هیتلر کوکائین مصرف می‌کرد

سوابق پزشکی آدولف هیتلر از استفاده دیکتاتور بزرگ قرن بیستم از کوکائین برای کاهش عفونت در ناحیه سینوس‌های خود و تزریق عصاره بیضه گاو برای تقویت تمایل جنسی‌اش حکایت می‌کند؛ علاوه بر آن پیشوای اعظم از مشکل عدم کنترل باد شکم خود رنج می‌برد که وی را وادار به مصرف ۲۸ داروی مختلف از جمله قرص‌های ضد باد شکم می‌کرد.

جزئیات رژیم دارویی هیتلر روزهای سه شنبه و چهارشنبه توسط موسسه حراج آثار تاریخی «الکساندر» به فروش گذاشته شد که شامل ۱۰ مورد عکسبرداری با اشعه ایکس از جمجمه وی و چندین آزمایش مربوط به وضعیت ناحیه بینی اوست.

به گزارش تاریخ ایرانی به نقل از وب‌سایت «دیسکاوری»، بخشی از این اسناد یک گزارش ۴۷ صفحه‌ای از وضعیت پزشکی هیتلر است که توسط شش پزشک متخصص که هر یک در زمینه خاصی تخصص داشتند تنظیم شده است. بخش دیگری از این اسناد یک گزارش ۱۷۸ صفحه‌ای است که در دوازدهم ماه ژوئن توسط دکتر «اروین گیسینگ» و زیر نظر نیروهای آمریکایی که مخفیگاه و جسد هیتلر را پیدا کردند، تنظیم شده است. ارتش آمریکا در آن زمان پزشکان شخصی آدولف هیتلر را مامور کرد تا یک گزارش کامل از وضعیت پزشکی و جسمی او تنظیم کنند.

با وجودی که هیچ مدرک دقیق و رسمی در مورد علاقه هیتلر به کوکائین در دست نیست ولی «اروین گیسینگ» از پزشکان شخصی هیتلر، در گزارش خود قید کرده که وی برای تمیز کردن عفونت در ناحیه سینوس و صاف کردن سینه و حنجره خود از پودر کوکائین استفاده می‌کرده است. در ادامه این گزارش قید شده است که با توجه به شدید شدن عادت هیتلر به استفاده از کوکائین، به مرور میزان استعمال آن کاهش داده شد.

در بخشی از این گزارش‌های پزشکی به اظهارنظرهای نه چندان جالبی راجع به وضعیت جسمی هیتلر بر می‌خوریم. از جمله اینکه «پیشوای اعظم از مشکل عدم کنترل باد شکم خود رنج می‌برد.» هیتلر برای کنترل این نارسایی از ۲۸ داروی مختلف از جمله قرص‌های ضد باد شکم استفاده می‌کرد که ترکیبات سمی داشتند و به مرور باعث بروز بیماری معده و کبد شدند.

یکی دیگر از پزشکان شخصی هیتلر در گزارش خود قید می‌کند که دیکتاتور آلمان در دوره‌ای عصاره بیضه و پروستات گاوهای جوان را تزریق می‌کرده است. هر چند هیتلر توان جنسی چندانی نداشت ولی با معشوقه دائمی خود «اوا براون» رابطه جنسی برقرار می‌کرد. انتظار می‌رود که هر یک از مدارک و سوابق پزشکی آدولف هیتلر به بهایی بالغ بر ۲ هزار دلار به فروش برسند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها