زندگی هنری علیرضا طلیسچی

احتمالا شما نیز خواننده جوان کشورمان علیرضا طلیسچی را بشناسید و آهنگهایش به گوشتان رسیده است.

این خواننده همدانی الاصل از کودکی به موسیقی علاقه داشت اما خانوده اش وی را حمایت نمیکرند. با این حال علیرضا با پشتکار فراوان از همان عنفوان جوانی به دنبال علاقه اش رفت و به آهنگسازی و ترانه سرایی پرداخت. وی یادگیری نواختن پیانه روی آورد و پس از آن فعالیتش را در زمینه موسیقی با تشکیل گروه دونفره ای به همرا دوستش به نام حمیدرضا در سال ۱۳۸۴ از سر گرفت.

نتیجه این همکاری دو آلبوم به نام نارفیق ۱ و نارفیق۲ شد.

جرقه معروفیت طلیسچی

خاطره ای از این خواننده نقل شده است که بدین صورت می باشد:

” من و حمیدرضا به تعداد ۱۸ ترک آهنگ تولید کرده بودیم که به دلیل پیدا نشدن تنظیم کننده هنوز انتشار نداده بودیم. هنگامی که تنها سه ماه از سربازی من گذشته بود، با اتفاق جالبی رو به رو شدم. یک روز که برای خرید سوار تاکسی شدم ناگهان متوجه چیز عجیبی شدم. یکی از آن ترکهایی که ساخته بودم را از ضبط خودروی راننده تاکسی در حال پخش است. عجیب بودنش از این جهت بود که ما این آهنگها را ساخته بودیم و به دنبال تنظیم کننده بودیم که آهنگها را برای تنظیم به او بسپاریم . پس چرا وقتی که هنوز منتشر نکرده ایم به دست مردم رسیده است؟

با علیرضا صحبت کردم و بعد از شرح ماجرا، او چنین گفت که سیستمش را برای تعمیر به تعمیرگاه سپرده است و او هم آهنگها را بدون اجازه آنها با نام خواننده دیگری منتشر کرده است. بعد از اتمام سربازی وقتی به تهران برگشتم متوجه شدم که آهنگها با استقبال بسیار خوب مردم رو به رو شده است و چقدر مردم از آنها خوششان آمده است .

همین امر باعث جرقه محبوبیت و معروفیت من شد که به خاطر همین بسیار از اآن تعمیرکار متشکرم.

وی همچنین بعد از آن اقدام به ساخت ترانه های دیگری در قالب آلبوم و تک آهنگ کرد که بسیار شنیدنی و گوشنواز هستند.

از جمله کارهای علیرضا طلیسچی عبارتند از آخرش قشنگه، زندگی جونم، سخت گیر و …

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها