حقایق باورنکردنی درباره دراکولای واقعی! (قسمت دوم)

دراکولای برام استوکر ، یکی از ترسناک ترین هیولاها در آثار ادبی ست. این اثر یک خون آشام تشنه خون انسان را به تصویر کشیده شده است. بهتر است بدانید این شخصیت ادبی از یک شخصیت واقعی به نام “ولاد به میخ کشنده” الهام گرفته شده است. البته این تشنگی سیری ناپذیر این شخصیت ادبی، هیچ شباهتی به دراکولای واقعی ، ولاد دوم ندارد. با تاریخ ما همراه باشید تا درباره ولاد به میخ کشنده یا ولاد دراکولا، شاهزاده والاچیا بیشتر بدانید..حقایق باورنکردنی درباره دراکولای واقعی! (قسمت دوم) کدامند؟

 

 ۷.به چار میخ کشیدن مردم توسط دراکولا!

به میخ کشیدن مردم توسط دراکولا
به میخ کشیدن مردم توسط دراکولا

در طول یک جنگ که دراکولا مجبور به عقب نشینی به سمت کوه های اطراف شد، مردمی که بر سر راهش قرار می گرفتند را به میخ می کشید وجنازه ها را آویزان می کرد تا درس عبرتی برای بقیه شود. نیروهای ترک که به دنبال او بودند، گشتن را متوقف ساختند چرا که سلطان تحمل بوی تعفن جنازه های به میخ کشیده شده را نداشت!


۸.سوزاندن روستا ها توسط دراکولا!

عقب نشینی دراکولا در زمان پیروزی عثمانی ها
عقب نشینی دراکولا در زمان پیروزی عثمانی ها

دراکولا به هنگام عقب نشینی، صدها نفر از مردم بومی را به قتل رساند و روستاها را به آتش کشید، به زنان تجاوز کرد و رد خود را گم کرد..


۹.استفاده از روش وحشیانه برای خلاصی از آوارگان !

یکی از قلعه های ولاد
قلعه دراکولا

دراکولا تمام افراد مریض، ولگرد و اوباش را در نزدیکی قلعه خود به بهانه جشن جمع کرد تا خیابان های شهر تراگویسته را از هر ولگردی پاک کند. بعد از انکه به آنها یک غذای لذیذ داد، درب را به روی آنها قفل کرد و قلعه را آتش زد.


۱۰. بریدن سر دراکولا!

دراکولا (ولاد سوم)
دراکولا (ولاد سوم)

در نهایت در طی حملات ترک ها دراکولا دستگیر شد و سرش را زدند! ارتش ترکیه او را به سلطان هدیه کردند و او هم سر را با میخ در شهر اویزان کرد تا مردم خیالشان راحت شود که ولاد مرده است.


۱۱.ناپدید شدن دراکولا بدون هیچ اثری!

موزه دراکولا
موزه دراکولا

در سال ۱۹۳۱، باستان شناسان در نزدیکی بخارست ، بازمانده های دراکولا را یافتند. بازمانده های او به موزه بخارست منتقل شدند ولی به طور ناگهانی ناپدید شد.


۱۲.مذهبی بودن دراکولا!

دین دراکولا
دین دراکولا

دراکولا با وجود خشونت بیش از حدش، یک فرد مذهبی بود که در طول زندگی خود اطرافش را با راهبان و کشیش ها پر کرده بود. او پنج صومعه تاسیس کرد درحالی که خانواده اش در طول یک دوره ۱۵۰ ساله، ۵۰ صومعه دیگر هم احداث کردند.

منبع ancientfacts
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها