دانلود کتاب شفای زندگی نوشته لوییز هی

کتاب شفای زندگی

نویسنده:لوئیز ال هی

ترجمه اختصاصی

مترجم:نسیبه ترتیبی

تایپ شده با کیفیت بالا 

۲۰۸ صفحه

فرمت :PDF

دانلود کتاب

درباره کتاب:

اگر در یک جزیره ی متروکه ای من را رها کنند و فقط بتوانم یک کتاب همراه خود در آنجا داشته باشم ، حتما کتاب شفای زندگی از لوئیز ال. هِی را انتخاب می کردم. این کتاب نه تنها ماهیت یک معلم بزرگ است ، بلکه کلام قدرتمند و فردی یک بانوی بزرگ است. لوئیز بخشی از مسیر و داستان زندگی خود را در این کتاب جدید شگفت انگیزش با ما در میان می گذارد. من با تحسین و ذوق به داستان زندگی او گوش می‌دهم – از دیدگاه من که بیش از حد کوتاه در اینجا مطرح شده است ، به نظر من خود کتابی دیگر است. همه چیز اینجا هست، و این نقطه قوت آن است. همه آنـچه شما باید در مورد زندگی ، درس های آن و نحوه انجام کاری که خودتان باید انجام دهید درست در اینجا ذکر شده است. از نظر من این کتاب شامل راهنمای مرجع برای الگوهای ذهنی احتمالی پشت هر بیماری است که واقعاً قابل توجه و بی نظیر است. اگر شخصی در جزیره ای پرت و دور افتاده این کتاب را پیدا کند،تمام آنچه را که باید بداند و بیاموزد تا زندگی مطلوبی داشته باشد در اختیار دارد. در یک جزیره ی متروکه باشید یا نه ، حتی اگر “به طور تصادفی” به این کتاب دست پیدا کرده باشید ، راه خود را پیدا کرده اید.

 

دانلود کتاب شفای زندگی

کتاب ها ، نوارهای صوتی و تصویری لوئیز التیام بخش و کارگاه‌های آموزشی الهام بخش او، هدایای شگفت انگیزی به دنیای آشفته هستند. کارهای درمانی من در مواجهه با بیماران ایدز موجب دیدار  با لوئیز و توصیه شیوه درمان با پخش نوارهایش شد. هر فردی که با او کار می کردم و نوار های لوئیز را برای او پخش می کردم ، با دیدی مثبت به ایدز ، در اولین جلسه پیام لوئیز را دریافت کرد – و بسیاری از آنها این نوار ها را جز مراسم های شفابخش روزانه خود قرار دادند. مردی به نام اندرو به من گفت ، “من با گوش دادن به لوئیز به خواب می روم و بیدار می شوم!”

 

دانلود رایگان کتاب شفای زندگی

احترام و عشق من به لوئیز بیشتر شد ، همانطور که مشاهده کردم کمک های من به مردم و این انتقال را غنی تر و پر از صلح و با آرامش تر می کنند – پر از عشق و بخشش برای خود و دیگران به دلیل داشتن لوئیز در زندگی خود – و با احترامی برای داشتن آن تجربه یادگیری دقیق را ایجاد کرده است. من مطمئن هستم که در زندگی ام با بسیاری از معلمان بزرگ ، حتی قدیس ها ، و حتی ممکن است آواتارها بهره مند بوده ام. با این وجود لوئیز یک معلم عالی است که به خاطر توانایی فوق‌العاده‌اش در گوش دادن و داشتن عشق بی‌قید و شرط و حتی زمانی که مشغول به شستن ظرف‌ها است، می توان با او صحبت کرد و با او همراه بود. لوئیز به طور مثال تدریس می‌کند و آنچـه را که او تدریس می‌کند زندگی می‌کند. من عمیقا مفتخرم که از شما دعوت می کنم این کتاب را جزئی از زندگی خود قرار دهید، زیرا شما و این کتاب ارزش آن را دارید

 

من این کتاب را نوشتم تا آنـچه را که می دانم و آموزش می دهم با شما خوانندگانم با شما در میان بگذارم. بخشهایی از کتاب کوچک آبی من ، سلامتی بدن (Heal Your Body) را شامل می شود ، که به عنوان یک اثر معتبر درباره الگوهای ذهنی که باعث ایجاد بیماری‌ها در بدن می‌شوند ، مورد استقبال گسترده قرار گرفته است. من صدها نامه از خوانندگان داشته ام که از من خواسته است اطلاعات بیشتری را در اختیارشان بگذارم. بسیاری از افرادی که به عنوان درمانجوی خصوصی با من کار کرده اند و کسانی که کارگاه های مرا در اینجا و خارج از کشور شرکت کرده اند ، درخواست کرده اند که وقت خود را برای نوشتن این کتاب بگذارم. من این کتاب را طوری تنظیم کرده ام که گویی شما در یکی از جلسه هایم شرکت کرده اید ، همانطور که اگر به عنوان یک درمانجوی خصوصی به من مراجعه می کنید و در یکی از کارگاه های من شرکت می کنید ، این کار را می کنم. اگر تمرینات را همانطور که در کتاب آمده است به صورت تدریجی انجام دهید ، تا زمانی که کارتان تمام شد ، شروع تغییر در زندگی را می بینید.

دانلود کتاب شفای زندگی pdf

 

پیشنهاد می کنم یک بار کل کتاب را مطالعه کنید. سپس دوباره آن را به آرامی بخوانید ، فقط این بار هر تمرین را به صورت عمیق انجام دهید. به خودتان وقت دهید تا با هر یک کار کنید. اگر می توانید ، تمرینات را با یک دوست یا یکی از اعضای خانواده خود انجام دهید. هر فصل با یک جمله تأییدی شروع می شود. استفاده از هر یک از این موارد خوب است وقتی که در آن قسمت از زندگی خود کار می کنید. برای مطالعه و کار با هر فصل دو یا سه روز وقت بگذارید. مرتباً جمله تأییدی که فصل با آن شروع می شود را بنویسید و با خود بگویید.

فصل ها با یک درمان بسته می شود. این جریان ایده های مثبتی است که برای تغییر هوشیاری طراحی شده است. این روش درمانی را چند بار در روز بخوانید. من این کتاب را با تعریف داستان زندگی خود به پایان می رسانم. من می دانم که این به شما نشان می دهد مهم نیست که از کجا آمده ایم یا چقدر بی اهمیت بوده ایم ، ما می توانیم زندگی خود را کاملاً به سمت بهتر شدن تغییر دهیم. بدانید که وقتی با این ایده ها کار می کنید ، با عشق و علاقه حمایت من همیشه با شماست

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها