زیباترین سنگ اسلب

این سوال برای همه ی کسانی که در جامعه سنگبری فعالیت می کنند پیش می آید.که زیباترین سنگ اسلب کدام است؟در این مقاله می خواهیم برای شما ۴ تا از زیباترین سنگ های ایران را توضیح بدهیم. اما یک خبر خوب دیگر نیز برای شما داریم. این سنگ ها در کارخانه سنگبری یونیک موجود هستند و می توانید آن ها را از این کارخانه تهیه کنید. اکنون به معرفی زیبانرین سنگ های اسلب می پردازیم.این سنگ ها عبارتند از:

  • سنگ اسلب چینی سفید الیگودرز
  • سنگ اسلب چینی سفید ازنا
  • اسلب تاسوس
  • مرمریت لاشتر

اکنون شما با نام این سنگ ها آشنا شدید. اکنون توضیحات مختصری در مورد ماهیت این سنگ ها برای شما ارائه می دهیم.با سنگ اول شروع می کنیم.

سنگ اسلب چینی سفید الیگودرز:

این سنگ یکی از برترین و محبوب ترین سنگ ها در کارخانه سنگبر ی یونیک می باشد. سنگ اسلب چینی سفید الیگودرز از نوع سنگ های کریستالی یا چینی می باشد. سنگ اسلب الیگودرز با یک پس زمینه سفید و در سطح خود،خطوط طوسی تیره در ساختمان ها خود نمایی می کند. این سنگ در طراحی به طراح اجازه می دهد که در هرجایی که مد نظرش بود استفاده کند. منظور از جمله قبل چه بود؟  منظور جمله قبل این بود که آنقدر این سنگ اسلب با کیفیت است و از ویژگی های بسیار خوبی برخوردار است، که طراح می تواند بدون نگرانی در همه جای ساختمان و طرح خود از آن استفاده کند.

کاربرد های سنگ اسلب الیگودرز

در بخش قبلی به شما گفتیم که طراح می تواند با خیال راحت از این سنگ در همه جای ساختمان خود استفاده کند.اما در این بخش می خواهیم تعدادی از کاربرد های اسلب الیگودرز را برای شما عنوان کنیم. این کاربرد ها عبارتند از:

  • نمای بیرونی ساختمان
  • دکور های داخلی
  • مصنوعات سنگی
  • میز های پیشخوان
  • سنگفرش لابی هتل ها

مواردی از این قبیل کاربرد های اسلب سنگ الیگودرز می باشند.

همان طور که در بالا به شما گفتیم اولین سنگی که زیبایی آن در یاد و خاطر شما می ماند، اسلب سنگ چینی سفید الیگودرز می باشد.به سراغ سنگ بعدی می رویم.

سنگ اسلب چینی سفید ازنا:

سنگ ازنا دومین سنگ محبوب موجود در کارخانه سنگبری یونیک می باشد. این سنگ خصوصیات بسیار نزدیکی به سنگ اسلب الیگودرز دارد. اما در برخی از ویژگی ها با هم متفاوت اند. مانند سنگ اسلب الیگودرز با یک پس زمینه سفید و خطوط طوسی نمایش داده می شود. اما تفاوت سنگ اسلب چینی سفید ازنا با سنگ اسلب چینی سفید الیگودرز در این است که ازنا خطوط و هاله های کمتری در سطح خود برخوردار است. اما تقریبا در کیفیت یکسان هستند.زیرا معدن این دو نوع سنگ بسیار نزدیک به هم دیگر می باشد. به طور کلی سنگ های چینی را می توان در خهمه جا استفاده کرد. البته سنگ اسلب ازنا نیز از این قاعده مثتسنی نیست.

 

سنگ اسلب تاسوس

یکی از جذاب ترین سنگ های موجود در کارخانه سنگبری یونیک، سنگ اسلب چینی سفید تاسوس می باشد. این سنگ از نوع سنگ های وارداتی بوده و به صورت خیلی محدود استخراج و فراوری می شود.از آن جا که کارخانه سنگبری یونیک این را وظیفه خود می داند که بهترین اسلب های موجود را برای شما فراهم کند، این سنگ را نیز از کشور یـونان وارد کرده و در کارخانه سنگبری یونیک موجود دارد. البته باید این نکته را هم بگوییم که در مقایسه با اسلب های هم نوع خودش یعنی چینی سفید الیگودرز و چینی سفید ازنا از قیمت بسیار بالاتری برخوردار است. این سنگ با یک پس زمینه سفید و سطح بسیار شفاف خود توجه هر کسی را به خود جلب می کند.

آیا می توان برای سنگ اسلب تاسوس جایگزینی در نظر گرفت؟

در جواب این سوال باید به شما بگوییم که بله می توانید سنگ های دیگری را جایگزین این سنگ کنید. سنگ هایی نظیر:

  • اسلب چینی سفید الیگودرز در سورت های بالا و با کیفیت
  • اسلب چینی سفید نیریز سوپر
  • سنگ سفید ازنا الیگودرز درجه یک

 

مرمریت لاشتر

سنگ های چینی موجود در کارخانه را به اندازه کافی به شما معرفی کردیم. اما در این بخش می خوهیم یکی از سنگ اسلب های مرمریت را به شما معرفی کنیم. مرمریت لاشتر یکی از زیباترین سنگ اسلب های مشکی در کشور می باشد.اما این سنگ برخلاف سنگ های چینی در نمای بیرونی بهتر است که از آن اسفاده نکنیم. زیرا تابش نور آفتاب بعث از بین رفتن این رنگ زیبای این سنگ می گردد.

کاربرد های اسلب مشکی لاشتر:

همان طور که گفتیم اسلب مشکی لاشتر را نمیتوانید در نماهای بیرونی استفاده کنید. اما در هر جایی از فضای داخلی می توانید از این سنگ جذاب اسفاده کنید.برخی از کاربرد های این سنگ می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • مصنوعات سنگی
  • میز های پیشخوان
  • دیوار لابی هتل ها و مجتمع های تجاری

و مواردی از این قبیل که در این مقاله نمیگنجد.

سخن پایانی:

ما در کارخانه یونیک استون از بهترین معادن سنگ خام را خریداری می کنیم. در کارخانه با بهترین کیفیت آن ها را فرآوری و سپس در بازار عرضه می کنیم. شما می توانید با شماره های موجود در سایت تماس بگیرید و همکاران ما به صورت کاملاً رایگان در انتخاب سنگ به شما مشاوره دهند. یا اینکه می توانید با انتخاب سنگ مورد نظر خود از صفحه قیمت سنگ با همکاران ما تماس گرفته سنگ مورد نظرخود را به همراه متراژ مورد نیاز خود را به ما اعلام کنید. در صورت موجودی این سنگ برای شما فرستاده خواهد شد و در صورتی که این سنگ موجود نبود همکاران ما سنگ های مشابه به این سنگ را به شما معرفی می کند. لطفاً جهت آگاهی از آخرین اخبار سایت ما را در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام سنگبری یونیک دنبال کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها