مقاومت برخی در برابر اصلاح اقتصادی کشور/ اتاق بازرگانی بدون سیاست

به گزارش
خبرنگار «تاریخ ما»، آیت الله لطف الله دژکام در دیدار هیات رئیسه اتاق بازرگانی شیراز با نماینده ولی فقیه در فارس تاکید کرد: عموما ما آسیب شناسی مسائل اقتصادی را انجام داده ایم اما در ارائه راه حل مشکلات موجود، دچار معضل هستیم.

وی ادامه داد: در مقام حل مسائل و ارائه راهکار در کشور ما مقاومت هایی وجود دارد و طبیعی است که اصلاح سیستم و ساختار اقتصادی کشور، با مخالفت برخی ها مواجه می شود چرا که منافع آنها با اصلاحات اقتصادی و منظم شدن امور به خطر می افتد.

نماینده ولی فقیه در استان فارس تاکید کرد: آنها در این مسیر  سنگ اندازی و مانع تراشی می کنند، اما برای حل مسائل اصلی باید از مسائل فرعی چشم پوشی کنیم.

آیت الله دژکام تصریح کرد: در انجام چنین کارهایی، مسائل فرعی مثل نگاه جنسیتی را باید حذف کنیم و دنبال مسئله اصلی که حل بنیادین مشکلات اقتصادی است برویم زیرا بزرگ کردن مسائل فرعی باعث دور شدن از مسئله اصلی است. 

امام جمعه شیراز افزود: وقتی مسائل سیاسی را پر رنگ تر از مسئله اقتصادی کشور می کنیم باعث می شود نتوانیم راه کارهای اساسی را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: اتاق بازرگانی واقعا باید دنبال کار اقتصادی بدون حواشی سیاسی باشد وقتی چشم انداز فقط مسئله اصلی باشد سبب می شود حاشیه ها کم رنگ تر شود.

تازه ترین اخبار میراث فرهنگی ایران و جهان را در تاریخ ما دنبال کنید.
برچیده از سایت مهر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.