صفر تا صد خرید کلید پریز دلند

کلید و پریز نقش مهمی در زیبایی دکوراسیون محیط ایفا می کند. از این رو خرید انواع کلید و پریز برای خانه امری مهم تلقی می شود. در حال حاضر با توجه به پیشرفت روز افزون تکنولوژی ساخت و طراحی کلید و پریز ها در کارخانجات داخلی کشور، این محصولات بسیار مورد توجه مشتریان قرار گرفته اند. به طوریکه اغلب افراد به دلیل کیفیت بالا و قیمت اقتصادی محصولات داخلی، همواره تمایل به خرید این کلید و پریز ها دارند. یکی از شرکت های با تجربه و شناخته شده در حوزه تولید کلید و پریز های مرغوب و مقرون به صرفه در میان مشتریان، شرکت دلند الکتریک است. در این مقاله ما به معرفی انواع کلید و پریز های شرکت دلند الکتریک و نحوه خرید آنها خواهیم پرداخت.

کلید و پریز دلند مدل سیلور

مدل های کلید و پریز شرکت دلند الکتریک

کلید پریز دلند در چهار مدل تولید و به دست مشتریان می رسند. این چهار مدل عبارت اند از آریا، رایان، آسا و سیلور. هرکدام از مدل های کلید و پریز دلند در طیف رنگی وسیعی و انواع مختلفی تولید می شوند. با این وصف، ابتدا به منظور خرید کلید و پریز مناسب می بایست تا با هر گروه از این کلید و پریز ها آشنایی یابیم.

کلید و پریز دلند مدل آریا

کلید و پریز های دلند مدل آریا از معروف ترین کلید و پریز های ایرانی به شمار می روند که از تنوع رنگی بالایی برخوردار هستند. مکانیزم این مدل از کلید و پریز های دلند شامل رنگ هایی از جمله سفید، مشکی و دودی است و به همراه قاب هایی با فریم طرج چوب، متالیک، اکلیلی و رنگی ساده به فروش می رسند.

کلید و پریز دلند مدل رایان

از انواع پرکاربرد کلید و پریز های دلند، می توان به مدل رایان اشاره کرد. کلید و پریز دلند مدل رایان با مکانیزم های مشکی، ذغالی و سفید در عین سادگی، به محیط جلوه مدرن و زیبایی می بخشد. بنابراین این کلید و پریز برای اغلب اماکن اداری و منازل مناسب است.

کلید و پریز دلند مدل آسا

یکی دیگر از کلید و پریز های پرطرفدار دلند با طراحی ساده و زیبا، کلید و پریز دلند مدل آسا نام دارد. کلید و پریز های دلند مدل آسا علاوه بر اینکه از ظاهری زیبا برخوردار هستند، همچنین دارای بدنه ای محکم و مکانیزمی قوی می باشند. با نظر به این موضوع، این مدل از کلید و پریز های دلند الکتریک به دلیل ویژگی هایی مانند خاصیت ضد زنگ زدگی، ضد پوسیدگی و مقاومت بالا بسیار از سوی برقکاران ساختمانی پیشنهاد می شوند.

کلید و پریز دلند مدل سیلور

شاید بتوان گفت که کلید پریز دلند مدل سیلور محبوب ترین محصول شرکت دلند الکتریک محسوب می شود. از انواع پر تنوع قاب های کلید و پریز دلند مدل سیلور می توان به مواردی مانند اکلیلی، متالیک ساده، طرح چوب و ساده رنگی اشاره کرد. همچنین این کلید و پریز دارای مکانیزم هایی با رنگ های ذغالی، مشکی و سفید است. مشتریان قادر خواهند بود هر مکانیزمی را با قاب رنگی دلخواه ترکیب کرده و کلید و پریز مورد سلیقه خود را با سایر المان های خانه هماهنگ کنند.

کلید و پریز بارانی دلند

شرکت دلند الکتریک به منظور برطرف کردن نیاز های تمامی مشتریان، علاوه بر اینکه کلید و پریز های خانگی خود را در مدل ها و انواع فراوانی عرضه می کند، همچنین سابقه ی درخشانی در طراحی و ارائه کلید و پریز های بارانی مرغوب دارد. کلید و پریز های بارانی توکار و روکار دلند الکتریک با درجه حفاظت IP44، قابل بهره برداری در محیط های بیرونی منزل هستند. این کلید و پریز های مقاومت بالایی در شرایط آب و هوایی سخت از جمله گرد ریزش باران و گرد و غبار دارند. از این رو گزینه های مناسبی برای استفاده در این محیط های بخصوص محسوب می شوند.

کلید و پریز روکار

تناسب کلید و پریز با دکوراسیون محیط

پس از شناخت و آشنایی با انواع مدل های کلید و پریز دلند، می بایست محصولی متناسب با دکوراسیون منزل خود برگزینیم. به طور مثال انتخاب کلید و پریز های مدرن دلند برای محیط هایی با دکوراسیون قدیمی به هیچ وجه پیشنهاد نمی شود. در عوض مشتریان در این موقعیت ها می توانند از انواع کلید و پریز های کلاسیک دلند استفاده کنند. علاوه بر نوع کلید و پریز یعنی کلاسیک و مدرن، مسئله قابل توجه دیگر در انتخاب این محصولات، رنگ آنها است. خوشبختانه همانطور که پیشتر اشاره کردیم، یکی از ویژگی های منحصر به فرد کلید و پریز های دلند، طیف رنگی وسیع آنها است. با این حال به مشتریان توصیه می شود تا انتخاب های خود را تنها محدود به رنگ کرم و سفید نکرده و سایر کلید و پریز های دلند با رنگبندی های مختلف را مد نظر قرار دهند.

ایمنی کلید و پریز

از موارد مهم در خرید کلید و پریز مناسب، ایمنی آن است. کلید و پریز انتخابی باید دارای استاندارد های مشخص شده ای باشد تا ایمنی مطلوبی را برای ما فراهم سازد. شرکت دلند الکتریک همواره به این موضوع توجه ویژه ای داشته و پیش از ارائه کلید و پریز های خود، آنها را چندین بار در آزمایشگاه های مخصوص مورد ارزیابی قرار می دهد.

قیمت و گارانتی کلید و پریز

آخرین معیار قابل توجه در خرید کلید و پریز، قیمت و گارانتی آن است. یکی از اهداف والای شرکت های داخلی فعال در زمینه تولید کلید و پریز از جمله شرکت دلند الکتریک، ارائه محصولاتی اقتصادی و در عین حال مرغوب است. شرکت صنایع دلند الکتریک تا به حال برای کسب رضایت کامل مشتریان، همواره سعی در عرضه کلید و پریز هایی مقرون به صرفه و با کیفیت داشته. همچنین این شرکت به منظور ارتقا اطمینان خریداران کلید و پریز های دلند، محصولات خود را با ۵ سال گارانتی معتبر به فروش می رساند.

کلام نهایی در خرید کلید و پریز دلند

ما در این مقاله تمام سعی خود را به کار گرفتیم تا نحوه خرید انواع کلید و پریز های شرکت دلند الکتریک را به صورت اجمالی ذکر کنیم و راهنمای مشتریان در خرید این محصولات باشیم. امیدواریم که مطالب گفته شده در این مقاله برای خریداران گرامی مفید واقع شده باشد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها