خرید کمد فلزی از تولید کننده با قیمت استثنایی

کمدهای فلزی قابل استفاده در موسسات، سازمان‌ها، ادارات و منازل هستند و با توجه به مقاومتی که نسبت به برخی عوامل آسیب‌زا دارند، از طول عمر بالایی برخوردار می‌باشند. کمد فلزی را می‌توان در ابعاد کوچک، متوسط و بزرگ سفارش داد همچنین مدل‌های درب‌دار و بدون درب دارد. این جنس کمد دارای ویژگی‌هایی مثل ضد رطوبت و غیرقابل اشتعال است به همین دلیل از آن در محیط‌های صنعتی و انبارها نیز استفاده می‌شود. شما هم اگر قصد خرید کمد فلزی از تولید کننده با قیمت استثنایی را دارید، با ما در ادامه این مطلب همراه باشید تا برای خرید راهنمایی‌تان کنیم.

کاربردهای مختلف کمد فلزی

کمد فلزی یکی از انواع کمدهای مستحکم و بادوام است که از آن در محیط‌های مختلفی استفاده می‌شود. این جنس کمد در مقایسه با کمد پلاستیکی و چوبی، خاصیت غیرقابل اشتعال دارد همچنین ضد آب می‌باشد و در اثر برخورد با رطوبت دچار زنگ‌زدگی نمی‌شود. کمد فلزی قابل استفاده در محیط‌های با شرایط کاری سخت مثل محیط‌های صنعتی، انبارها و آشپزخانه‌ها نیز می‌باشد. کاربردهای مختلف کمد فلزی عبارتند از :

کمد فلزی برای نگهداری البسه

یک کاربرد کمد فلزی مخصوص البسه است و برای نگهداری از لباس‌ها در اتاق‌های کار، اتاق خواب و … استفاده می‌شود. برای ساخت کمد فلزی البسه از متریال باکیفیت استفاده می‌شود تا در برابر ضربات و عوامل مخرب محیطی مثل رطوبت، مقاومت لازم را داشته باشد. این مدل کمد با توجه به اینکه در دکوراسیون فضا نقش دارد، دارای طراحی زیبا و آرگونومیک می‌باشد.

کمد فلزی برای ورزشگاه‌ها و باشگاه‌ها

صاحبان مجموعه‌های ورزشی و باشگاه‌ها می‌توانند برای سفارش ساخت کمد، جنس فلزی آن را انتخاب کنند زیرا کمد فلزی از بدنه مقاومی برخوردار است و تا سال‌ها برای استفاده داخل باشگاه و ورزشگاه دوام می‌آورد.

کمد فلزی با استفاده کارگاهی و صنعتی

یک کاربرد دیگر از کمد فلزی، مخصوص استفاده در کارگاه‌ها و محیط‌های صنعتی است. این مدل کمد نیز بسیار مستحکم است زیرا باید توان نگهداری ابزار و لوازم کارگاهی را داشته باشد همچنین معمولا دارای ابعاد بزرگ و ظرفیت بالایی است.

کمد فلزی مناسب ادارات

در ادارات و فضاهای کاری برای نظم‌دهی به لوازم نیاز به استفاده از کمدی با قابلیت ذخیره‌سازی بالاست همچنین کمد باید طراحی به‌روزی داشته باشد. کمد فلزی می‌تواند بهترین انتخاب برای ادارات و سازمان‌ها باشد زیرا علاوه بر اینکه طراحی مدرن دارد، قابل ساخت در ابعاد بزرگ و با ظرفیت بالا می‌باشد.

کمد فلزی رختکن

کمد فلزی رختکن، نوعی از این کمد است که مناسب ذخیره لباس‌ها و اجناس شخصی در منازل و فروشگاه‌ها می‌باشد. این مدل کمد، قابلیت جابجایی آسانی دارد و برای آن از قفل ایمن استفاده می‌شود.

کمد فلزی برای بایگانی مدارک

از کمد فلزی بایگانی در محیط‌هایی مثل ادارات استفاده می‌شود و کاربرد آن برای نگهداری و مرتب سازی اسناد و پرونده‌ها می‌باشد. ویژگی کمد بایگانی، قابلیت‌های ایمنی بالای آن است همچنین کیفیت و ماندگاری خوبی هم دارد.

انواع کمد فلزی

انواع کمد فلزی را مجموعه صنایع فلزی برادران تولید می‌کند از جمله آنکه :

کمد فلزی دارای قفسه‌های باز

برای خرید کمد فلزی می‌توانید مدل قفسه باز آن را انتخاب کنید. این نوع از کمد برای نگهداری و نمایش تجهیزات استفاده می‌شود مثل نگهداری کتاب‌ها، مدارک، لوازم الکترونیکی، پرونده‌ها و …

کمد فلزی با درب

یک مدل کمد فلزی به شکل درب دار طراحی می‌شود و درب‌های آن را می‌توان باز و بسته کرد. این کمد به یک قفل ایمن مجهز می‌شود.

کمد فلزی با قفسه‌های قابل تنظیم

کمد فلزی با قفسه‌های قابل تنظیم هم تولید می‌شود و گزینه مناسبی برای ادارت است. در این کمد می‌توان ارتقاع قفسه‌ها را متناسب با ابعاد لوازم تغییر داد تا بتوان تجهیزات مختلفی را داخل آن قرار داد.

کمد فلزی چرخ دار

مدلی از کمد فلزی به شکل چرخ‌دار است و امکان جابجایی راحت را برای کاربر فراهم می‌کند. این کمد با توجه به طراحی متفاوت‌تری که دارد، قیمت آن به نسبت کمد ساده، گران‌تر است.

مراحل تولید کمد فلزی

برای تولید کمد فلزی، مراحلی طی می‌شود که اولین مرحله از آن، تعیین سایز کمد و برش دادن ورق فلزی می‌باشد. بعد از برش دادن ورق‌های فلزی به وسیله دستگاه برش، از دستگاه خم‌کن استفاده می‌شود تا چین‌های داخلی و خارجی کمد ایجاد شود. پس از این مرحله، نوبت به جوشکاری ورق‌های فلزی خم شده است تا اسکلت اصلی کمد ساخته شود. در مرحله بعد، عملیاتی مثل استفاده از مواد محافظ و رنگ‌کاری کمد انجام می‌گیرد و آماده بسته‌بندی و ارسال به مشتری می‌شود.

قیمت کمد فلزی و عوامل موثر بر آن

قیمت کمد فلزی با توجه به مدل، ابعاد و امکانات آن تعیین می‌شود و بستگی به سفارش مشتری دارد. مدل‌های کوچک و ساده با قیمت چند صد هزار تومان هم قابل سفارش هستند اما برای سفارش ساخت مدل‌های بزرگ‌تر و با امکانات بیشتر، نیاز به پرداخت هزینه بیشتری است. بعضی از عوامل موثر بر قیمت کمد فلزی به شرح زیر هستند :

ابعاد و اندازه کمد

مشخص است که کمد دارای ابعاد بزرگ‌تر و با فضای ذخیره سازی بیشتر، قیمت بالاتری دارد زیرا برای تولید کمد بزرگ از متریال بیشتری استفاده شده است و مدت زمان بیشتری هم طول کشیده است تا تولید شود.

مدل و طراحی کمد

مدل و طراحی کمد فلزی تاثیر زیادی بر قیمت آن دارد. اگر قرار است از کمد به عنوان جزئی از دکوراسیون فضا استفاده شود، باید طراحی مدرن و زیبایی داشته باشد. کمدهای مدرن دارای جزئیات دقیق‌تری هستند و از مواد دکوراتیو برای ساخت آنها استفاده می‌شود از این رو، قیمت بالاتری هم دارند.

کیفیت مواد استفاده‌شده

برای ساخت انواع کمدهای فلزی از متریال‌های متفاوتی استفاده می‌شود مثل پوشش محافظ، فولاد ضد زنگ و … در صورتی که بخواهید کمد ضد زنگ شود، از پوشش‌های محافظ برای آن استفاده می‌شود و در این صورت، قیمت کمد بیشتر خواهد بود. همچنین با استفاده از فلزهای با کیفیت و ضخیم‌تر، هزینه تولید افزایش می‌یابد.

امکانات و ویژگی‌های اضافی

یکی دیگر از عوامل موثر بر قیمت کمد فلزی، امکانات تعبیه شده برای آن است مثل قفسه‌های قابل تنظیم، پایه‌های قابل تنظیم، قفل ایمنی و … این امکانات باعث افزایش کارایی کمد می‌شوند اما در افزایش قیمت کمد موثر هستند.

خرید کمد فلزی از تولید کننده با قیمت استثنایی

برای خرید کمد فلزی از تولید کننده با قیمت استثنایی می‌توانید از مجموعه صنایع فلزی برادران، کمد تهیه کنید. این مجموعه، تولید کننده انواع مدل‌های کمد فلزی متناسب با نیاز و سلیقه مشتریان می‌باشد و از متریال درجه یک برای تولید کمدها استفاده می‌کند. توصیه می‌شود برای خرید کمد فلزی و استعلام قیمت دقیق محصول، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید تا راهنمای شما باشند. پس از مشاوره رایگان شدن توسط مشاوران، می‌توانید سفارش خود را ثبت کنید. کمدهای سفارشی شما در کمترین زمان آماده شده و در هر شهری که هستید برای شما ارسال خواهند شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.