تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام

در این بخش قصد داریم تا در مورد تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام صحبت کنیم.اما قبل از آن بهتر است بدانید که در طی سال های گذشته سرگرمی و بازی های سنتی و خانوادگی و در کوچه و پس کوچها جای خود را به فضای مجازی و موبایل ها داده است که تا این لحظه وقتی به روی ترازو قرار می دهیم مشاهده میکنیم که معایب استفاده از فضای مجازی مخصوصا اپلییکشن های سرگرمی بسیار بیشتر از مزایای آن است.یکی از این اپلیکیشن های سرگرم کننده اینستاگرام نام دارد که در این بخش به طور مفصل قصد داریم در مورد تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام و پیدایش آن با شما صحبت کنیم.

اینستاگرام یک برنامه ای اجتماعی که در تاریخ ششم اکتبر سال ۲۰۱۰ توسط دو دوست به نام وین سیستروم و مایک کرایگر بنیان گذاری شده است.شاید برای شما جالب باشد که بدانید در حال حاضر اینستاگرام  ۱.۴ کاربر دارد و قطعا تا سال ۲۰۲۸، ۱.۷۷میلیارد کاربر ایرانی و خارجی در اینستاگرام حضور پیدا خواهند کرد.
وین سیستروم که برنامه ای فوق العاده متنوع اینستاگرام را با هدف انتشار عکس و تصاویر تاسیس کرد و بعد رفته رفته با پیشرفت و نسخه های جدیدش امکان چت، به اشتراک گذاشتن ویدئو و استوری امکان پذیر شد.در تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرامآمده است که با رشد چشمگیر اینستاگرام تعداد کاربرانش در روز های اولیه به میلیون ها کاربر رسیده بود و سرمایه گذارانی مشتاق خرید این برنامه شدند و اینستاگرام را توسط Benchmark  Capital   با قیمت ۷میلیون دلار سرمایه گذاری کرد.

وقتی تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام را میبینیم ، مشاهده میکنیم که این روز ها در این دنیای مجازی کمتر کسی را مشاهده می کنید که برنامه ای اجتماعی اینستاگرام نداشته باشد و افراد های زیادی هستند در طول روز ساعتی را در اینستاگرام مشغول می شوند اما شاید تا به حال این سوال در ذهن شما ایجاد نشده باشد که اینستاگرام در چه سالی وارد ایران شد.بهتر است بدانید که برنامه اینستاگرام در روز های اول برای گوشی های آیفون قابل اجرا بود به همین دلیل دیرتر کاربران ایرانی توانسته اند این برنامه را دانلود و نصب کنند اما با وجود محبوبیت این برنامه ای اجتماعی و متنوع میتوان گفت تقریبا سال ۱۳۹۱ وارد ایران شد و تمامی گوشی های هوشمند می توانسته اند اینستاگرام را نصب کنند و تعداد کاربران ایرانی رتبه ای هفتم جهان را در اینستاگرام دریافت کرده اند و تاکنون ۵۰ میلیون کاربر ایرانی برنامه ای اینستاگرام را دارند.

در تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام شهرت و محبوبیت فراوانی مشاهده می شود.اینستاگرام به دلیل محبوبیت و کاربران زیادش به شهرت خاصی در سراسر جهان رسید و شرکت فیس بوک تصمیم به خریدن اینستاگرام گرفت که موفق شد در سال ۲۰۱۲ برنامه ای منحصر به فرد اینستاگرام را به قیمت ۱ میلیارد دلار خریداری کند همچنین شرکت فیس بوک بعد از خریداری اینستاگرام امکانات جدیدی نظیر: ویدئو های زنده را اضافه کرد و این آپشن جذابیت اینستاگرام را دو برابر کرد.

 با وارد شدن برنامه ای اینستاگرام افراد های مختلف با فرهنگ و آداب و رسوم کشور های دیگر با تصاویر و ویدئو های به اشتراک گذاشته آشنا شده اند.

بخش های جذاب اینستاگرام :

۱-استوری :

 یکی از بخش های پرطرفدار اینستاگرام ” استوری گذاشتن” است و شما کاربران گرامی می توانید با به نمایش گذاشتن روزمره ای خود، فیلم های آموزشی و یا تصاویر و ویدئو سفر های خود جذابیت پیچ خود را افزایش دهید.

۲-هشتگ:

 در ژانویه ۲۰۱۱ در نسخه ای جدید اینستاگرام یک ویژگی به نام هشتگ اضافه شد که شما کاربران می توانید با استفاده از هشتگ به هر آنچه که می خواهید دسترسی داشته باشید مثال: هشتگ کلیپ فان و برای شما بیش از چند هزار کلیپ فان به نمایش می گذارد.

دایرکت :

 همچنین در سال ۲۰۱۳ دایرکت اضافه شد و کاربران می توانسته اند از طریق دایرکت با همدیگر چت کنند.
برنامه ای مدرن اینستاگرام این امکان را در اختیار شما کاربران گرامی قرار داده است که هر فردی با نصب اینستاگرام پیج شخصی داشته باشد و شما می توانید با انتخاب عکسی برای پروفایل خود دوستان و آشنایان خود را فالو کنید همچنین می توانید با استفاده از پیج شخصی خود کسب درآمد کنید شما می توانید در زمینه های مختلفی در اینستاگرام فعالیت کنید و تعداد فالور های خود را افزایش دهید که در ادامه ای مطالب به آن ها خواهیم پرداخت:

خاطرات سفر : با سفر رفتن به شهر های مختلف می توانید از منظره های دیدنی، غذای های سنتی، آداب و رسوم و …. تصاویر و ویدئو های در قالب پست و یا استوری به اشتراک بگذارید تا فالور های شما از شهر های مختلف به صورت آنلاین دیدن کنند.
آموزش غذا : اگر کد بانوی با سلیقه هستید و در درس کردن انواع شیرینی، غذا، دسر، حتی ترشی و مربا مهارت خاصی دارید می توانید با آموزش دادن فالور های زیادی را جذب کنید و کسب درآمد کنید.
مدلینگ: اگر به ظاهر خود اهمیت می دهید و جز افراد خوش پوش هستید می توانید با لباس های مد روز عکس های متفاوتی در پیج خود به اشتراک بگذارید و با وجود  فالور های زیاد می توانید به عنوان یک مدلینگ معروف و شناخته شوید.

سخن پایانی
در این مقاله درباره ای تاریخچه اپلیکیشن اینستاگرام و آیتم های جذاب و پرطرفدار اینستاگرام صحبت کرده ایم و در این روز ها برنامه اینستاگرام بخشی از سرگرمی های روزمره ما شده است و البته می توانیم با وجود برنامه ای محبوب اینستاگرام بعضی آموزش های لازم را در زمینه های مختلفی را که در اختیار ما قرار می دهند استفاده کنیم و همین طور می توانید با اینستاگرام به کسب و کار خود رونق بیشتری ببخشید سپاس از همراهی شما مرسی که وقت گذاشتید و مطالب ما را مطالعه کرده اید برای دانلود اپلیکیشن های اندروید به وب سایت های معتبر مراجعه کنید.

https://android-application.ir/

https://cafebazaar.ir/

https://myket.ir/

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ