لاکچری ترین پارتیشن های ایرانی

شاید استفاده از دیوارها برای عمق‌بخشی و جدا نمودن اجزای متفاوت در خانه یا محل کار، فضای کوچک و بدون الهامی را ایجاد نماید. از این رو استفاده از پارتیشن متحرک چوبی می‌تواند گزینه به مراتب جذاب‌تری به نظر رسد. این محصولات علاوه‌بر کارایی، به جذابیت محل نیز می‌افزایند. به همین دلیل بهره‌گیری از پارتیشن متحرک چوبی در کاربردهای گوناگون با استقبال بسیاری مواجه شده است. در ادامه به بررسی مزایای آن می‌پردازیم و با نمونه پرکاربرد پارتیشن لاکچری نیز آشنا می‌شویم.

 

مزایای استفاده از پارتیشن متحرک چوبی

همانطور که پیشتر نیز بدان اشاره شد، استفاده از این محصولات با استقبال فراوانی مواجه شده است؛ از این رو در ادامه به برخی از محاسن آن پرداخته می‌شود:

  • تقسیم‌بندی مؤثر فضا: دلیل اصلی استفاده از این آیتم همان بخش‌بندی و تقسیم فضا عنوان می‌شود. این پارتیشن متحرک چوبی به‌عنوان جایگزینی زیبا و مقرون‌به‌صرفه برای دیوار آجری کاربرد دارد.
  • امکان نصب آسان: برای سرهم‌بندی و استفاده از قطعات آن نیاز به صرف زمان بسیاری نخواهد بود. هم چنین آماده‌سازی آن به تخصص خاصی نیاز نخواهد داشت.
  • قابلیت استفاده مجدد: برخی از قطعات این محصول نیمه دائمی هستند و به‌راحتی می‌توان آن را جابه‌جا کرده یا در ترکیبات جدید از آن بهره برد. با توجه به تغییر نیاز می‌توان کاربرد استفاده آن‌ها را نیز عوض کرد.
  • عمق‌دهی به فضا: ساختار آن به‌صورت لایه به لایه است و روشی هوشمندانه برای عمق‌دهی به محل کار یا اقامت عنوان می‌شود. این امر می‌تواند نمای بزرگتری به محل بخشیده و مرز بین حریم خصوصی و غیر آن را ایجاد نماید.
  • سفارشی‌سازی محصول: می‌توان پارتیشن متحرک چوبی را دقیقاً متناسب با نیاز و اندازه‌های دلخواه سفارش داد. استفاده از الوار چوبی نیز گرما و عنصر زیبایی طبیعی را به محیط می‌بخشد. اگر به دنبال حریم خصوصی بیشتر هستید، می‌توانید به‌راحتی شکاف‌های بین نوارها و الوار را تنظیم نموده و با کاهش فاصله این حالت را تقویت نمایید.
  • دیوار خاص: این عناصر به‌راحتی مانند دیوارها عمل می‌کنند با این تفاوت که می‌توان به سادگی آن‌ها را در محیط تلفیق نمود. در عین حال که فضای مورد نیاز را ایجاد می‌کنند می‌توانند جذابیت محیط را افزایش داده و دست و پاگیر هم به نظر نرسند.

پارتیشن لاکچری فرفورژه

پارتیشن‌های لاکچری ایرانی

در بسیاری از منازل استفاده از انواع پارتیشن متحرک چوبی نظیر پاراوان حکاکی طرح لیلی و مجنون، طرح هخامنـشی یا طرح‌های مشابه کاربرد وسیعی دارد. این محصولات از انواع چوب تهیه می‌شود و بسته به کیفیت آن، با قیمت‌های متفاوتی نیز به بازار عرضه می‌شوند. البته امروزه با توجه به رشد فزاینده قیمت چوب، استفاده از MDF برای تهیه این محصولات نیز کاربرد وسیعی یافته است. استفاده از پارچه، انواع فـلز، شیشه و … نیز در ساخت آن اهمیت دارد. این عناصر ایجاد طرح‌های متنوع، استحکام، ماندگاری و زیبایی را تضمین نموده، ضمن آنکه قابلیت تمیز شدن آسان آن را نیز فراهم می‌نمایند. ابعاد استاندارد این پارتیشن‌ها با عرض ۴۰ تا ۶۰ و ارتفاعی ۱۸۵ سانتی‌متری در نظر گرفته می‌شود. گرچه می‌توان ابعاد آن را تغییر داد اما ممکن است با کاهش ایستایی مواجه شده و با کوچک‌ترین لرزش یا ضربه سقوط کند. این محصولات ماندگاری بالایی دارند و می‌توان سال‌های فراوانی برای منظورهای متنوعی از آن‌ها بهره برد. تعداد لنگه‌های آن نیز بین ۳ الی ۴ عدد متغیر عنوان می‌شود. این عناصر به عنوان المان‌های زیبایی در دکوراسیون کاربرد چشم‌گیری دارند و قابلیت گردگیری آسان آن‌ها نیز به امر کمک نموده است.

پاراوان طرح هخامنشی

انتخاب پارتیشن مناسب

در تهیه و خرید پارتیشن متحرک چوبی، توجه به سلایق و نوع مبلمان یا دکوراسیون اهمیت فراوانی دارد. بهتر است به ساختار سنتی یا مدرن بودن محیط توجه گردد. این عناصر با قرارگیری حساب شده در کنار کفپوش، دیوارپوش، پرده و … بر زیبایی محیط می‌افزایند در غیر این صورت ممکن است نتایج عکس داشته باشند. کاربرد این عناصر از قدیم‌الایام برای حفظ حریم خصوصی محیط داخلی عنوان می‌شده و این امر در کشورهای شرقی اهمیت بسیاری داشته است. البته با گسترش تکنولوژی ساخت آن، بهره‌گیری از این محصولات، گستره وسیع‌تری را شامل شده و کاربرد عناصر جدید و یا طرح‌های متنوع را نیز شاهد بوده است. خرید پاراوان حکاکی به‌دلیل تنوع رنگ یا ارائه طرح‌های بسیار زیاد و متنوع با استقبال بیشتری مواجه می‌شود. این آیتم‌ها می‌توانند علاوه‌بر پوشاندن کامل فضای پشت خود، به سادگی با محیط تلفیق شده و آن را چشم نوازتر نمایند. با استفاده از دستگاه لیزر می‌توان انواع طرح‌ها را بر روی ورق MDF برش داده و حکاکی نمود. البته بدیهی است که این طرز تهیه می‌تواند بر روی قیمت تمام شده محصول تأثیرگذار باشد و آن را افزایش دهد.

سفارش و خرید انواع پارتیشن متحرک چوبی، از طریق فروشگاه دکوراسیون داخلی ویکی دکو با بهره‌گیری از افراد حرفه‌ای در این زمینه میسر شده است. این مجموعه از سال ۱۳۹۶ در ارائه انواع کفپوش، پرده، کاغذ دیواری، پارتیشن معرق، کاور رادیاتور و بسیاری محصولات باکیفیت دیگر به فعالیت می‌پردازد. کیفیت محصولات، اعمال کنترل کیفی و نظارت مداوم تنها بخشی از روند سخت‌گیرانه تولید و فروش این محصولات عنوان می‌شود و این امر منجر به معرفی بیشتر این مجموعه در بین علاقمندان شده است. هم چنین ارائه خدمات مشاوره، پیش از فروش محصولات علاوه‌بر تشخیص دقیق نیاز مشتری، بر طول مدت این همکاری‌ها نیز افزوده است. ارائه خدمات پس از فروش این مجموعه، به افزایش رضایت از خرید و رفع ایرادات احتمالی منجر می‌شود که به رابطه عمیق‌تر با مشتریان می‌انجامد. خدمات این مجموعه نه تنها به‌صورت حضوری بلکه به وسیله فروش آنلاین نیز از هر نقطه‌ای قابل دسترسی خواهد بود. ارتباط با مشاوران این مجموعه نیز از طرق مراجعه حضوری، تلفنی، آنلاین یا شبکه‌های اجتماعی میسر شده است.

امروزه به‌دلیل افزایش هزینه‌های تمام شده برای خرید یا اجاره فضا و نیز تفکیک آن، بهره‌گیری از محصولاتی نظیر پارتیشن متحرک چوبی طرفداران بسیاری یافته است. قابلیت فراوان، نصب آسان، ساختار زیبا، هزینه مقرون‌به‌صرفه و تلفیق آسان آن با محیط از جمله جذابیت‌های این محصول عنوان می‌شود. گرچه توصیه می‌گردد تا خرید این آیتم با مشاوره و از فروشگاه‌های معتبر صورت پذیرد.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها