۵ بنای تاریخی مصر!

مصر کشوری ست که یکی از بزرگترین تمدن های تاریخ در آن ثبت شده است. این کشور همچنین تحت تاثیر ویرانی های ناشی از جنگ و تحولات اقتصادی قرار گرفته. گردشگران میتوانند با بازدید از مکان های تاریخی مصر با تاریخ شگفت انگیز این کشور از نزدیک آشنا شوند. با ما همراه باشید تا ۵ بنای تاریخی مصر را به شما معرفی کنیم:

 

ابو سیمبل

معبد ابو سیمبل
ABU SIMBEL

معبد باشکوه ابوسیمبل در قرن ۱۳ میلادی به عنوان نماد قدرت رامسس دوم ساخته شد. این معبد پر از مجسمه های الهام بخش و نقاشی های دیواری شگفت انگیز می باشد که داستان های گذشتگان را برای ما به تصویر می کشند.

 

موزه مصری عتیقه جات

موزه آثار هنری مصر
EGYPTIAN MUSEUM OF ANTIQUITIES

واقعا ارزشش را دارد که در یکی از تورهای یکروزه به این موزه جذاب تحت نظر یک راهنمای خبره ثبت نام کنید! آنها میتوانند داستانهای جالبی درباره آثار هنری برای شما بازگو کنند و شما را در جریان معنای حکاکی ها قرار دهند. مجسمه های افسانه ای تزیین شده در اتاق گیزا ارزش این موزه را دو صد چندان می کند.

 

اهرام گیزا

اهرام گیزا
PYRAMIDS OF GIZA

این مکان تاریخی به عنوان یکی از شگفتی های جهان، هزاران گردشگر را روزانه به خود جذب می کند. برخی تحت تاثیر اسفینکس بزرگ قرار می گیرند که در ورودی اهرام نگهبانی می دهد! و برخی دیگر جذب قصه هایی می شوند که چطور چنین بناهای غول پیکری در آن زمان ساخته شده..

آبیدوس

معبد آبیدوس مصر
ABYDOS

حداقل یک روز برای کشف این معبد و نقاشی های دیواری این مکان باستانی خیره کننده در مصر، زمان لازم است. خوشبختانه شرکت های گردشگری زیادی در مصر هستند که تورهای یکروزه به بناهای تاریخی را برای شما عزیزان ترتیب می دهند.

 

میدان نبرد ال آلامین

میدان نبرد ال الامین
EL ALAMEIN BATTLEFIELD

یکی از بزرگترین و شاید مهم ترین جنگ های بین متحدین و متفقین در طول جنگ جهانی دوم در این مکان تاریخی به وقوع پیوست. سرانجام متحدین پیروز میدان شدند و کنترل کانال های سوئز و الکساندریا را در دست گرفتند. امروزه این بنای باستانی هزاران گردشگر از سراسر دنیا را به خود جذب می کند که تحت تاثیر نمایشگاه های مربوط به دوره جنگ قرار می گیرند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها