز قیمت، عوامل دیگری هم برای انتخاب بهترین غذا حائز اهمیت هستند که مهم‌ترین آن‌ها عبارت‌اند از:

  • تاریخ تولید و انقضای غذا که در پترینا ( petrinaco.com ) به‌طور دقیق مشخص می‌شود.

  • حجم غذا که باید متناسب با جثه و نژاد سگ انتخاب شود.

  • مواد تشکیل‌دهنده غذا که باید براساس نژاد سگ و وضعیت سلامتی حیوان به آن‌ها توجه کرد. برای مثال، نیازهای غذایی سگ باردار با توله‌سگ متفاوت است.

  • سلیقه سگ که تاثیر زیادی در مصرف غذا توسط حیوان دارد. برای مثال، برخی سگ‌ها غذای خشک و پوچ را به غذای کنسروی ترجیح می‌دهند.

  • برند غذا که مهم‌ترین نکته‌ای است که در خرید باید به آن توجه کرد. طرز تهیه و نوع مواد اولیه مصرفی، در برندهای مختلف متفاوت است و برای حفظ سلامت حیوان باید بهترین نوع این محصول را انتخاب کرد که در پترینا انواع آن موجود است.

​خرید بهترین غذای سگ از پترینا

​خرید بهترین غذای سگ از پترینا

به‌عنوان سرپرست یک سگ خانگی، تمام مسئولیت‌های این موجود دوست‌داشتنی به عهده شما است؛ درنتیجه، باید از بهترین‌ها برای نگهداری آن استفاده کنید. خرید و تامین غذای مناسب، یکی از نکات مهم برای تغذیه حیوانات خانگی به‌خصوص سگ‌ها محسوب می‌شود. جهت خرید انواع غذای خشک و مرطوب مخصوص سگ از بهترین برندها می‌توانید به سایت پترینا به آدرس petrinaco.com مراجعه کنید. پترینا عرضه‌کننده غذای اورجینال از بهترین برندها با مناسب‌ترین قیمت است.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ