آشنایی با فرزاد فرخ

فرزاد فرخ یکی از هنرمندان نوظهور عرصه موسیقی است که با آهنگ هوای تو به شهرت رسید و در میان مردم شناخته شد.

با وجود اینکه مادری شیرازی وپدری آبادانی دارد اما ساکن تهران است و از دو برادر و یک خواهر خود کوچکتر است. برخلاف عده ای از خوانندگان که از خانواده ای هنری هستند فرزاد نه تنها خانواده اش بلکه خود نیز در ابتدا اهل نر نبوده است.

علاقه ابتدایی او به فوتبال بود و همین امر او را تبدیل به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال کرده بود. طوری که برای مدت کوتاهی که ساکن آبادان بود، دعوت به تیم منتخب آبادان شده بود.

فرزاد فرخ از کودکی زندگی سختی داشت چرا که از همان ابتدا پدرش با بیماری سکته مغذی خانه نشین میشود و فرزاد و برادران برای تامین معاش خانواده مجبور به کار کردن از همان سنین  کودکی میشوند. پدر آنها سرانجام پس از سالها تحمل بیماری، وقتی که فرزاد فقط ۱۹ سال سن داشت دار فانی را وداع میگوید.

آغاز فعالیت هنری

فرزاد با اندک سرمایه ای که داشت توانست یک گیتار بخرد و با همان شروع به تمرین نوازندگی کرد. در سال ۱۳۸۰ با رفتن به کلاسهای نوازندگی توانست نواختن گیتار را فراگیرد و پس از آن تبدیل به یکی از بهترین گیتاریست ها بشود. علاوه بر آین مدتی نیز به خارج از کشور سفر کرد تا تحقیق و آموزش گیتار را به طور تخصصی تر پیگیرد.

سرانجام تلاشهای شبانه روزی وی در مسیر نوازندگی نتیجه داد و در سال ۱۳۸۸ فعالیت حرفه ای خود را در این زمینه از سر گرفت. او اولین اثر هنری خود را در سال ۱۳۹۳ با نام تو سرتری به بازار عرضه کرد که همین اثر باعث شنیده شدن صدای شد. پس از انتشار این ترانه او با امضای قراردادی با آقای حسن اردستانی فعالیت رسمی خود را با شرکت فرهنگی هنری آواز ینو شروع کرد و این فعالیت تا کنون نیز ادامه داشته است.

بهترین از سراسر وب

[toppbn]
ارسال یک پاسخ