۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر در استان همدان ارسال شد

عباس محرمی در گفتگو با خبرنگار «تاریخ ما» بااشاره به برگزاری چهارمین جشنواره سراسری فعالان رسانه‌ای ابوذر عنوان کرد: طی مهلت تعیین شده برای ارسال آثار در قالب گزارش، یادداشت، عکس ۷۳ اثر به دبیرخانه جشنواره در استان همدان ارسال شد.

رئیس بسیج رسانه استان همدان افزود: مقاومت و دفاع مقدس، مسائل صنفی خبرنگاری، بسیج و حوزه‌های اقدام، بصیرت و دشمن‌شناسی، اقتصاد مقاومتی، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و خدمات اجتماعی و محرومیت‌زدایی از جمله محورهای این جشنواره بود.

وی بابیان اینکه مهلت ارسال آثار به این جشنواره پایان آبان ماه امسال اعلام شده بود که با تمدید یک ماهه آن آثاری که تا پایان آذرماه به دفتر بسیج رسانه استان همدان ارسال می شد مورد پذیرش قرار می گرفت، گفت: این جشنواره با هدف هم افزایی بین رسانه های مختلف و تولید محتوا متناسب با آرمان های انقلاب و در محورهای مختلف برگزار شد.

محرمی با بیان اینکه پس از پایان زمان ارسال آثار و گرد آوری آن، آثار ارسالی به‌منظور ارزیابی و بررسی تحویل هیئت داروی استانی شد، افزود: هیئت داوری بنا به تخصص خویش آثار را در محورهای مختلف ارزیابی کرد و در نهایت ۲۰ اثر متعلق به اصحاب رسانه استان همدان به مرحله کشوری راه یافتند.

رئیس بسیج رسانه استان همدان بابیان اینکه طبق آنچه اعلام شده تا اواخر دی ماه نتایج نهایی این جشنواره اعلام خواهد شد، گفت: درصدد هستیم درصورت امکان درقالب یک برنامه مراسم تقدیر از نفرات برگزیده انجام شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.