خرید روتختی هتلی و ۶نکته طلایی در خرید

قصد داریم در این مقاله مواردی در مورد خرید روتختی هتلی و ۶نکته طلایی در خرید را به شما بگوییم. امروزه با افزایش مسافرت ها و گردشگری، در شهر های مختلف هتل و مسافرخانه های زیادی وجود دارد که بای رفاه حال مسافران خود خدمات گوناگون را ارائه می دهند. یکی از خدمات مهم و اصلی که در هتل و مسافرخانه ها بسیار زیاد استفاده می شود وسایل خواب و استراحت می باشد. از وسایل خواب می توان تشک ، بالش، روتختی و غیره نام برد که هر چقدر این وسایل از کیفیت و راحتی بیشتری برخوردار باشد باعث رضایت بیشتر مسافران خواهد شد.روتختی های هتلی هم دای تنوع بسیار بالایی هستند و دارای سایزو ابعاد و جنس های مختلف می باشد که بسته به سایز روتختی تکه های ست روتختی باهم فرق می کند که هتل ها و مسافرخانه می توانند روتختی های مد نظر خود را هم به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری به روش های مختلف چون تلگرام، اینستاگرام، واتساب، اینترنتی و غیره خریداری کنند.

برای انتخاب روتختی هتلی حتما به برخی از ویژگی های مهم توجه کنید که توجه به این نکات باعث می شود روتختی با کیفیت و بادوامی خریداری کنید و هم به جنس پارچه توجه داشته باشید زیرا برخی از پارچه ها باعث حساسیت و تعریق درافراد می باشد. با توجه به اینکه هتل یک فضای عمومی می باشد و در طول سال افراد زیادی به این مکان رفت و آمد میکنند بهتر است هتلداران در انتخاب روتختی دقت بسیارداشته باشند تا مسافران خوب راحت و آسوده ای را تجربه کنند که درادامه مطلب به نکات مهم در خرید روتختی می پردازیم.

۶نکته طلایی خرید روتختی هتلی

روتختی هتلی نوعی روتختی است که به طور خاص برای استفاده در هتل ها طراحی شده است باید به گونه ای طراحی شوند که هم زیبا و هم راحت باشند و به مهمانان هتل تجربه خوابی آرام و دلپذیر را ارائه دهند. اما اینکه چگونه روتختی خوب و مناسب را تشخیص دهیم، ننکاتی است که نیازمند توجه زیادی می‌باشد. از جمله این نکات عبارتند از:

۱- توجه به کیفیت پارچه

هتل مکانی عمومی می باشد که رفت وآمد در آن زیاد است و در طی سال چنداین بار این روتختی هتلی شست و شو می شود به همین دلیل باید روتختی های که از پارچه های که دارای کیفیت و دام بالایی می باشند در هتل ها استفاده شود. نکته بعدی قابل توجه این است ازآنجایی که روتختی با پوست ارتباط مستقیم دارد حتما جنس پارچه طوری باشد که باعث حساسیت و تعریق نشود و مناسب با دمای اتاق هتل باشد.

6نکته طلایی خرید روتختی هتلی

۲- دقت به رنگ پارچه

در هتل ها به علت استفاده بیشتر از کالای خواب، باید سعی شود از ست روتختی های که دارای رنگ های تیره تری می باشند استفاده کنند زیرا استفاده از روتختی با رنگ های روشن به خصوص رنگ سفید به سرعت کثیف و لک می شود که برخی از پارچه ها بعد از لک شدن بسیار سخت این لک ها از بین می روند به همین خاطر هتلداران باید از رنگ های تیره تر استفاده کرده تا در برابر لک و کثیفی مقاومتر باشند.

۳- همیشه سایز دونفره خرید کنید

قیمت روتختی های هتلی به توجه به سایز و جنس تعیین می شود. روتختی های دونفره نسبت به ابعاد و تعداد تکه های ست روتختی بسیار قیمت مناسب تری دارد که خرید آن به صرفه تر می باشد و از آنجایی که تعداد روتختی های لازم برای هتل، تعداد بالایی می باشد که با خرید روتختی دونفره و داشتن تکه های بالای آن بسیار مناسب تر از روتختی یک نفره می باشد.

۴- تعداد تکه های روتختی مهم است

تولید کنندگان روتختی روتختی های یک نفره و دونفره را در ابعاد و تکه های مختلف تولید می کنند. برخی از روتختی ها علاوه بر تکه های اصلی تعدادی تکه های اضافی دارد مثلا دارای یک کاور تشک یا رو بالشتی اضافه دارد که یک نقطه مثبت می باشد که در صورت خراب شدن آنها از تک های اضافه استفاده می کنید.

۵- قیمت بالا دلیل بر کیفیت بالا نیست

قیمت روتختی هتلی به جنس، طرح، و کیفیت آن بستگی دارد. قبل از خرید روتختی هتلی، مقایسه قیمت ها و کیفیت ها را با یکدیگر مقایسه کنید. اگر یک روتختی گرانتر از یک روتختی دیگر است، دلیل بر کیفیت بالای آن نمی باشد زیرا برخی از تولید کنندگان روتختی به صورت مستقیم اقدام به فروش محصولات خود می کنند که با حذف واسطه قیمت آنها مناسب تر می باشد و برخی از فروشندگان کالای خواب به دلیل اجاره بالا مغازه و برخی به علت دریافت سود بالا، برای محصولات خود قیمت بالایی را تعیین می کنند. حتما قبل از خرید کیفیت و قیمت محصولات را مقایسه کنید.

۶- شست و شوی روتختی

شست و شوی روتختی هتلی با توجه به جنس و نوع پارچه متفاوت می باشد. با توجه به تعداد بالای روتختی در هتل بهتر است روتختی انتخاب کنید که شست و شوی راحت تر و قبل شستن در ماشین لباسشوی باشد و به علت شستن مکررحتما از جنس پارچه با دوام و مقاوم باشد.

ابعاد روتختی هتلی

روتختی های مورد استفاده در هتل ها به صورت یک نفره و دونفره می باشد که با توجه به تولید کنندگان مختلف دارای ابعاد مختلفی هستند اما سایز استاندارد روتختی های یک نفره ۱۶۰ در ۲۴۰ و سایز استاندارد روتختی های دو نفره ۲۲۰ در ۲۴۰ می باشد که قبل از خرید حتما تخت و تشک خود را اندازه گرفته و از ابعاد آن مطمئن شوید.

روش های خرید روتختی هتلی

روش های خرید روتختی هتلی

هتلداران می تواند برای خرید روتختی به روش های مختلف اقدام کنند یکی از روش های خرید که از گذشته مورد استفاده می باشد روش حضوری می باشد که برای هتل ها که به تعداد زیادی روتختی نیاز دارند زیاد کاربردی نمی باشد زیرا یک فروشگاه تعداد محدودتری کالای خواب دارد و اکثر فروشگاه باتوجه به فروش غیر مستقیم قیمت بالاتری را ارائه می دهند پس بهترین روش خرید برای هتل ها خرید از طریق اینترنتی و خرید مستقیم از تولیدکنندگان می باشد که با استفاده از روش خرید بدون صرف زمان و هزینه می توانند تعداد مورد نیاز روتختی های خود را با توجه به طرح و جنس متنوع تر با قیمیت مناسب تری خریداری کرده و کالاهای خود را درب هتل تحویل بگیرید. خرید اینترنتی این امکان را راهم کرده که شما بتوانید بدون در نظر گرفتن موقعیت مکانی در کمترین زمان ممکن بتوانید بدون رفتن به شهر های مختلف خرید خود را انجام دهید.

سخن پایانی

هتل ها مکانی هستند که روزانه تعداد زیادی مسافران دراین مکان برای استراحت مراجعه می کنند که بهترین هتل ها امکانات لازم را برای مسافران خود فراهم می کنند که تجهیزات خواب از ضروریات هتل می باشد که تمام آنها سعی خود را دارند که بهترین امکانات را فراهم کنند. روتختی از جمله لوازم ضروری اتاق می باشد که هتل داران  علاوه بر رعایت نظافت و بهداشت کالای خواب باید به نکاتی همچون جنس، نوع پارچه و کیفیت آن، نحوی شستن روتختی و غیره اطلاع کامل داشته باشید تا با انتخاب درست خوابی راحت وآسوده را بای مسافران خود فراهم کنید.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ