آشنایی با بازار حجیوات، کوش آداسی

مغازه‌های بازار حجیوات کوش آداسی در ترکیه در یک محیط سنتی و تاریخی قرار دارند.

کوش آداسی یک شهر ساحلی محبوب و زیبا در جنوب ترکیه است که در ۷۱ کیلومتری استان آیدین و در سواحل دریای اژه واقع شده‌است. این شهر به دلیل آب‌های شفاف و فیروزه‌ای دریای اژه، سواحل زیبا، هتل‌های لوکس و تفریحات شبانه، یکی از مقاصد محبوب تابستانی برای گردشگران است.کوش آداسی به معنای “جزیره پرندگان” است و در فصل‌های بهار و تابستان بسیار پر مسافر می‌شود. این شهر نه تنها برای سفرهای تابستانی انتخاب می‌شود، بلکه در فصول سرد هم بسیار دیدنی است. علاوه بر سواحل زیبا، کوش آداسی به دلیل نزدیکی به بسیاری از مکان‌های تاریخی مهم ترکیه مانند شهر افسوس نیز شهرت دارد.در کوش آداسی جشنواره‌های مختلفی برگزار می‌شود که از معتبرترین آن‌ها می‌توان به جشنواره موسیقی کوش آداسی گنچلیک اشاره کرد که هر ساله در ماه ژوئیه برگزار می‌شود. به این شهر لقب “آفتابی‌ترین شهر ترکیه” را داده‌اند.
شهر کوش آداسی مکان های دیدنی و گردشگری زیبایی دارد که بازار حجیوات یکی از آنهاست.

بازار زیبای حجیوات

بازار حجیوات در کوش آداسی ترکیه یک مرکز خرید لوکس است که در آن می‌توان انواع زیورآلات، INCLUDING GOLD AND SILVER JEWELRY, و ساعت‌های با فلزات ارزشمند به فروش می‌رسد.مغازه‌های بازار حجیوات کوش آداسی در ترکیه در یک محیط سنتی و تاریخی قرار دارند. این بازار به عنوان یکی از مشهورترین مراکز خرید در کوش آداسی شناخته می‌شود و برای کسانی مناسب است که به دنبال صنایع دستی هستند.بازار حجیوات یا بازار حقیقت یکی از مشهورترین مراکز خرید در کوش آداسی است. این بازار برای کسانی مناسب است که به دنبال صنایع دستی هستند. در این بازار سوغاتی‌های رنگارنگ و صنایع دستی زیبا و منحصر به فردی از کوش آداسی به چشم می‌خورند. همچنین در این بازار غرفه‌هایی از انواع ظروف چینی و سفالی زیبا به چشم می‌خورد که اغلب به سبک طراحی ترکیه و با استفاده از رنگ‌های سبز و آبی طراحی و ساخته شده اند. بازار حجیوات دو بخش دارد که نام بخش اول آن گرند بازار یا بازار بزرگ است. این بازار تقریبا بیش از ۵ هزار مغازه با اجناس متنوع را در قلب خود جای داده است.

بازار حجیوات، استانبول

بازار حجیوات یا بازار حقیقت یکی از مشهورترین مراکز خرید سنتی در کوش آداسی ترکیه است. این بازار برای خرید صنایع دستی محلی و سوغاتی‌های رنگارنگ مناسب است. بازار حجیوات در نزدیکی اسکله قرار دارد و هر روزه میزبان هزاران گردشگر است. در این بازار می‌توانید صنایع دستی زیبا و منحصر به فرد کوش آداسی را پیدا کنید که برای خریداران لذتبخش است.اگر به دنبال تجربه یک خرید سنتی در سفر به کوش آداسی هستید، بازار حجیوات گزینه مناسبی است. این بازار علاوه بر صنایع دستی، سوغاتی‌های متنوعی از کوش آداسی را عرضه می‌کند.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ