مجموعه کامل تصاویر تازه منتشر شده قاجاریان (بخش چهل و هفتم)

به تازگی تصاویر بی نظیری از آلبوم‌های کاخ گلستان مربوط به دوره حکومت قاجاریه منتشر شده است. این عکس ها شامل اطلاعات فوق العاده ای درباره مردم، رسومات و شهرسازی و سایر جنبه های قاجاریه است.

 

تصاویر دوران قاجار

عضویت
اطلاع از
guest

8 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها
مصطفی

عاشق این عکس ها هستم کاش تو اون دوران بودم

مهرداد

کاشکی منم اون موقع بودم زمین میخریدم

اکبری

خوب شد نسلشون از رو زمین برداشته شد وگرنه نسل همه جانداران رو بر میداشتن

رحیم

تخت جمشید رو از این رو به اون کردن ،پس به غیر چند ستون چیزی توش نبوده ،

علی

زیر خاک مدفون بوده و طی حفاری ها از خاک بیرون آورده شد.

عباس عبدالهی
امتیاز :
     

چه عکسهائی! ، وارد برخی از عکسها می شوم ، گوشه ای می ایستم ، به صحبت های آدمهای درون عکس گوش میدهم. ناصرالدین شاه را می بینم که با چه اشتیاقی با زنانش یا نوکرهایش صحبت می کند. انگار داردبه آیندگان پیام میدهد. من هر روز با این عکسها یک یا دو ساعتی به آن دوران سفر می کنم. گوشه ای می ایستم و به آمد و رفت آدمهانگاه می کنم و به صحبت هایشان‌ گوش می دهم. چه لذتی دارد. سپاس بیکران برای انتشار این عکسها ، ای منتشر کننده این عکسها ، کاری کردی کارستان ، دلشاد… مطالعه بیشتر »

محمود

در کشور ما هر کوهی بلند میشه به قاجار خرده می‌گیرد اولا غلط می‌کند قاجار در آن عصر بی کفایتی علم و صنعت و تکنولوژی و ارثیه به جا مانده از دیگران با آن حکومت بهترین نتیجه را برای ایران در بر داشته و معجزه نمی توانست بکند الان شما با این همه امکانات چه گلی به جز بدبختی و فقر و فساد بر سر مردم زدید که شرم نمی کنید و خرده می‌گیرد

امیر

توم حتمن ازنوادگان قاجاری وگرنه قاجارجزبخشیدن افغانستان واذربایجان وبحرین و…۱۵۰سال عقب نگداشتن ان باقی مانده ایران وقرض گرفتن پول ازاروپاییهاودادن امتیازبه انهابرای هزینه سفروتفریح وخوشگذرانی دراروپاوگرسنه وبی سوادنگهداشتن مردم کاری کرده است ان زمان که اروپادنبال علم وصنعت بودسلاطین بی کفایت قاجاردنبال عیش ونوش وخوشگذرانی بودن،مگرکسی که حرمسراداشته وقتی هم برایش می مانده که به امورمملکت رسیدگی کندسلطانی که تفریحش چپاندن استکان به مقعدغلامانش بوده مگربرایش شرافتی مانده بوده که بخواهدبه فکرکشورومردمانش باشدیاتاریخ قاجاریه رانخواندی یاازنوادگان این خاندان منحوس وکثیف هستی.