آشنایی با آکواریوم آکوا وگا، آنکارا

این آکواریوم دارای بیش از ۱۲ هزار موجود دریایی از گونه های مختلف و عجیب ماهی ها از جمله کوسه ها، ماهی های ناپلئونی، ماهی های کپور گلگون و دلقک ماهی ها می باشد.

آنکارا پایتخت و دومین شهر بزرگ ترکیه است که در بخش مرکزی آناتولی واقع شده و جمعیت آن بیش از ۵.۶ میلیون نفر است. آنکارا شهری مدرن و نسبتاً جدید محسوب می‌شود که به دلیل مستقر بودن بسیاری از نهادها مانند سازمان هوافضا، کارخانه‌ها، ادارات دولتی، دانشگاه‌ها و شرکت‌های دفاعی، سالانه تعداد زیادی گردشگر را به خود جذب می‌کند. مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری آنکارا عبارتند از مقبره آتاتورک، پارک جنگلی آتاتورک و مراکز خرید متعدد. این شهر از نظر موقعیت جغرافیایی در مرکز ترکیه واقع شده و دسترسی به همه نقاط کشور از آن آسان است. استان آنکارا با مساحت ۲۵,۷۰۶ کیلومتر مربع در دشت‌های بزرگ آناتولی مرکزی قرار گرفته و ۵۰% از زمین‌های آن برای کشاورزی، ۲۸% جنگل و ۱۰% چراگاه دام است.آنکارا مکان های زیبا و دیدنی زیادی دارد که آکواریوم آکوا وگا یکی از آنهاست.

آکواریوم زیبای آکوا وگا

آکواریوم آکوا وگا آنکارا یکی از بزرگترین و مجهزترین آکواریوم های اروپا است که در شهر آنکارا، پایتخت ترکیه قرار دارد. این آکواریوم دارای بیش از ۱۲ هزار موجود دریایی از گونه های مختلف و عجیب ماهی ها از جمله کوسه ها، ماهی های ناپلئونی، ماهی های کپور گلگون و دلقک ماهی ها می باشد. آکواریوم آکوا وگا به دلیل امکانات عالی که برای موجودات دریایی فراهم کرده، به عنوان وسیع ترین اکواریوم قاره اروپا شناخته می شود. این مجموعه گلچینی از گونه های دریایی و حیات وحش از سراسر جهان را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهد که تنها در فیلم ها و مستندهای تلویزیونی قابل مشاهده هستند.آکواریوم آکوا یکی از برندهای معروف و پیشرو در زمینه ساخت آکواریوم‌های مکانیزه و آماده است. این شرکت با طراحی زیبا و کاربردی محصولات خود، نیازهای مختلف آکواریوم‌داران را برطرف می‌کند. آکواریوم‌های آکوا در ابعاد و مدل‌های متنوعی تولید می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به مدل BT-500H اشاره کرد. این آکواریوم آماده و رومیزی، مناسب برای راه‌اندازی انواع اکوسیستم‌های آبی آب شیرین و دریایی است. علاوه بر آکواریوم‌ها، آکوا انواع ملزومات و تجهیزات آکواریومی از جمله سرامیک و محلول محافظ آب را نیز تولید و عرضه می‌کند. این شرکت همچنین به عنوان نمایندگی مجاز، اقدام به واردات و عرضه آبزیان زینتی می‌نماید.

بخش های مهم آکواریوم آکوا وگا

آکواریوم آکوا وگا آنکارا دارای بخش های مختلفی است که مهمترین آنها عبارتند از:
تونل بزرگ و طویل که رتبه اول اروپا و رتبه دوم جهان را دارد
بخش های مختلف آکواریوم های نمکی و آب شیرین با گونه های متنوع آبزیان
جهان دریایی با انواع ماهی ها، کوسه ها، لاک پشت ها، اسب های دریایی و سایر موجودات دریایی
گیاهان دریایی متنوع
امکان مشاهده نزدیک و آشنایی با زندگی آبزیان مختلف به دلیل فضای کاملا شیشه ای
این آکواریوم یکی از بزرگترین و جذاب ترین مکان های تفریحی آنکارا محسوب می شود.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ