رستوران های خوب همدان

 در همدان برای صرف یک وعده ی غذایی خوب در محیطی مناسب به کجا برویم؟ و ویژگی ذکر شده در این سوال مواردی هستند که اکثر ما در انتخاب یک رستوران خوب برای صرف غذا در ذهن داریم: غذای با کیفیت و محیط مناسب. البته بودجه ی مورد نیاز برای رستوران، تنوع منو و مکان واقع شدن آن هم از دیگر عوامل دارای اهمیت هستند. با ما همراه باشید تا رستوران های خوب همدان را معرفی کنیم.

رستوران های خوب همدان

ما با در نظر گرفتن همه ی این عوامل و عوامل احتمالی دیگر، لیستی از بهترین رستوران های همدان درست کرده ایم. در ادامه با ما همراه باشید و با رستوران های خوب همدان آشنا شوید.

  • رستوران داریوش گنج نامه

مجموعه‌ ی گنج ‌نامه ‌ی همدان یک مجموعه‌ ی تاریخی و تفریحی در این شهر است که گردشگران و مسافران زیادی به آن سر می‌ زنند. در واقع این مجموعه، یکی از مهم ‌ترین جاذبه ‌های توریستی همدان است و شاید در خود شهر همدان بتوان آن را برترین و مهم ترین دانست. بعد از گشت و گذار در این مجموعه‌ی تفریحی، می‌توانید یک وعده غذای عالی نوش جان کنید تا خستگی از تنتان بیرون برود. در محوطه ی گنج نامه رستوران های زیادی پیدا می شود، اما پیشنهاد ما رستوران داریوش است. رستوران داریوش، رستورانی مدرن و لوکس است که در طبقه‌ ی سوم، در محیطی زیبا، پذیرای گردشگران است. در روزهای تعطیل مانند تعطیلات عید و مراسم های خاص، موسیقی زنده در رستوران اجرا می‌شود که جذابیت آن را دو چندان می ‌کند.رستوران های خوب همدان

  • رستوران اسپی یاس

از رستوران های محبوب با انواع غذا های ایرانی (انواع کباب ها) فست فودی (پیتزا ،ساندویج ،سوخاری و…) فرنگی (انواع پاستا ،استیک ،سالادها و…) کافی شاپ (انواع بستنی ،نوشیدنی سرد و گرم و…) که تنها فود کورت همدان می باشد.

با توجه به تنوع منو در این مجموعه تمامی سلیقه ها میتوانند در کنار هم یک وعده غذایی به یاد ماندنی را تجربه کنند.

این مجوعه داری سالن پذیرایی ،روف گاردن ،اتاق vip جهت جشن تولد و مهمانی های خانوادگی و حتی جلسات کاری می باشد ،همچنین دارای شهربازی برای کوکان است.

این مجموعه از بهترین و مرغوبترین مواد اولیه بصورت روزانه استفاده می کند ودر شهر همدان از بابت کیفیت و مشتری مداری زبانزد خاص و عام هست.

شعار ما: فضایی زیبا، محیطی دلنشین، کیفیتی مطلوب، انتخاب با شماست..!
آدرس: همدان – خیابان مهدیه، نرسیده به بانک ملی مرکزی
شماره تماس: ۳۸۳۷۲۲۲۲-۰۸۱ و ۳۸۳۷۱۱۱۱-۰۸۱
تلفن همراه: ۰۹۱۲۳۳۹۴۱۳۸ – ۰۹۱۸۵۰۷۲۰۰۸
پیج اینستاگرام: spiyas_restaurant

  • رستوران سنتی شاندیز حاجی

رستوران های خوب همدان
رستوران های خوب همدان

اگر یک رستوران با فضای سنتی، طاق ها و گنبدی های آجری زیبا و تخت های فرش شده می خواهید که در عین حال شیک و لوکس باشد به خیابان تختی، جنب شهرداری منطقه دو، محله ی حاجی بروید و رستوران سنتی شاندیز حاجی را پیدا کنید. فضای رستوران شاندیز حاجی کاملاً تاریخی و سنتی است و این حقیقت دارد. این مکان تاریخی است؛ چون مکانی که رستوران در حال حاضر در آن قرار دارد در گذشته، در دوره ی قاجار ساخته شده است و یکی از بناهای تاریخی شهر هم هست. در واقع با یک تیر دو نشان می زنید و هم از یک مکان تاریخی دیدن می کنید و هم غذایی خوب می خورید. در واقع این بنا یک حمام بوده است که به حمام محله حاجی ها شهرت داشته. در آن، دالان ها و هشتی های دیدنی و زیبایی ساخته شده است. غذای خوشمزه و با کیفیت رستوران سنتی شاندیز حاجی و محیط خاص و قدیمی این رستوران باعث شده است که یکی از پرطرفدارترین رستوران های همدان باشد. اگر قصد دارید فقط یک وعده ی غذایی در همدان بخورید، پیشنهاد ما به شما این رستوران است.

در همدان کجا بریم؟

  • رستورانی روی آب: رستوران میسان

اگر به تپه ی توریستی تفریحی عباس‌آباد و تفرجگاه آن بروید، حتما رستورانی شیشه ‌ای با سقف قرمز رنگ آن را می بینید. این جا مجموعه ی غذایی میسان است. ساختمان معماری جالبی دارد و از پنجره های رستوران آب دریاچه دیده می شود و منظره ی خوبی است. در رستوران میسان می توانید انواع غذاهای ایرانی، کباب ها و خوراک ها را نوش جان کنید و از طعم یک غذای با کیفیت در منظره ای زیبا لذت ببرید.رستوران های خوب همدان

  • رستوران ته چین

رستوران های خوب همدان
رستوران های خوب همدان

ته چین نام یک رستوران ایرانی است که بهترین غذاهای سنتی را با بهترین مواد غذایی و برنج صد در صد ایرانی سرو می‌کند. در واقع این جا غذاها با کیفیتی بسیار بالا آماده و ارائه می شوند. محیط این رستوران بسیار آرام و دنج است و برای استراحت در یک روز طولانی جای مناسبی می باشد. منوی این رستوران بسیار متنوع است و با توجه به کیفیت بالای غذاها، قیمت آن هم مناسب است.

بشقاب ویژه ‌ی این رستوران را به هیچ عنوان از دست ندهید که شامل انواع کباب، ته چین و مخلفات و دورچین است و آن قدر زیاد هست که بتوان حتی دو نفره آن را خورد. ارائه‌ ی انواع غذاهای ایرانی، کباب ها، انواع مختلف ته چین های خوشمزه، غذاهای مشهور فرنگی، بوفه ی سلف سرویس و فضای بزرگ، آرامش بخش و شیک از ویژگی های این رستوران است که باید به آن ها اشاره کرد. برای رسیدن به این رستوران به چهارراه پژوهش بروید و پایین ‌تر از پمپ بنزین به دنبالش بگردید.

معرفی رستوران شما در این مطلب: https://tarikhema.org/contact
به لینک بالا بروید و از طریق فرم تماس با ما تماس بگیرید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها