۴ حاکم شرور در تاریخ باستان!

خب میدانیم که قدرت زیاد ، مسئولیت زیادی به همراه دارد. افرادی که در این لیست حاکمان شرور هستند، قطعا قدرت زیادی داشتند ولی آنها فراتر از مسئولیت خود پیش رفتند. با ما باشید تا اطلاعاتی درباره شخصیت های شگفت انگیز باستانی بدست آورید. ۴ حاکم شرور در تاریخ باستان!

 

۱.آگریپیانا

agripiana

جولیا آگریپیانا، ملکه روم و مادر نرو بود. او از نسل خانواده اصیل رومی بود. سومین همسر او عمویش کلادیوس بود. برخی معتقدند آگریپیانا همسر دومش را مسموم کرد و حتی همسر سوم خود را تنها ۴ سال بعد از ازدواج و بعد از به دنیا آوردن نرو به قتل رساند. او در چند سال اول حکومت نرو قابل کنترل بود ولی.. درباره آگریپیانا مطالب زیادی وجود دارد که در اینجا نمیگنجد.


۲.آتیلا

atila

آتیلا رهبر امپراطوری هونیک در ۴۳۴ تا ۴۳۵ بعد از میلاد بود. روش او برای فتح سرزمین های جدید، از آلمان گرفته تا کوه های اورال، وحشیانه ترین و بی رحمانه ترین روش در طول تاریخ بوده است. حتی مرگش هم وحشیانه بود و در خون غرق شد. او تبعیضی بین مردم خود و دشمن قائل نمی شد. برخی می گویند او خون زنان را میمکیده است.


۳.کالیگولا

caligula

یکی دیگر از اعضای خانواده آگریپیانا، کالیگولا برادر اوست. در طول سلطنت او قوانین روم تنها برای رنجاندن مردم بود. او از جنایت لذت می برد و اعضای خانواده را مجبور به شکرت در مراسم اعدام فامیل می کرد. او با سه خواهرش به طور همزمان رابطه داشت.


۴.چنگیزخان

genghis khan

نفوذ چنگیز خان در دنیای امروز باور عمومی تبدیل شده است. متاسفانه او تشنه خون بود و در زمان مغول ها خیلی ظلم کرد. یکی از روش های مجازات او، ریختن سرب داغ در چشم و گوش مجرمان بود. گفته می شود حدود ۵۰ میلیون نفر از ارتش او به خاطر ستم های او کشته شدند. از اعمال او میتوان به شکنجه و زنا اشاره کرد. در نهایت به طور شگفت انگیزی به دلایل طبیعی مرد.

منبع ancientfacts
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها