تخفیف ویژه دوره‌های فنی سازان برای کارکنان نیروهای مسلح

افراد زیادی در سال‌های گذشته وارد مشاغل فنی شده‌اند که اصلی‌ترین دلیل آن قطعا میزان درآمدزایی فوق العاده شغل‌های فنی است. در همین راستا نیز تعداد آموزشگاه‌های فنی روز به روز بیشتر از گذشته شده که این موضوع ناشی از حضور علاقه‌مندان بسیار زیاد در این عرصه می‌باشد. لازم است که بدانید، آموزشگاه فنی سازان به عنوان یکی از مراجع ایده‌آل برای یادگیری تمامی شغل‌های فنی به شمار می‌رود. در دوره‌های برگزار شده از سوی فنی سازان، تمامی تقاضیان می‌توانند اطلاعات کاملی را در رابطه با هر یک از این رشته‌ها به دست بیاورند و آماده حضور در بازارکار مشاغل فنی شوند. فنی سازان در دهه‌های اخیر شرایط ویژه‌ای را برای برخی از اقشار در نظر گرفته است. تخفیف برای نیروهای مسلح از جمله شرایط ویژه در نظر گرفته شده به وسیله فنی سازان می‌‎باشد.

دوره های فنی سازان

آشنایی با دوره‌های فنی سازان

اولین موضوعی که تمامی علاقه‌مندان در رابطه با آموزشگاه فنی سازان بررسی می‌کنند، دوره‌های فنی سازان است. در سال‌های گذشته فنی سازان تلاش کرده تا با شناسایی مهم‌ترین و پردرآمدترین مشاغل فنی‌، دوره‌های مرتبط با این مشاغل را برای تمامی افراد فراهم کند. برخی از این دوره‌ها دارای بازارکار فوق‌العاده‌ای هستند که همین موضوع باعث شده تا گزینه بی‌نظیری برای حضور افراد مختلف شناخته شوند. برخی از دوره‌های برگزار شده در فنی سازان شامل:

  • دوره تعمیرات لوازم خانگی
  • دوره تعمیرات بردهای الکترونیکی
  • دوره سیم پیچی
  • دوره آموزش برق ساختمان
  • دوره تعمیرات کولر

موارد ذکر شده تنها برخی از کلاس‌های آموزشی فنی سازان هستند. افراد متقاضی ممکن است علاقه‌مند به دیگر رشته‌های فنی باشند. بنابراین این افراد قبل از هرچیزی باید از برگزاری یا عدم برگزاری دوره موردنظر خود در آموزشگاه فنی سازان، اطمینان حاصل کنند. بنابراین گزینه‌های ذکر شده تنها برخی از آموزش‌های ارائه شده از سوی فنی سازان می‌باشند.

مزایای شرکت در دوره‌های فنی سازان

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث شده تا آموزشگاه فنی سازان به عنوان گزینه اولویت متقاضیان قرار بگیرد، مزایای حضور در کلاس‌های فنی سازان است. به صورت کلی این آموزشگاه تلاش کرده است تا ضمن برگزاری بهترین دوره‌ها، شرایط بی‌نظیری را برای تمامی افراد نیز ایجاد کند. در نظر گرفتن تخفیفات مختلفی مانند تخفیف ویژه نیروهای مسلح از جمله مواردی به شمار رفته که شرایط لازم را برای حضور نیروهای مسلح بسیار راحت کرده است. در ادامه بیشتر با مزایای حضور در دوره‌های فنی سازان آشنا خواهیم شد.

تجدید دوره رایگان

یکی از مزایای آموزشگاه فنی سازان قطعا تجدید دوره رایگان برای تمامی دانش پذیران است. این مسئله بدین معناست، افرادی که اقدام به حضور در دوره‌های فنی سازان کرده‌اند و به هر دلیلی متوجه مفاهیم و نکات مرتبط با رشته موردنظر خود نشده‌اند، می‌توانند از شرایط ویژه تجدید دوره رایگان استفاده کنند. در واقع این شرایط باعث خواهد شد تا همه علاقه‌مندان بتوانند بدون داشتن دغدغه‌ای، در صورت عدم یادگیری، مجددا در دوره‌های موردنظر شرکت کنند.

مدرک فنی حرفه ای

پشتیبانی نامحدود و مدرک معتبر فنی سازان در ایران

از دیگر مزایای آموزشگاه فنی سازان می‌توان به پشتیبانی نامحدود از تمامی دانش پذیران اشاره داشت. این مزیت فوق‌العاده فنی سازان باعث شده تا تمامی افراد بتوانند به صورت نامحدود از پشتیبانی کارشناسان استفاده کنند. در چنین شرایطی، دانش پذیران می‌توانند در صورت مواجه شدن با هرگونه شرایط نامطلوب در رابطه با رشته موردنظر خود، تنها ارتباط لازم را با بخش پشتیبانی فنی سازان ایجاد کنند. لازم به ذکر است که این افراد می‌توانند به واسطه اعتبار ارزشمند مدرک معتبر فنی سازان، در گروه‌های شغلی مرتبط به راحت‌ترین شکل ممکن استخدام شوند.

مدرک فنی حرفه‌ای برای ترجمه و مهاجرت

آن دسته از افرادی که قصد دارند تا به یادگیری مهارت‌های فنی بپردازند و سپس در سایر کشورهای خارجی مشغول به کار شوند، می‌توانند مانند سایر افراد در دوره‌های تخصصی فنی سازان حضور داشته باشند. آموزشگاه فنی سازان، مدارک فنی معتبری را به تمامی متقاضیان ارائه می‌کند. این مسئله بدین معناست مدارک ارائه شده از سوی فنی سازان قابلیت ترجمه دارند. در صورتی که مدرک فنی موردنظر شما از قابلیت ترجمه بهره‌مند باشد، تمامی شما عزیزان می‌توانید از آن به منظور حضور در کشورهای خارجی استفاده کنید. لازم به ذکر است که بسیاری از آموزشگاه‌های فنی کشور ایران از توانایی لازم برای ارائه مدارک قابل ترجمه بهره‌مند نیستند. مدرک معتبر اثبات خواهد کرد که شما از مهارت‌های ویژه‌ای برای دریافت اقامت کشور موردنظر، برخوردار هستید.

فرصت‌های شغلی برای کارکنان نیروهای مسلح پس از دوره‌های فنی سازان

آموزشگاه فنی سازان طرف قرارداد با ناجا یا همان نیروهای مسلح بوده که همین موضوع باعث شده تا شرایط خاصی را برای حضور این دسته از افراد فراهم کند. تمامی کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند در دوره های فنی سازان شرکت کنند و به دریافت مدارک معتبر از این طریق بپردازند. با این حال قبل از هر چیزی باید بدانید که فرصت‌های بی‌نظیری برای این دسته از افراد وجود داشته که می‌توانند به کسب درآمد از طریق شغل دوم بپردازند.

کارکنان نیروهای مسلح می‌توانند با یادگیری آموزش تعمیرات لوازم خانگی، تعمیرات پکیج، تعمیرات اسپیلت و … به راحتی در بازارکار هر یک از دستگاه ها و تجهیزات ذکر شده مشغول به کار شوند. فراموش نکنید که مشاغل فنی جزو بهترین‌ گزینه‎های ممکن برای درآمدزایی از طریق شغل دوم هستند. فرصت‌های کاری بی‌نظیری در این زمینه وجود دارند که شما می‌توانید با حضور در آن‌ها به موفقیت‌های کلانی در این عرصه دست پیدا کنید.

نحوه ثبت نام و دریافت تخفیف ویژه

آموزشگاه فنی سازان شرایط خاصی را برای تمامی افراد از جمله نیروهای مسلح برای حضور در دوره‌های مرتبط با رشته‌های فنی ایجاد کرده است. تمامی این افراد می‌توانند از تخفیف برای نیروهای مسلح استفاده کرده و به دریافت مدرک فنی حرفه ای آموزشگاه فنی سازان بپردازند. لازم به ذکر است که در پایان این دوره‌ها، فنی سازان به شما یک گواهینامه پایان دوره اعطا می‌کند. دانش پذیران می‌توانند از طریق آن به استفاده از فرصت‌های شغلی مرتبط با دوره موردنظر خود بپردازند. برای ثبت نام در دوره‌های فنی سازان و همچنین دریافت تخفیفات استثنائی، نیاز است تا ارتباطات لازم را با بخش پشتیبانی مرکز آموزشی فنی سازان ایجاد کنید. تمامی کارشناسان ما تلاش می‌کنند تا با شرح تخفیفات ویژه در نظر گرفته شده، هزینه‌های مربوط به هر یک از دوره‌ها را تا میزان ممکن کاهش دهند.

جمع بندی

آموزشگاه فنی سازان در سال‌های اخیر به عنوان یک گزینه فوق‌العاده برای یادگیری دوره‌های مشاغل فنی به شمار رفته است. تمامی متقاضیان می‌توانند به منظور اطلاع از تخفیفات ویژه فنی سازان و دوره‌های مختلف در حال برگزاری، تنها با بخش پشتیبانی تماس حاصل کنند. توجه داشته باشید که افراد زیادی همچنان دارای ابهامات مختلف در رابطه با دوره‌های فنی سازان و تخفیفات نیروهای مسلح هستند. این افراد می‌توانند تنها به وسیله ایجاد ارتباط لازم با شماره تماس ۰۲۱-۶۶۴۷۰۴۵۹ اطلاعات تکمیلی را در این زمینه دریافت کنند.

ارسال یک پاسخ