بهترین هتل های همدان

بهترین هتل های همدان

همدان یکی از جمله قدیمی‌ترین شهر‌های باستانی ایران محسوب می‌شود. امروزه گردشگران کثیری برای بازدید از اماکن تاریخی و جاذبه‌های دیدنی به همدان سفر می‌کنند. اگر خویشاوندی در این شهر ندارید می‌توانید یکی از بهترین هتل های همدان را برای اقامت انتخاب کنید. در واقع همدان را پایتخت تاریخ و تمدن ایران نامیده‌اند. چراکه در دوران حکومت اشکانیان، هخامنشیان، ساسانیان، آل بویه و سلجوقیان، پایتخت ایران بوده است. کسانی که قصد سفر به همدان را دارند نگران اقامتشان نباشند چراکه گزینه‌های متعددی از جمله هتل‌های لوکس تا آپارتمان‌های گوناگون را پیش رو دارند. با تاریخ ما همراه باشید برای شناخت بهترین هتل های همدان.

هتل پنج ستاره؛ بابا طاهر

بی شک هتل بابا طاهر، یکی از بهترین هتل های همدان و بهترین گزینه برای اقامت گردشگر‌ان است. این هتل از امکانات مدرن و تجهیزات پیشرفته‌ای برخوردار است و از همان ابتدا دستور کار خود را رضایت میهمانان قرار داده و سالانه میزبان گردشگران داخلی و خارجی بسیاری است. از آنجا که این هتل واقع در نزدیکی آرامگاه بابا طاهر، تپه هگمتانه و آرامگاه بوعلی است موقعیت خوبی برای جذب مشتری دارد. در زیر چند مورد از امکانات این هتل را نام می بریم که امتیازات ویژه هتل محسوب می‌شوند.

بهترین هتل های همدان

  • مجموعه آبی ورزشی
  • رستوران‌های سنتی
  • خشک شویی
  • پارکینگ
  • تاکسی سرویس
  • چایخانه سنتی
  • سیستم اعلام حریق

و…

جاذبه های دیدنی تفریحی همدان

هتل ۴ ستاره، پارسیان بوعلی

هتل پارسیان از بهترین هتل‌های شعبات پارسیان به شمار می‌رود. محیط این هتل را یک باغ احاطه کرده است، که تعدادی از اتاق‌های هتل چشم اندازی رو به این باغ دارند که از جمله اتاق‌های ویژه محسوب می‌شوند. گفتنی است که شما با یک پیداه روی سبک می‌توانید از بنای شیر سنگی، آرامگاه ابو علی سینا و باباطاهر دیدن کنید. تالار شیشه‌ای، صندوق امانات، سالن اجتماعات، کافی شاپ، استخر، رستوران‌های سپید و پارسه، و… از دیگر امکانات این هتل هستند.

بهترین هتل های همدان

هتل آرین

هتل سه ستاره آرین یکی از هتل‌های مناسب و تمیز همدان است که دلیل موقعیت مکانی خوب و سطح کیفیت خدمات، بیشتر اوقات مورد توجه مسافران این شهر تاریخی بوده است. این هتل به منظور پیشرفت و افزایش راندمان کاری، سالانه بهسازی می‌شود. هتل آرین همچنین در فاصله نزدیکی به آرامگاه ابن سینا و برج تاریخی قربان قرار گرفته و دسترسی میهمانان خود را به این اماکن گردشگری آسان نموده است.

حرف آخر

معمولا اولین دغدغه توریست‌ها یافتن مکان مناسب برای اقامت است. جای خوشحالی دارد که همدان با تمدن سه هزار ساله خود و به واسطه دارا بودن بیش از ۱۸۰۰ اثر تاریخی و گردشگری، فضا‌های مناسبی را برای اقامت مسافران داخلی و خارجی ایجاد کرده است.

منبع کجارو
عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها