سفر با تور هتل مدینه الرضا مشهد زمستان ۱۴۰۰

برخی تورهای لوکس مشهد همراه با هتل مدینه الرضا مشهد علی بابا  ارائه می‌شوند؛ اما چرا باید هتل مدینه الرضا مشهد را انتخاب کنید؟ در این مقاله با ما همراه باشید تا هر آنـچه که باید را درباره سفر با تور هتل مدینه الرضا مشهد بدانید و سفری خاطره‌انگیز و عالی را به مشهد مقدس تجربه کنید.

معرفی هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد جزو هتل‌های پنج ستاره مشهد به حساب می‌آید. شاید از نظر شما چندین و چند هتل ۵ ستاره مختلف در شهر مشهد وجود داشته باشند؛ اما می‌توان گفت که هتل مدینه الرضا مشهد تنها هتل لوکس نزدیک به حرم محسوب می‌شود. معمولاً هتل‌هایی که در اطراف حرم حضور دارند، دارای کیفیت مطلوبی نیستند؛ اما در عین حال به‌دلیل نزدیکی به حرم، قیمت کمی هم ندارند.

این هتل در فاصله ۱۵۰ متری حرم مطهر قرار گرفته است و در عین حال هتلی بسیار لوکس، شیک و امروزی به حساب می‌آید. مشهد زمستان‌های سردی دارد. گاهی برای دسترسی به حرم مجبور می‌شوید تا مسیرهای طولانی را پیاده بروید؛ اما این هتل مسیر را برایتان ساده می‌کند تا حتی برای نماز صبح هم به‌راحتی در سرمای زمستان به حرم بروید. از هتل تا حرم کمتر از ۳ دقیقه پیاده راه است.

جالب اینجاست که با توجه موقعیت قرارگیری، مسافران می‌توانند در عرض کمتر از ۵ دقیقه پیاده خودشان را به بازار رضا نیز برسانند. پس می‌توان گفت که این هتل به نوعی جزو بهترین هتل‌های مشهد به حساب می‌آید. این هتل دارای اتاق‌های متنوعی است. ساده‌ترین نوع اتاق آن، اتاق دابل یا توئین دو نفره به حساب می‌آید. در این اتاق یک کاناپه تخت‌خواب‌شو قرار دارد که اجازه اقامت یک نفر اضافی را می‌دهد. مسافران می‌توانند بر حسب سلیقه و نیاز، در اتاق‌های کانت ۳ یا ۴ نفره و البته اتاق مخصوص ماه عسل نیز اقامت داشته باشند.

امکانات هتل مدینه الرضا مشهد

هتل مدینه الرضا مشهد علی بابا انواع امکانات رفاهی و خدماتی را در اختیار مسافران خود قرار می‌دهد. در این هتل مسافران می‌توانند از امکانات بخش ورزشی بهره‌مند شود. در بخش ورزشی امکان استفاده از استخر، سونا، جکوزی و البته سالن بدنسازی مجهز مجموعه وجود دارد. به این ترتیب مسافران می‌توانند حتی در طول سفر نیز به تناسب اندام خودشان اهمیت دهند.

در لابی و اتاق‌ها، تمامی مسافران به اینترنت پرسرعت دسترسی خواهند داشت. داخل هتل یک فروشگاه وجود دارد که می‌توانید از آن برای خرید برخی ملزومات و البته سوغات مشهد استفاده کنید. در صورت که قصد بازدید از جاهای دیدنی مشهد را داشته باشید، می‌توانید از تاکسی سرویس داخل هتل کمک بگیرید.

معمولاً در طول سفر لباس‌هایمان کثیف می‌شوند و گاهی پیش می‌آید که به اندازه کافی به‌خاطر کمبود فضای چمدان، لباس اضافی همراه نیاورده باشیم. در این صورت می‌توانید از خدمات خشکشویی هتل کمک بگیرید. در این هتل خبری از بالا و پایین کردن پله نیست و برای دسترسی به تمامی بخش‌های هتل می‌توانید از آسانسور استفاده کنید. تمامی اتاق‌ها مجهز به سرویس فرنگی، حمام اختصاصی همراه با سشوار و لوازم بهداشتی فردی هستند. همچنین امکان استفاده از سرویس ایرانی به‌صورت عمومی در لابی نیز وجود دارد.

لازم به ذکر است در این هتل ۴ رستوران مشغول فعالیت هستند. دو رستوران نرگس ۱ و نرگس ۲ غذاهای بین‌المللی ارائه می‌دهند. همچنین می‌توانید از رستوران گردان طبقه دوازدهم هتل نیز استفاده کنید که چشم‌انداز بی‌نظیری دارد. در بخش لابی نیز یک کافی‌شاپ مشغول به کار است. کیفیت خدمات رستوران و کافی‌شاپ به قدری است که نیازی به رستوران‌ها و کافه‌های بیرون از هتل نخواهید داشت. همه این‌ها باعث می‌شوند تا هتل مدینه الرضا مشهد بهترین گزینه برای اقامت در مشهد باشد.

تور با هتل مدینه الرضا مشهد

اگر سری به وبسایت علی بابا بزنید متوجه می‌شوید که به جای آنکه فقط اقدام به رزو هتل کنید، می‌توانید تور مشهد را به‌صورت کامل همراه با اقامت در هتل مدینه الرضا مشهد تهیه نمایید. خرید تور از هر نظر برای شما بهتر خواهد بود. در وهله اول اینکه از تخفیفات بیشتری بهره‌مند خواهید شد.

معمولاً قیمت تور کامل از شرایطی که بخواهید بلیط هواپیما یا قطار را جداگانه تهیه کنید و هتل را جداگانه رزرو نمایید بهتر خواهد بود. به همین خاطر بهتر است که یک پکیج کامل تور را از علی بابا تهیه نمایید و مبلغ کمتری را بابت سفر خود بپردازید. از طرف دیگر وقتی که به‌صورت تور خرید کنید، دیگر لازم نیست که نگران هماهنگی‌های لازم بین زمان پرواز و هتل باشید. یک مجموعه حرفه‌ای برایتان برنامه‌ریزی می‌کند و شما فقط باید از سفرتان لذت ببرید!

به‌صورت کلی می‌توان گفت که هم امکان رزرو هتل هتل مدینه الرضا مشهد علی بابا وجود دارد و هم می‌توان به‌صورت تور آن را تهیه کرد؛ اما تهیه تور مشهد همراه با هتل مدینه الرضا مشهد قیمت بهتری خواهد داشت و با آسایش کامل می‌توانید سفر کنید.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
پرامتیازترین
جدیدترین قدیمی‌ترین
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها