هتل های خوب تبریز

هتل های خوب تبریز

هتل داری در تبریز دارای یک قرن قدمت می باشد.اولین مسافرخانه در تبریز با نام مهمانخانه نظافت در سال ۱۲۸۲ خورشیدی در نزدیکی پل قاری تبریز توسط «میرزا اسحاق خان معزالدوله» ساخته شد. تبریز هم اکنون دارای ۱۸ هتل می باشد. مهمترین هتل های تبریز هتل های ۵ستاره شهریار و پارس در منطقه ایل گلی وهتل لاله پارک در میدان فهمیده می باشند. درادامه به بررسی هتل های خوب تبریز میپردازیم.

هتل لاله پارک تبریز

هتل لاله پارک تبریز در تیرماه سال ۱۳۹۵ افتتاح گردید و در این مدت کوتاه به عنوان یکی از نوسازترین هتل های تبریز توانسته از جایگاه و اعتباری خوب بین مسافران بهره مند گردد. این هتل دارای ۱۷ طبقه می باشد و در ساخت آن از جدیدترین امکانات بهره گرفته شده است.شروع قیمت های اقامت در این هتل از ۵۱۵۰۰۰تومان می باشد.

آدرس:تبریز، اتوبان پاسداران، بالاتر از میدان فهمیده، جنب مرکز تجاری لاله پارک

هتل پارس ائل گلی تبریز

هتل پارس ائل گلی تبریز
هتل های خوب تبریز

هتل پارس ائل گلی در شهر تبریز از خانواده هتل های پارس می باشد. این هتل دارای هفده طبقه می باشد و با تضادی که ظاهر آن با محیط اطراف دارد در منطقه ی پر درخت ائل گلی قرار دارد. این هتل دارای یک رستوران گردان با کیفیت می باشد. محیط آرامش بخش این هتل یکی از ویژگی های اصلی این هتل است. این هتل به مراکز خرید مهم تبریز بسیار نزدیک است اما از مرکز شهر تبریز دور می باشد که این ویژگی باعث کسب آرامش بیشتر میشود. شروع قیمت های این هتل از ۳۳۹۰۰۰تومان می باشد.

آدرس: تبریز، انتهای جاده ائل گلی، جنب پارک ائل گلی

هتل شهریار تبریز

هتل شهریار تبریز
هتل های خوب تبریز

هتل شهریار تبریز در سال ۱۳۸۶ در منطقه خوش آب و هوا و سرسبز ائل گلی ساخته شده است. این هتل به تمامی مناطق تفریحی و گردشگری تبریز نزدیک می باشد. این هتل ۱۰طبقه دارای ۲۰۲ اتاق و سوئیت می باشد و در سال ۱۳۹۶ بازسازی شده است. شروع قیمت اقامت در این هتل از ۳۶۰۰۰۰ تومان می باشد.

آدرس: تبریز، اول خیابان ائل گلی، بعد از پل کابلی

هتل بین المللی تبریز

هتل بین المللی تبریز یکی از هتل های خوب تبریز است که با موقعیت مکانی مناسب خود به یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت و رزرو هتل در تبریز بدل گشته است. هتل بین المللی تبریز با تلفیقی از معماری سنتی و مدرن و با برخورداری از فضاهای داخلی دلپذیر و فرح بخش در ۵ طبقه فوقانی و همچنین همکف و تحتانی با امکانات بسیار متنوع آماده ارائه خدمات اقامتی به مسافران تبریز است.

هتل صخره ای لاله کندوان

هتل صخره ای کندوان بدون شک یکی از بینظیرترین و متفاوت ترین هتلهای ایران، بلکه دنیا است. هتلی ۵ ستاره که مانند دیگر هتلها نیست و اتاقهای آن در دل تخته سنگها پذیرای میهمانان است. این هتل ۴۰ واحد اقامتی (اتاق و سوئیت) سنگی طبیعی دارد! این اتاقها در زمستان بوسیله سیستم گرمایش از کف گرم می شود و در تابستان بوسیله کولر طبیعی (آب و هوای عالی) خنک می شوند. لازم به ذکر است این هتل سومین هتل صخره ای دنیا است و از این نظر نمونه می باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها