دانلود فیلم در جستجوی کوروش کبیر

نام فیلم

در جستجوی کوروش کبیر (دانلود+)

Name

In Search in Cyrus The Great

موضوع

کوروش کبیر + زندگانی وی

رمز ( پسورد )

www.tarikhema.org

تهیه توسط

انی کاظمی

۰۰۰۰۰ حجم دانلود کتاب

۷۰.۴۴۱  کیلوبایت (KB)

قالب فیلم

WMA

منبع الکترونیکی

تاریخ تمدن باستان

عضویت
اطلاع از
guest

191 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مصطفی

عالیه اگه میشه بازم ازین فیلمهای تاریخی بفرستین

رضا

دانلود نمیشه

بهاره

ممنون از این که این فرصتو در اختیار همه ی پارسی زبانان میذاری تا یادشون باشه چی بودن و حالا چی شدن…

فشلاه

چی شدن؟!!!

آریا

چی شدن ؟واقعا پرسیدن داره بد بخت شدن عرب شدن مسلمون شدن بی هویت شدن دیگه هیچی ندارن از اریایی بودن چیزی واسشون نمونده تازه میگی چی شدن واقعا؟هیچی چیزی نشدن…

hovaxshatrah

جمهوری اسلامی الان همین رو میخواد . اربابی تو منطقه آمریکا و اسرائیل و عربستان و اردن و.. نمی خوان. سایت های عربی رو ببینید همه که اغلب دشمن جمهوری اسلامی هستند ما رو مثل هخامنشی ها توسعه طلب و زیاده خواه معرفی می کنند. کمک کنید ارباب بشین

کوروش

دوست عزیز! اسلام ما رو بد بخت نکرد. بد بختی نه از اسلام است و نه از هر چیز دیگه. بد بختی از خودمونه. اگه تو ایران(اواخر دوره ساسانیان) وحدت و یکپارچگی بود هیچکس جرعت این رو نداشت که در مورد ایران حتی فکر ناجور بکنه اگه بعد از اسلام هم وحدت خودمون رو حفظ میکردیم(ما مردم) باز هم میتونستیم یه امپراتوری بنا کنیم که تو کل تاریخ نظیر نداشته باشه.(مثل هخامنشیان که غربی ها هنوز هم دارن باهاش میجنگن!!!) اما ما چیکار کردیم؟؟؟؟ رفتیم عالمان دینی ای رو تربیت کردیم که کل زندگی رو فقط تو اسلام میدیدند. در… مطالعه بیشتر »

mortad

دوست عزیز بنده نه فاشیست هستم نه تمام دنیا رو دشمن ایران میدونم اما خدمت جنابعالی عرض کنم که شما احتمالا هیچی نه در باره اسلام میدانی و نه قران وگرنه اینقدر اسلام رو خوب نشون نمیدادی..فقط محض مثال عرض میکنم که در قران به مسلمانان اجازه داده شده که کافران رو بکشن و حتی زنان انها رو به صیغه خودشان در بیاورند.و همه میدانیم کافر از نگاه اسلام به کسی گفته میشود که یا خدا رو قبول ندارد یا برای خدا شریک قائل میشود یا محمد رو به پیامبری قبول ندارد یا یکی از واجبات اسلام مانند حج یا… مطالعه بیشتر »

سلام

دوست عزیز خیلی خیلی ناشیانه مغلطه کردی!!!!!!!!!
اینا که از اسلام گفتی قسمتی از یک چیز کلی بود که کل رو ولش کردی رفتی سراغ یه قسمتایی که اصلا منظور نبوده نمونش ایاتی که گفتی اصلا قران اجازه ادم کشی کافران را نداده مگر این که تجاوز کنن ویا گفتی که بعد از ماه حرام کافران رو بکشید این هم درست نیست ایه گفته اگر اومدن بجنگن وتجاوز کردن تا میشه توی ماه حرام نجنگین ولی اگر نشد باکی نیست حتی توی ماه حرام توی مسجدالحرام دفاع کنید
ببین پسر خوب چیزی که نمیدونی به غرض به اسلام نبند!!!!!!

مه

حرف راست و با مدرک جواب نداره دمت گرم متاسفانه مردم ایران
تا ۲۰ سال گذشته اصلا نمیدونستن کوروش کیه ولی خوشبختانه
الان کمی بهتر شده زنده باد کوروش موفق باشید

پسر ایران

فقط می تونم یه چیز بهت بگم اونم اینکه در مورد چیزی که نمیدونی صحبت نکن.چیز هایی که تو گفتی بر عکس اسلان است .اطلاعاتتو زیاد کن.الان داری می خندی ولی شوخی نمی کنم در مورد اسلام واقعی تحقیق کن.امید وارم موفق بشی!

احسان

سلام دوست عزیز من بیشتر جملاتت رو درست می دونم و باهاشون موافقم اما بعضیا رو نه!!!

mohamadreza4030

دوست عزیز به نظرم تو هنوز اسلام و امام حسین(ع) هنوز نشناختی برودرمورش تحقیق کن اگر هم بخواهی درموردش تحقیق کنی غرورت هم اجازه نمی ده که این کارو انجام بدی.

احمد یاوری

با سلام نویسنده متن بالا آشکارا به قرآن اهانت کرده ومقدسات را به بازیچه گرفته است وهنوز فرق یک آدم عادی و ائمه اطهار رانمیداند وبه راحتی حضرت امام حسین علیه السلام را حسین خطاب میکند ومن متاسفم ازسایت شما که اجازه میدهید چنین سخنان سخفیانه و اهانت باررا منتشر کنند وقطعا شما هم دراین قضیه شریک جرم محسوب میگردید مگر اینکه توبه کرده و دیگر اجازه ندهید چنین اشخاصی به این راحتی به قرآن و مقدسات توهین کنند خدا لعنت کند چنین اشخاصی را که به راحتی وبا سوء استفاده از آزادی بیان آیات قرآن را به تمسخر میگیرند… مطالعه بیشتر »

ازادی

خطاب به اقای احمد یاوری ببخشید قربان توی خود قران(که ماشاالله قران خون هستید) نوشته شده که همه ی انسان ها برابر هستند و همه هم این رو میدونند و میگند که ائمه ی مثلا اطهار (که دستشون به خون هزاران نفر الوده است)انسان های معمولی هستند اگر مثلا بگید یهودیها (یا شایدم انگلیسو امریکا و استکبار جهانی!!!!!!)در قران دست برده و قران رو تحریف کرده باشند این مسئله پیش میاد که مگه خدا عادل نیست؟؟؟؟ پس چرا رحمت خودش رو فقط روی ۱۲نفر گسترانده؟؟؟؟ در ضمن این سایت بسیار خوبیست چون دو طرف دینمدار و به قول خود اسلام… مطالعه بیشتر »

حسین

تو (mortad ) اینقدر بی شعوری که هنوز نمیفهمی نباید به دین کسی توهین کنی. تو مرتدی غلط میکنی راجع به اسلام نظر میدی . تو که اسمت روته . … مثل تو راجع به اسلام تحقیق نمیکنن. فقط گیر دادن به یه سری مذخرفات که یه سری مرتد مثل تو ساختن. ضمنا زمانی که میخوای راجع به قران نظر بدی دهنتو بشور که … . اینشاالله همون قران گردنتو میزنه.

saba

تو اسلام توصیهه شده که از لحاظ نظامی خودتون رو قوی کنید تا کسی جرات نکنه بهه کشورتون و ناموستون طمع کنهواشکال از ماست که حتی به ایت توصیه ها هم اعتنا نکردیم.دین فقط نماز و روضه نیستوکلی دستوره برای زندگی بهتر.

مری

ببخشید میشه بگی حالا چی چی هستی ؟ امثال تو هیچی نبودن و نیستن و نخاهند بود

فرنام

خیلی ببخشید .شماکه ادعای وطن پرستی میکنین باید بدونید که از ایرانیان موظف بودن که به کسی توهین نکنن وما هم نباید به کسی توهین کنیم.نمونه ی بارز ومعروفش کورش وداریوش بزرگ بوده .اگه ما به دیگران توهین کنیم پس چه فرقی با دشمنامون (خودی و خارجی)داریم.

shnekey

بهتر بود اسمش رو میزاشتی :در جستوجوی نخود سیاه.

یاسمین

بی ادب

sayed Abdullah

نتونستم دانلود کنم، مشکل چیه، آخه من که تو ایران نیستم که نتونم دانلود کنم، پس حتما مشکل از خود لینکه و یا سرور. لطفا مشکل را حل کنید، من خیلی مایلم این فیلم را ببینم.
خیلی ممنونم

ali

ba salam man ham az kharej az iran download kardam va hich moshgeli nabood

هدیه خدا

دانلود نمیییییییییییشه

مصطفی .ا

vaghean mamnoon shoma parsian ra shad kardid(man 15 salame va asheghe tarikhe iran bastanam) bazam mamnoon!

مجید

عالی بود دمتون گرم

احمدرضا

خیلی عالیه خسته نباشید

samane

why the film is short and incomplete ?
how can i get the hole film?

leila

درود
خسته نباشید
میخواستم نظرتونو راجع به فیلم شاهزاده ایرانی بدونم.

majid

خیلی خیلی خیلی حال کردم با این فیلمشون دمشون گرم

بهزاد

آدم وقتی تاریخ ایران رو می خونه
بر خود می بالد.با تشکر از زحمات ارزشمنتون

RE

راست تنها با تاریخ زنده است
چه تاریخ دفاع مقدس…….
چه تاریخ شاهنشاهی
BYE

Ramin

It was great,thanks

musa

sepaasdooste geraami,
film hodoode 12.5 daghigheh nakamel moond, aya kaamelesh ro mishe begzaarid?.

سید احمد میرافضلی

با سلام و ارادت و تشکر از شما به خاطر زحماتی که در معرفی و تعالی ایران و ایران می کشید.
می خواستم سایت دنیاگردی را با هدفی مشابه ولی به گونه ای دیگر در صدد ایران و تاریخ ایران است به شما و بینندگان سایت گوهر بارتان معرفی کنم.اگر صلاح دیدید لینک یا بنر سایت مارا به صحفه اول سایت خود اضافه کنید و همچنین ما.
http://www.donyagardy.com

سید احمد میرافضلی

http://www.donyagardy.com
روایتی دیگر از ایران

آرش کمانگیر

خیلی گلی کاش ما چند ملیون ایرانی با شعور بالا و والای شما داشتیم.البته در شعور ایرانی ها شکی نیست.ولی!!!!!!!!!!!!!!!!

یاس

ولی اونا ایرانی نیستن//// شاید عربن نه؟

سوشیانت

میدونی الان جای کی خالیه ؟
بزرگ مردانی همچون کورش و داریوش تا با عدل بی ستیزه جویی ایران رو به منزلت باطنی همیشه بیدار خودش سوق بدن .
افسوس و تنها امید ، جاودانگی .
بدرود .

فرنام

رفیق درست میگی ولی این بزرگان وظیفه ی خودشون رو انجام دادن ایا فکر نمی کنی که ما باید وظیفه ی خودمون رو انجام بدیم؟ اونا میراثی رو برای ما بدست اوردن وما وظیفه داریم که اون رو با عقل ودرایتمون نگه داریم

بهمن

سلام
خیلی جالب بود .ممنون از زحمتهایی که در این رابطه کشیدید واقعا خسته نباشید

مازیار

خیلی عالی بود واقعا دمت گرم زحمت کشیدی اگه بازم از این فیلم های نورانی داری بزار تا ایران و ایرانی روشن بشن در حال حاظر خیلی ها خودشون رو باختن. متاسفم.به امید پرچم شیر خورشید

تکتم

آقا هرکار کردم دانلود نشد من دوست دارم این فیلمو ببینم در ضمن با دانلود کتابهاتونم مشکل دارم
آها راستی بگم که مطالبتون خیلی خوبه

مهدی

دوست عزیز من هم مثل تو خیلی مشتاق دیدن فیلمی هستم که بتونه عظمت ایران و ایرانی رو نشون بده و دوست ندارم تو این فیلم رو از دست بدی این هم لینک دانلودش
http://tarikhema.net/movies/Cyrus_the_Great_Persian_Tarikhema.ir.wmv

علی مهرابی زوزنی

سلام کتابها وفیلمهاراباکلیک برروی کدام عبارت می شود دانلودکرد من که نتوانستم دانلود کنم لطفاتوضیح داده ودرکادری مشخص جهت دانلودشیوه آن را نیز بیان کنید.باتشکر

majid

خسته نباشید متشکرم حرف نداشت حرف ندارید . وظیفه ی اصلییه ما ایرانییان این که همیشه و در همه حال وهر جای دنیا که باشیم نام ویاد بزرگانمان را زنده نگه داریممممممممممممممممممممممم.

سعید

واقعافیلم کوتاه و جالبی(کورش کبیر) بود.بادیدن و یاداوری سرگذشت چنین بزرگانی به عنوان یک ایرانی احساس غرور و افتخار میکنم.

sina

سلام واقعا سایت خوبی داری دستت درد نکنه.
اگه مایلید با هم تبادل لینک کنیم.
به حمایت شما نیازمندم
اگه منو لینک کردین بگین تا منم لینکتون کنم
من تازه کار رو وبلاگمو شروع کردم وتا چند روز آتی خیلی کامل تر و پیشرفته تر از الان میشه
منو با اسم > دانلود فول آلبوم.سریال.انیمیشن.کارتون و فیلم های جدیدو به روز < لینک کن
موفق باشی چشم به راهم
با تشکر

hovaxshatrah

بد نیست تخت جمشید را با دقت ببینید .آیا واقعا ارزش مقایسه با مثلا دیوار چین یا اهرام ثلاثه را دارد. آیا این بنای ناتمام هرگز مورد استفاده واقع شده است.هویت ملی ایرانیان را به هزاره های دور پرتاب نکنید. ایرانی یعنی پرورده ی ایمان و عشق اسلام علی زهرا حسین.

p[j

هر چی میکشیم از دست دینه اخفی

Hunter

به نظر می رسه شما نه ایرانی هستید و نه مسلمان، دین هرگز نمی خواهد که کسی هویت خودشو خوار بشمره و مسخره کنه …

یاس

درسته دین همچین چیزی رو میگه ولی کسایی که اونو دارن اجرا میکنن چی میگه؟

ژرفا

ای کاش حداقل بویی از اسلام واقعی به مشامتان می رسید و بعد تمدن خودتان را منکر می شدید و خود را مهد دین تلقی می کردید…
امثال شما نه دین دارید نه هویت …

hovaxshatrah

برادر من کی هویت خودش رو ندید گرفته. ما میگیم یه قدری از تو لاک غرور کاذب در بیایید و حقیقت رو ببینید.چرا سریع قاطی می کنی ایرانی اصیل؟ بابا اولین باستان شناسی که از آلمان نازی میاد ایران برای از زیر خاک در آوردن تخت جمشید عزیز ارنست هرتسفلد احوال این مرد را در ویکی پدیا بخونید. یهودی است. حساس نمی شوید چرا این قدر اصرار دارند در ایجاد دشمنی بین مسلمانان خاورمیانه؟ عربها هم از شما بدتر این اتیشو دامن میزنند. ترکها هم ایضا به هم چنین. نژاد بازی رو دامن می زنند. آخر این احساسات چیزی جز… مطالعه بیشتر »

آرمین

عزیز انسان باید پیرو راه و منش انسانهای بزرگ باشه.کوروش بزرگ یکی از هموناست اگه نبود اسمش توی انجیل و تورات و حتی قرآن نبود. ربطی به ارنست… و هیچکس دیگه ای هم نداره.

سعید سجادیان

سلام.
ما فقط یاد گرفتیم بگیم اسلام.اما از اسلام چیزی نمی دونیم.
درورد بر کوروش بزرگ.
ارادتمند همه ی آریایی ها
پارسی پرست

binam

دوست عزیز شما اگه تخت جمشید رو قبل از حمله اسکندر یاغی می دیدید اینطور حرف نمی زدید ؛در ضمن اسلامی که الان در ایران هست آغشته شده با خرافات،تعصب و تقلید کورکورانه از انسان های ناسالم؛ قبول نداری؟ یکم به اطرافت با دقت بیشتری نگاه کن تا قبول کنی

hovaxshatrah

دوست من . من زاده ی خاک پاک شهرستان مرودشتم .چند کیلومتری تخت جمشید. البته اونقدرها سن ندارم که سرپابودن تخت جمشید رو تو هزاره ی سوم قبل از میلاد به یاد بیارم .نظورتون رو از تقلید و انسان ناسالم نمی فهمم ولی فکر می کنم سناریویی برای خودتون ساختیدا. تعصب و قضاوت شتابزده در نژادپرستی موج می زنه . مردم دنیا همه از یک تبار هستند . از مشی و مشیانه یا آدم و حوا . شرافت واقعی به اخلاقی بودن فرد فرد ماست .

آرمین

عزیزم.به قول خودت شرافت واقعی به اخلاقی بودنه اما دونستن تاریخ میتونه کمک کنه.وقتی که بدونی کوروش بزرگ چه اخلاق و رفتاری داشت میتونی الگو بگیری بعدم افتخار کنی.به این میگن افتخار نه نجاد پرستی

آرمین

راستی جواب ابلهان خاموشیست.

بهار

سلام.واقعا باید از زحمات شما دوستان تشکر کرد که چنین مطالب ارزشمندی و در اختیا کاربران قراد می دهید. چیزی که هست من نتونستم (در جستجوی کوروش) دانلود کنم میشه لطفا به میلم ارسال کنید. با تشکر

ابراهیم

سلام.
با تشکر از زحماتتون.
من فیلم از سایت شما و هم از سایت دیگه ای دانلود کردم ولی هردو ناقص بودن و یه قسمت از آخرش پخش نمیشه مشکل چیه؟!

امیر

واقعا جای تاسف داره که صدا و سیما یه فیلم درمورد تاریخ ایران نمیسازه و به جای اون فرهنگ کره و اعراب رو ترویج میده با فیلم هایی مثل جومونگ یوسف پیامبر

hovaxshatrah

حضرت یوسف عرب نیست . ایشان برای همه ی مردم اروپا امریکا مسلمانان مسیحیان یهودیان عزیزه در همه ی زبان ها ی معروف نام ایشان زنده است به شکل های جوزف ژوزف یوزف جوزپه خوزه و در فارسی یوسف . زیباترین منظومه هی عاشقانه ی جامی یوسف و زلیخاست و …

آرمین

درسته اما اگه نمیدونی باید بگم نام کوروش بزرگ هم توی انجیل و تورات و قرآن اومده.پس چرا حتی یه فیلم ایرانی ازش نداریم؟

اکبر

میشه بگی کجای کتاب های آسمانی به صراحت نامهکوروش اومده
توی قران خداوند از اسمی به نام ذولقرین نام برده نه کوروش
البته به تفاسیر بعضی علما ( که گفتند ذولقرین همان کوروش است ) ولی باز هم نمیشه گفت که کی است
درست درستش رو خدا میدونه
پس نگید نام کوروش در قران اومده
البته کوروش واسه همه ی ماها قابل احترام و موجب فخرمونه و عدالت و بزرگمنشیش توی دنیا زبانزده

هرمزد

شمابگونام اماماوامام زمان بخصوص کجاامده نام علی

yacuza

متاسفم.برای طرزفکربعضی ایرانیها.به خودشون اجازه نمیدن ازکوروش کبیر بدونن.ازهرچیزی سردرمیارن جزاون چیزی که باید بدونن.اونوقت ادعا هم داریم.زنده بادکورش کبیر

داود

لینک خود فیلم جواب نداد ولی من این لینکو امتحان کردم دانلود شد
http://tarikhema.net/movies/Cyrus_the_Great_Persian_Tarikhema.ir.wmv

A-M

خیلی خوب بود، مرسی.

ایراندوست

فیلم را دوبار دانلود کردم ولی در هر دوبار دو دقیقه آخر فیلم خراب است و از میدیا پلیر خارج میشود علت چیست؟

سعید

سلام لطفآ فیلم کوروش کبیر را برایم بفرستید همین الان

بهداد

باسلام ودرودبرشما
منخیلی مشتاق دیدن فیلم درجستجوی کوروش هستم ولی متاسفانه دانلودنمیشه روی لینکش کلیک کردم ولی بعدازده دقیقه هم بالا نیومد.ولی کتاباتون تونستم دانلودکنم وازاین بابت بسیارمتشکرم.یه فکری براش بکن.ممنون.

artmis

dorood bar in niyakan mane parsi nejad ke obohat farhang o tamaddone iran hastand

artmis

sorry. my laptop haven t languge parsi

سهیل

درود

جاویدایران ما

زنده باد

ازادی

ایران من ایران من

ای موطن و جانان من

ای سرزمین جاودان

پاینده باشی در جهان

تقدیم به ایران و ایرانی

بهمن

درود بر تو ای مرد پارسی و بر تمامی ایرانیان پاک سرشت به فعالیت خوبت ادامه ده که خداوند بهمراه توست

majid

فقط تشکر

امیر

با دورود فروان به امید ان که قدر ادمی مثل کوروش را بدانیم و دنبال روی راه ان بزرگ باشیم باسپاس ازشما وارزوی بهترین ها برای ملت ایران

یه ایرانی

هرگز نخواب کوروش ، دارا جهان ندارد
سارا زبان ندارد ، رستم در این هیاهو گرز گران ندارد
روز وداع خورشید ، زاینده رود خشکید
زیرا دل سپاهان ، نقش جهان ندارد
بر نام پارس دریا ، نامی دگر نهادند ، گویی که آرش ما ، تیرو کمان ندارد
……دریای مازنی ها ، بر کام دیگرانش
دارا کجای کاری ؟

دزدان سر زمینت ، بر بیستون نوشتند ، اینجا خدا ندارد
هرگز نخواب کوروش ، ای مهر آریایی
بی نام تو وطن نیز نام و نشان ندارد

hovaxshatrah

وطن دوست واقعی کسانی بودند که خون پاکشون مرزهای غرب ایران رو آبیاری کرد . چمرانها همتها آوینی ها و هزاران عاشق بی ادعا . تو سالهایی که نژاد پرستها تو خوش گذرونی بودند و برای رزمنده ها جوک و متلک می ساختند . جوونها امروز نمی دونند که این بی وطنهای از ایران بی خبر که امروز عاشق سینه جاک شیر و خورشید شده اند اون روزها چه طور حاضر بودن وطن رو و شرف رو چاردستی به عراقی ها بدن تا زنده بمونند.تو جبهه نمونه هاشون رو گاهی می دیدیم که اسلحه شون رو می فروختن تا لباس… مطالعه بیشتر »

ازادی

عرض شود خدمتتون که پرچم ایران به اعتقاد باستان شناسان در زمان هخامنشیان همین سبز و سفیدو قرمز بوده و علامتش یک عقاب بوده بعد میرسه به زمان صفویه (اگر اشتباه نکنم) که شیر و خورشید در میان مردم یک سنبل بوده و در زمان قاجار یک شمشیر هم بهش اضافه کردن که نماد جنگاوری و قدرت باشه و بهتره بگم که خورشید نماد عدالت و شیر نماد قدرت است منبع تبیان

علی

دوست عزیز من خودم آلاشتی (سوادکوه مازندران هستم ازخطه کاوه آهنگر،آرش کمانگیر،مازیار ورضاخان هستم که هرکدام درسرنوشت ایران تاثیربه سزایی داشتند) نام کورش را هم ازجانم بیشتر دوست دارم امیدوارم وطن پرستی رافراموش نکنیدموفق وشادباشید ،(aa)

محمد رزاق نسب

نتونستم کتاب رو دانلد کنم لطفا واسم بفرستین. متشکرم

محدثه

سلام.خسته نباشید. من مستد در جستجوی کوروش رو نمیتونم دانلود کنم. لطفا به میلم بفرستید. برای کاری نیاز دارم. ممنون میشم.

برديا

درود به روح پر فتوح کوروش کبیر.زنده باد ن‍ژاد آریا

ستاره ی شب

سلام .من احترام زیادی به کوروش بزرگ میگذارم . به نظر من او پادشاهی جوانمرد وعادل بود . من حتی به احترام او نام وبلاگم را کوروش بزرگ گذاشتم .پاینده باد ایران

ستاره ی شب

سلام . من دو بار سعی کردم فیلم رو دانلود کنم اما بار اول تا نصف دانلود شد وبار دوم از لینک کمکی شما استفاده کردم فقط قسمت اولش رو دانلود کرد پس چطور می شه کامل دانلودش کرد

مهرداد

خیلی خیلی ممنون