حمام رومی

حمام رومی بنایی که سمبل استقلال آتاتورک و مردم ترک در مبازرات استقلال طلبانه است، در قسمت شمالی میدان اولتوس و در خیابان چانکری قرار گرفته است. اینها حمام هایی تاریخی هستند که قدمت آنها به قرن سوم بعد از میلاد مسیح می رسد.

 

عکس حمام, حمام رومی در استانبول,مکانهای دیدنی استانبو %d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c Tarikhema.org

از حمام  رومی امروزه به عنوان موزه استفاده می شود

اطاق سرد ،اطاق خنک و یک اطاق گرم که در زمان امپرطور Caracalla.به افتخار آسلپیوس ،خدای طب ساخته شد. امروزه شما می توانید سیستم گرمایش قدیمی و اطاق مخصوص پوشیدن لباس ها را ببینید.

 

عکس حمام,مکانهای دیدنی استانبول,تاریخچه ساخت حمام رومی در استانبول %d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c Tarikhema.org

حمام رومی یکی از بناهای تاریخی استانبول است

عکس حمام, حمام رومی در استانبول, تاریخچه ساخت حمام رومی در استانبول %d8%ad%d9%85%d8%a7%d9%85-%d8%b1%d9%88%d9%85%db%8c Tarikhema.org

حمام رومی قدمت آن به قرن سوم بعد از میلاد مسیح می رسد

 

این حمام که امروزه از آن به عنوان موزه استفاده می شود مجموعه ای از بهترین آثار باستان شناسی گرد هم آورده شده است. در شرق منطقه سیده دش Side و در میان جنگل های درختان کاج اقامتگاه سورگون که شامل تیتریین گل – Titiyoneol به معنای گل لرزان با (پرچم آبی و دارای ساحل آرام) و (کیزیل آگاچ) بوده قرار گرفته است که به دلیل دارا بودن سواحل ماسه ای و دریای آرام و آبی خود بسیار مورد توجه گردشگران قرار گرفته است. این مناطق دارای فضای آرامش بخشی است. علاوه برآن کلیه امکانات تفریحی و آسایشی نیز در این منطقه وجود دارد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها