خرید عمده کفش مردانه | ۸۲۰ مدل کفش مردانه وارداتی مد سال

به هیچ عنوان نمی توان نقش مهم کفش و کتانی را در استایل هر فرد نادیده گرفت و با توجه به خلاقیت ها و نوآوری هایی که این روزها در صنعت مد شاهد آن هستیم، تنوع های موجود به خوبی می توانند پاسخگوی هر سلیقه ای برای تمامی سنین باشد. جهت رفع نیاز این بخش از صنعت پوشاک، فروشگاه اینترنتی دیماژ در راستای آسان سازی خرید و ارسال عمده کفش فعالیت دارد که تمامی مغازه دارها و آنلاین شاپ ها می توانند محصول مورد نظر خود را از بین صدها مدل کفش وارداتی و اورجینال موجود در سایت DIMAJ.IR انتخاب نموده و سفارش دهند.

توجه داشته باشید که ثبت سفارش در سایت دیماژ هیچ محدودیتی نداشته و شما ملزم به سفارش چند سایز از یک نوع کفش خاص و یا تعداد مشخصی از آن نمی باشید؛ برای مثال می توانید صرفا از سایزهای پرفروش یک کفش مردانه و یا حتی زنانه خرید کنید و یا رنگی که معمولا بین افراد از محبوبیت بالایی برخوردار است مثل مشکی و یا سفید را سفارش دهید. این میزان از انعطاف در انتخاب و خرید محصولات می تواند یک مزیت بزرگ برای عمده فروش ها به شمار رود چرا که به راحتی می توانند بر اساس نیاز مشتریان خود، اقدام به ثبت سفارش نمایند.

خرید عمده کفش اسپرت مردانه

به جرات می توان گفت که کفش های اسپرت پرطرفدارترین مدل بین انواع کفش های مردانه هستند و یکی از دلایل آن، این است که معمولا به راحتی می توان آن را با استایل های مختلف ست کرد و همین موجب می شود که برای انتخاب استایل نهایی خود، وقت زیادی را صرف نکرده و یا سردرگم نشوید. از طرفی نیز کفش های اسپرت می توان به راحتی برای محیط های مختلف مانند دانشگاه، محل کار، قرارهای دوستانه و… استفاده کرد که خب این مورد به تنهایی مزیتی مهم به شمار می رود و موجب می شود که بتوان کفش های اسپرت را در دسته کفش های روزمره نیز قرار داد. اگه شما در حوزه فروش کفش (چه به صورت آنلاین و چه حضوری) فعالیت دارید، می توانید جدیدترین مدل های کفش اسپرت وارداتی و اورجینال مردانه را در سایت دیماژ مشاهده و خرید نمایید.

در ادامه ۲ نمونه از کفش های اسپرت و وارداتی را مشاهده می کنید.

C:\Users\IRANMOSHAVERE\Desktop\pic-number-4.jpg

برای خرید عمده کفش مردانه  کلیک نمایید

خرید عمده کتونی مردانه

کتونی ها از آن دسته کفش هایی به شمار می روند که همواره به صورت روزمره مورد استفاده قرار می گیرد و افرادی که به اقتضای شرایط خود از جمله اشتغال و یا تحصیل الزاما می بایست زمان زیادی را بیرون از خانه سپری کنند، می توانند کتونی های مناسب با استایل و سلیقه خود را برگزینند. انواع کتونی ها را می توان به واسطه طراحی ظاهری آن ها در استایل های ورزشی و یا اسپرت استفاده نمود. روند تولید و طراحی این دست از کفش های مردانه به گونه ای است که افراد در هر سن و سالی می توانند از آن ها استفاده نمایند. بنابراین با در ادامه می توانید ۲ مدل شیک از کتونی های مردانه اورجینال که امکان خرید عمده آن ها از طریق سایت دیماژ وجود دارد را مشاهده نمایید.

C:\Users\IRANMOSHAVERE\Desktop\pic-number-1.jpg

برای خرید عمده کتونی مردانه کلیک نمایید

خرید عمده کفش چرم مردانه

یکی از متریال های پرطرفداری که در تولید انواع کفش ها بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، چرم می باشد. از انواع چرم های طبیعی، چرم صنعتی (مثل PU) و همچنین چرم جیر که در دو نوع طبیعی و مصنوعی در بازار موجود می باشد؛ در تولید کفش مورد استفاده قرار می گیرند. واضح است که کفش های تولید شده از چرم طبیعی از کیفیت و دوام بسیار بالایی برخوردار هستند و به دنبال آن، قیمت آن ها نیز بالا خواهد بود اما خوشبختانه از طرفی به موجب پیشرفت تکنولوژی و استفاده از انواع دستگاه های پیشرفته، کیفیت انواع چرم های صنعتی نیز از سطح بسیار قابل قبولی برخوردار بوده به طوری که اکنون بخش زیادی از تولیدات کفش را به خود اختصاص داده است.

در ادامه تصویر ۲ کیف از انواع کفش های چرم مردانه ارائه شده است. لازم به ذکر است که محصولات آنلاین شاپ دیماژ بسیار متنوع بوده و می توانید صدها مدل کفش چرم طبیعی و صنعتی مردانه را به صورت عمده و بدون محدودیت در سایز، تعداد و رنگ خریداری نمایید.

C:\Users\IRANMOSHAVERE\Desktop\pic-number-2.jpg

خرید عمده بوت و نیم بوت مردانه

شاید بتوان گفت که روزهای سرد سال مختص استایل های جذاب و شیک می باشد و یکی از مواردی که می تواند تاثیر شگرفی در استایل شما داشته باشد، قطعا بوت و نیم بوت خواهد بود. با آغاز فصول سرد سال، افراد شیک پوش به دنبال تکمیل استایل های پاییزی و زمستانه خود هستند و از همین رو، تقاضا برای خرید انواع بوت و نیم بوت ها در جنس ها و مدل های مختلف به شدت افزایش پیدا می کند و اینجاست که مغازه داران و آنلاین شاپ ها با خرید عمده این دست از محصولات می توانند روزهای پرسودی را تجربه کنند.

معمولا از انواع چرم های طبیعی و صنعتی در تولید بوت و نیم بوت های مردانه استفاده می شوند که دو نمونه آن را می توانید در ادامه مشاهده نمایید.

C:\Users\IRANMOSHAVERE\Desktop\pic-number-3.jpg

خرید عمده کفش مجلسی مردانه

همان طور که از نام کفش مجلسی پیداست، این مدل کفش ها صرفا در مجالس و مراسم های رسمی مانند قرارهای کاری مهم که مجبور هستید با کت و شلوار و یک استایل رسمی سر قرار حاضر شوید، مورد استفاده قرار می گیرند بنابراین معمولا افراد برای انتخاب آن ها، به مراتب وسواس بیشتری به خرج می دهند. عمدتا چرم طبیعی و صنعتی از جمله متریال های پرطرفداری است که در تولید این گروه از کفش ها استفاده می شود و می تواند به استایل شما جذابیتی دو چندان ببخشد. ۲ نمونه از کفش مجلسی مردانه که در ادامه مشاهده می کنید، اورجینال و وارداتی بوده و از چرم طبیعی در تولید آن ها استفاده شده است.

توجه داشته باشید که مشخصات تمامی مدل ها از جمله جنس رویه، سایز، رنگ، نوع زیره و نوع بسته بندی در تمامی محصولات به طور دقیق در سایت دیماژ ثبت شده است تا بتوانید در کمترین زمان ممکن، اطلاعات لازم در خصوص کفش مورد نظر خود را بیابید.

C:\Users\IRANMOSHAVERE\Desktop\pic-number-5.jpg

خرید عمده انواع کفش های مردانه از فروشگاه اینترنتی دیماژ

برند دیماژ وارد کننده انواع محصولات خاص و اورجینال در ایران است که می توانید برای مشاهده این محصولات به سایت اختصاصی آن به آدرس DIMAJ.IR مراجعه نمایید. توجه داشته باشید که این فروشگاه اینترنتی هم اکنون امکان خرید عمده محصولات خود را نیز فراهم نموده که می توانید با مراجعه به سایت و مشاهده طیف گسترده ای از کفش و کتونی های اورجینال، سفارش خود جهت خرید عمده محصول مورد نظر را ثبت کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ