دانلود کتاب نیمه تاریک وجود نوشته دبی فورد

نیمه تاریک وجود

نویسنده:دبی فورد

ترجمه اختصاصی

ترجمه :فاطمه غلامی

تایپ شده با کیفیت بالا 

۱۴۲ صفحه

فرمت :پی دی اف

دانلود کتاب

بخشی از متن کتاب:

بیش از دوازده سال پیش بود که برای نوشتن اولین کتابم  “نیمه تاریک وجود” اقدام کردم. در آن زمان هیچ تصوری از نحوه پذیرش یا حتی انتشار آن نداشتم. اما به دلیل تحول شخصی­ام، که اساسی و برانگیزاننده احساسات بود و اصرار خواهرم آریل، اشتیاق عمیقی پیدا کردم که حکمت و روندی را که سبک زندگی من را تغییر داده است را به زبان بیاورم. من برای تلاش برای تبدیل شدن به یک فرد بهتر سال­ها رنج کشیده بودم. می­خواستم با اعتماد به نفس باشم، به خودم ایمان داشته باشم، جرات درخواست آن­چـه را که می­خواهم و نیاز دارم را داشته باشم و زندگی داشته باشم که برایم مهم باشد. می­خواستم هر روز صبح با لبخندی بر لب از خواب بیدار شوم و بدانم که محبوب هستم و متعلق به آن هستم. از داشتن احساس ناامیدی آزرده شده بودم و تشنه این فرصت بودم که بتوانم کامل­ترین پتانسیل خود را داشته باشم. درد درونم بیش از آن چیزی بود که توان تحمل آن را داشته باشم و این درد تا روزی که با خود واقعیم، با تمام خود واقعیم آشنا شدم، با من بود. من در آن زمان شوکه شده بودم زیرا فکر می­کردم شخصی که هر آن­چـه را که می­خواهم به من هدیه می­دهد کاملاً شخصیت جدید من خواهد بود، تصویری از من که نیمه شب می­آید و جایگزین من الانم که آن تصویر را می­­شناختم و از آن نفرت داشتم، می­شود.

 

دانلود کتاب نیمه تاریک وجود اثر دبی فورد pdf

 

در مورد منی که می­خواستم باشم خیال پردازی کردم اما هیچ وقت واقعاً باور نداشتم که به او تبدیل شوم. هنوز هم، تمایل من برای دوست داشتن هر کدام از افراد در هر سطحی باعث شد تا به جستجوی هر نوع کمک به خود و روانشناسی که در آن زمان می­توانستم پیدا کنم، بپردازم. مهم نیست که چند روز گذشت یا این­که چه­قدر اشک ریختم، من هرگز دست از رویای خودم برای تبدیل شدن به کسی بهتر از آن­ـچه خودم می­دانستم نکشیدم، حتی اگر واقعاً تصوری از چگونگی یافتن خود فوق العاده­ام نداشتم. سپس یک روز، کورسوی امیدی از خود را که به دنبال آن بودم دیدم و متوجه شدم که آن­چـه در جستجوی آن هستم از قبل در درون من وجود داشته است. روزی که شکوه واقعی خود را یافتم گیج و غافلگیر شدم، زیرا در واقع ناشی از خلاص شدن از خودی نبود که می­شناختم. این از بین بردن قسمت­هایی از خودم یا دفن آن­ها در عمق آگاهیم بود که تاکنون حاصل نشده است. در واقع، آن در غیر منتظره ترین مکان قابل تصور بود. خود رویاهایم روزی فرا رسید که فهمیدم در تاریکی من، طلایی پنهان شده است، در رفتار بد من نوری پنهان شده است و در ترومای گذشته من نیرویی پنهان است. این یک روز بسیار مبارک برای من بود، روزی که هرگز فراموش نخواهم کرد

دانلود کتاب نیمه تاریک وجود

 

 وقتی فهمیدم که کار من خلاص شدن از شر همه چیزهایی نیست که در مورد خودم اشتباه یا بد می­دانم و در واقع عکس این قضیه بود. این شغل من بود که انسانی­ترین خودم را بگیرم و او را به فوق العاده­ترین خود تبدیل کنم. لحظه عاشق شدن به شدت با خود من که دارای عیب­هایی است، بود که به یک زن کامل، شاد، ساده، دوست داشتنی، پرشور و به صورت غیر قابل باور شایسته بازگشتم. فقط در این­جا بود که در یک دست، خود انسانیم و در دست دیگر خود مقدسم را نگه داشتم و زندگی فراتر از آنـ­­چه که تصور می­کردم را تجربه کردم. در این­جا بود که سرانجام فهمیدم واقعاً عاشق بودن چه احساسی دارد، اما نه عشقی که به انسان دیگری احتیاج دارد بلکه درعوض عشقی است که تنها با رفتار دوست داشتنی، قابل اعتماد و محرمانه با خود می­توان یافت. این یک عشق بدون تعهدات و شرایط است، عشقی که هیچ حسرت و رنجشی ندارد. این یک عشق بدون قضاوت است که به جای تفکر انتقادی از خود و سوء استفاده درونی، و ترحم و مراقبت، دلسوزی ارائه می­دهد.

دانلود رایگان کتاب نیمه تاریک وجود

 

مسیر دستیابی به عشقی که کشف کردم، روندی است که طی کردم، همان چیزی است که در این کتاب به شما پیشنهاد

می دهم. با نوشتن روند کار و انجام دوباره کار خودم، یک واقعیت جایگزین را تجربه کردم. فهمیدم که در هر لحظه ناراحتی، من به جای این­که به دنبال آن­ـچه درست بود، باشم، به دنبال آن بودم که چه چیزی اشتباه است. من بیش­تر از عشق و مهربانی به دنبال ترس و قضاوت بودم. من به جای دلسوزی به دنبال برنامه تنبیهی برای خودم بودم. در حین نوشتن، شهامت پیدا کردم که نقطه ضعف، موهبت­های بی­نظیر و تمایل عمیقم برای کمک به بهبود بشریت را در خودم احیا کنم. از زمان اولین انتشار ” نیمه تاریک وجود “، که پایه و اساس تمام کارهایی است که من به این دنیا آوردم، افتخار و هیجان

فوق العاده­ای برای راهنمایی ده­ها هزار نفر از سراسر جهان از طریق این سیاحت داشته­ام، و فقط بعد از یک دهه تدریس این کار، می­توانم به شما بگویم که هیچ بُعد منفی برای کسانی که این راه را انتخاب می­کنند وجود ندارد. وقتی بفهمید که آن­ـچه از آن ساخته­اید عشق خالص است، دریچه قلب شما گشوده می­شود و با خود و دیگران صلح خواهید کرد. وقتی ارزش تک تک جنبه­های شخصیت خود را می­بینید، هرگز خود و دیگران را به همان شکل نمی­بینید و از این که در این زندگی فرصت انجام آن را داشته باشید، هیجان زده خواهید شد.

دانلود رایگان کتاب نیمه تاریک وجود دبی فورد pdf

 

این­که این اثر در دانشگاه­ها و سایر موسسات آموزشی سراسر دنیا مورد استفاده قرار می­گیرد، توسط درمانگران، مربیان و سایر متخصصان بهداشت روان ارائه می­شود و توسط افرادی که این کتاب را می­خوانند، منتقل می­شود، تصدیقی بر قدرت این کار است. این کتاب صدها هزار نسخه فروش داشته و به نوزده زبان ترجمه شده است زیرا روند کار مفید بوده است. این سیاحت برای من مفید بوده و برای شما نیز مفید خواهد بود. می­توانید به این روند اعتماد کنید. در این راه نباید ترسید، بلکه باید در آن آسوده، مشعوف و هیجان­زده شوید. وقتی همه کسانی که هستید را می­فهمید و در آغوش می­گیرید، همه اطرافیان سود می­برند. این یک هدیه­ای است که با بخشیدنش سودی حاصل می­شود، زیرا افرادی که در حضور شما هستند احساس بهتری نسبت به خود خواهند داشت.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها