مردم اجازه نفوذ دشمن به اعتقادات دینی را ندهند

به گزارش خبرنگار «تاریخ ما»، آیت الله غیاث الدین طه محمدی ظهر جمعه در خطبه های نماز جمعه همدان با اشاره به قرار گرفتن در دهه سوم ماه صفر به رشادت های امام سجاد(ع) و حضرت زینب(س) اشاره کرد و گفت: امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) حکومت ۴۰ ساله یزیدیان را برهم زدند و بر طبل رسوایی آنان کوبیدند.

وی با بیان اینکه این دو بزرگوار با خطبه ها و رفتارشان مکر یزیدیان را به همه نشان دادند، عنوان کرد: در آن زمان مردم گمان می کردند یزید و معاویه بهترین مردمان روی زمین و علی و اولادش بدترین هستند که حرکت امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) خلاف آن را ثابت کرد.

امام جمعه همدان بابیان اینکه باید هر از چندگاهی خطبه‌های امام سجاد(ع) را مرور کرد، گفت: باید اسلام‌شناسی و دین‌شناسی خود را با دقت در فلسفه عاشورا و حادثه کربلا تقویت کنیم و به بصیرت خود بیافزایم

وی با تقدیر از مردم همدان در برپایی موکب هایی در مسیر پیاده روی اربعین، عنوان کرد: رسانه‌های غربی و ضد نظام جرات نشان دادن این حادثه بزرگ حضور عاشقان اباعبدالله حسین(ع) را در شبکه‌های تلویزیونی خود ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه دشمنان از راهپیمایی اربعین حسینی وحشت دارند چراکه نابودی خود را در نشان دادن آن می‌بینند، گفت: باید پیام بزرگ واقعه عاشورا به جهان مخابره شود تا مردم دنیا واقعیت دین اسلام را متوجه شده و از خواب غفلت برخیزند.

وی همچنین به روز ۱۳ آبان و روز دانش آموز و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا اشاره کرد و با بیان اینکه داغ ۱۳ آبان هنوز روی دل آمریکا مانده و با تحریم های جدید می خواهد انتقام آن روز را بگیرد، گفت: ترامپ کور خوانده و این خواسته خود را به گور می برد.

آیت الله محمدی با بیان اینکه خداوند دشمنان اسلام را از احمقا قرار داده است، گفت: دشمنان اسلام هرگز به هدف خود نمی رسند.

وی همچنین بابیان اینکه خیلی‌ها به ظاهر دلسوز نظام هستند اما در حقیقت به دنبال ایجاد تفرقه و از بین بردن وحدت جامعه اسلامی هستند، گفت: مردم باید با همت و تلاش دینی خود اتحاد را حفظ کرده و اجازه نفوذ دشمن به اعتقادات دینی خود را ندهند.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه همدان  باتاکید براینکه مردم باید هوشیار بوده و فریب نیرنگ معاندان نظام را نخورند، گفت: مسئولان نیز باید برای رفع مشکلات مردم اقدام‌های اساسی را در دستور کار قرار دهند.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.