شارژر سامسونگ A55 چند وات است؟

کمپانی کره ای سامسونگ در حال حاضر بخش بزرگی از بازار موبایل و لوازم جانبی موبایل را در جهان و به خصوص ایران در اختیار گرفته است. هرچند که برند های چینی چند سالی هست که با ورود به بازار ایران صحنه رقابت را تنگ تر کرده اند و طرفداران خاص خود را پیدا کرده اند اما همچنان سامسونگ با عرضه محصولات پرفروش و با کیفیت جایگاه خود را در بین کاربران حفظ کرده است.

به هر حال با پیشرفت سامسونگ روز به روز شاهد ویژگی های جدید تر و پیشرفته تر در گوشی های این برند هستیم. یکی از جدید ترین میان رده های سامسونگ نیز گوشی گلکسی A55 است که گرچه شباهت هایی به نسل قبل خود دارد اما از ویژگی های متفاوت و رده بالاتری نیز بهره برده است. طبق سیاست های این کمپانی یکی از بزرگترین شباهت ها در نظر گرفتن شارژر اصلی ۲۵ وات سامسونگ مانند نسخه های پیشین برای این گوشی است . البته قطعا می دانید که آداپتوری داخل جعبه گوشی وجود ندارد و باید آن را فروشگاه های معتبر خریداری کنید.

حتما به خاطر دارید که در گذشته گوشی های هوشمند باتری با ظرفیت پایین داشتند و طبیعتا انتظار می رود نسبت به باتری های بزرگ و حجیم سریع تر به درصد شارژ کامل خود برسند اما با پیشرفت تکنولوژی و رویه جدید رشد کمپانی های ساخت تلفن همراه، باتری های با حجم بزرگتر به کمک بهره گیری از فناوری شارژ سریع در مدت زمان کوتاهی شارژ می شوند. احتمالا تا اینجا جواب خود را گرفته اید ولی برای یک خرید مطمئن و بی دغدغه در ادامه متن با ما همراه باشید
به نقل از تکنولایف که یکی از سایت های معتبر ایرانی است :

اگر به دنبال یک شارژر دیواری قدرتمند و سریع برای شارژ کردن دستگاه‌های دیجیتالتان می‌گردید، ما به شما خرید شارژر ۲۵ واتی سامسونگ را پیشنهاد می‌دهیم. این محصول یک وسیله جانبی بسیار حیاتی برای دستگاه‌های سامسونگ است که با کیفیت بالا و اصالت تضمین شده، به طور گسترده‌ای در بازار به فروش می‌رسد.

و در ادامه خاص باکس بر این عقیه است که :

شارژر ۲۵ وات سامسونگ یک آداپتور برق است که برای شارژ سریع دستگاه‌های سامسونگ مانند گوشی‌های هوشمند، تبلت‌ها و لوازم جانبی طراحی شده است. این شارژر با ابعاد کوچک و وزن کم، برای حمل و نقل آسان و استفاده در سفر ایده‌آل است. شارژر ۲۵ وات اصلی سامسونگ از فناوری  Power Delivery (PD) پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد دستگاه‌های سازگار را با سرعت ۲۵ وات شارژ کند.

گرچه در حال حاضر بسیاری از کاربران از دانش و اطلاعات کافی در حوزه موبایل بهره می برند اما با این حال شاید برای برخی کاربران سوال باشد که شارژر اصلی سامسونگ A55 چند وات است؟ پاسخ به این سوال برای این مدل گوشی سامسونگ کار راحتی است و با کمی تحقیق و جستجو متوجه خواهیم شد که شارژر ۲۵ وات سامسونگ A55 عبارتی است که در اکثر وبسایت ها مشاهده می شود. خوشبختانه شارژر سامسونگ در فروشگاه های اینترنتی یافت می شود و در صورتی که در جعبه این گوشی ها آداپتور وجود نداشته باشد باید نسبت به خرید آن اقدام نمایید.

طبق اطلاعاتی که وبسایت MyFixGuide به‌اشتراک گذاشته است، گلکسی A55 از شارژ ۲۵ وات پشتیبانی می کند. شایان ذکر است گواهی‌های ۳C حداکثر سرعت شارژ گوشی را اعلام نمی‌کنند و بنابراین نمی‌توان به‌طور صد درصد تضمین کرد در تمام مدت طول شارژ، سرعت شارژ گلکسی A55 به ۲۵ وات برسد اما طبق فرمول مهندسی و طراحی شارژر اصلی سامسونگ A55 سرعت شارژ این اداپتور به همراه کابل اصلی آن تا ۲۵ وات خواهد رسید. به‌هرحال اعداد و ارقام روی کاغذ نشان می دهد که سرعت شارژ محصول مورد اشاره در همین سطح باشد زیرا حتی گوشی‌های تاشدنی گران‌قیمت سامسونگ از شارژ ۴۵ وات پشتیبانی نمی‌کنند.

ناگفته نماند که یکنواخت نبودن توان شارژ سریع شارژر ۲۵ وات سامسونگ گلکسی A55 امری طبیعی است و اتفاقا برای طول عمر و عملکرد باتری گوشی نیز مفید است. این توان شارژ با توجه به درصد سلامت و دمای باتری، نوع کابل مورد استفاده و نوع آداپتور مورد استفاده متغیر است، به عنوان مثال طبق الگوریتم تعیین شده برای این شارژر در صورتی که درصد شارژ باتری به حد مشخصی برسد توان خروجی شارژر کاهش پیدا می کند تا از آسیب به باتری گوشی و افزایش دمای آن جلوگیری شود و عمر باتری کاهش پیدا نکند.

یکی دیگر از موارد مهم و موثر در خرید شارژر A55 با توان ۲۵ وات توجه به کیفیت و اصل بودن کالا است، راه های متفاوتی برای تشخیص شارژر اصلی سامسونگ وجود دارد که در مقاله ای جداگانه به آن ها اشاره کرده ایم اما در اینجا به چند مورد از باورهای غلط در رابطه با کیفیت شارژر A55 اشاره میکنیم؛ اولین مورد وزن آن است، خیلی از کاربران بر این باورند که اگر شارژر گوشی A55 سنگین تر باشد کیفیت بهتری دارد در حالی که این باور کاملا اشتباه است و در برخی موارد موضوع وزن آداپتور ممکن است کاملا برعکس باشد. دومین موردی که در بازار لوازم جانبی موبایل و به خصوص شارژر ها مطرح است موضوع برد داخل آداپتور است که شارژر اصلی A55 نیز از این قاعده مستثنی نیست و برخی فروشندگان با گفت و گوهایی حول محوریت برد این شارژر سعی در متقاعد کردن مشتری دارند که این امر اشتباه و غلط است.

با این حال اولین فاکتور و معیار برای خرید شارژر اصلی سامسونگ می تواند انتخاب فروشگاه مورد اعتماد با سابقه طولانی در این راستا باشد. فروشگاه اینترنتی خاص باکس نیز از این قبیل فروشگاه ها می باشد که سابقه طولانی در راستای فروش لوازم جانبی به خصوص شارژر گوشی داشته است و تمامی کالاهای این فروشگاه با گارانتی های معتبر شرکتی و تضمین اصالت و سلامت کالا عرضه می شود.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ