بزرگترین جنگجویان تاریخ!

از زمان پیدایش بشر، جنگ و درگیری یک ویژگی ثابت از پشت پرده پیچیده تاریخ می باشد. در چنین گستره وسیعی از کشت و کشتار ، تمدن ها، قبایل و جناحاتی در شرایط جنگی رشد کرد. پس با ما باشید تا منظم ترین و از نظر تاکتیکی باهوش ترین و بزرگترین جنگجویان در طول تاریخ! را به شما معرفی کنیم.

 

۱.آشوری ها

آشوری ها
Assyrian

در طول دوره زنیت، از قرن دهم قبل از میلاد تا قرن هفتم، آشوری ها قلمرو گسترده ای را تحت کنترل داشتند که از مرزهای مصر تا بخش های شرقی ایران کشیده می شد. بسیاری از مورخان بر این باورند که آشوری ها ابرقدرت های دنیای باستان بوده اند. به طور عجیب و غریبی، ظهور نظامیگری و امپریالیسم آشوری اولین آسیب پذیری آنان را نشان داد.


۲.اسپارتان

اسپارتان
Spartan

یک پسر اسپارتانی در سن شش سالگی از خانه اش ربوده و به سربازخانه برده شد تا آموزش نظامی را فرا بگیرد. در سن دوازده سالگی ، با این پسر بچه مثل یک جوان بالغ برخورد می شد تا مهارت های نظامی را یاد بگیرد و با حداقل رژیم غذایی زنده بماند. در سن ۱۸ سالگی او یکی از سربازهای اسپارتان بود و تا سن ۳۰ سالگی اجازه همصحبتی با هم سنی ها خود را نداشت.


۳.رومی ها

رومی ها
Roman

اگر یک امپراطوری باشد که نظامیان خود را به کمال رسانده بود، ان متعلق به رومی هاست. از ویژگی رومی ها میتوان به کار گروهی منظم، تشکل ها، و اعدام های سختگیرانه اشاره کرد. ساختار سیاسی و امپراطوری به رومی ها کمک می کرد تا بتوانند فتوحات خود را از اسپانیا تا سوریه  و از آفریقای شمالی تا بریتانیا گسترش دهند.با این وجود قدرت رومی ها به خاطر ارتش نبود بلکه به دلیل توانایی غیر قابل انکارشان برای بازگشت از شرایط فاجعه بار بود.


۴.سکایی ها

اسکایی ها
Scythian

یکی از قبایل ایرانی که بر نیروهای اورسایا در قرن هفتم قبل از میلاد تا سوم قبل از میلاد غلبه کرد. اسکایی ها مردم نیمه روستایی بودند که در جنگ و سوارکاری برتری داشتند. بسیاری از مورخان معتقدند اسکایی ها به قدری تاثیر گذار بودند که ۱۰۰۰ سال بعد از رفتن آنها، زمین هایی که تحت تسلطشان بوده ، به سکایی بزرگ معروف شده است.


۵.لوزیتانیان

لوسیتیان
Lusitanian

لوسیتانیان از تکنیک های ویژه ای برای جنگ استفاده می کردند که مفهوم جنگ های باستانی را اثبات می کند. لوستیانی ها پرتغال امروزی و شهرهای مرکزی اسپانیا را اشغال کردند. البته انها به معنای واقعی کلمه جنگ دوست نبودند. ولی ارتش خود را داشتند و در صورت تحریک می جنگیدند.

منبع hexapolis
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها