مبل چستر انتخابی جذاب برای خاص پسندان

تنوع مبلمان برای دکوراسیون خانگی و اداری بسیار زیاد است اما در بین مدل­های متنوع آن مبل چستر یکی از باشکوه‌ترین مبل‌ها می‌باشد که می‌توانید بسته به نظر و سلیقه خود آن را انتخاب کنید. چستر طراحی در سبک کلاسیک دارد اما علاوه بر دکوراسیون کلاسیک می‌توانید برای چیدمان‌های اداری، روستیک و … نیز از آن بهره مند شوید. مبل چستر می­تواند دکوراسیون خانه شما را جلوه ای تازه و منحصر به فرد ببخشد.

 

چرا مبل چستر را انتخاب کنیم؟

در هنگام خرید گزینه ­های انتخابی بسیاری پیش رو خواهید داشت اما چرا مبل چستر؟ این مبل به عنوان مبلمان راحتی شناخته می‌شود که برای استفاده روزمره مناسب است. در کنار راحتی بسیاری که برای کاربران فراهم می‌کند ویژگی‌هایی دارد که سبب می­شود برای محیط‌های اداری و رسمی و حتی سبک‌های مدرن نیز قابل استفاده باشد.  تصوری که همه ما از این مبل داریم وجود تزئینات دکمه­ای در تمام سطح آن است. این مشخصه در تمامی مبل‌های چستر یکسان است. اما مشخصه‌های دیگری هم دارد که بسته به نوع و طرح آن اجرا می‌شود، این ویژگی‌ها شامل موارد زیر می‌باشد:

  • دسته‌های استوانه‌ای و بلند دارد.
  • دارای پایه است.
  • ظاهری طویل و کشیده دارد.
  • طراحی آن به صورت حجیم است.
  • از رویه‌های مختلفی برای ساخت آن استفاده می‌شود.

تمامی این ویژگی‌ها باعث میشود که برای خرید مبل چستر ترغیب شوید و انتخابی متناسب با سلیقه و نظر خود داشته باشید.

انواع مبل چستر

تنوع این سبک از مبل بسیار زیاد است. انواع آن برحسب شکل ظاهری و طراحی، نحوه چیدمان، متریال به کار رفته شده برای تولید و … دسته بندی می‌شود. انتخاب آن به عهده شما است. می­توانید با در نظر داشتن نوع چیدمان فضای خود، بودجه ای که برای خرید مبل چستر در نظر گرفته‌اید و … آن را انتخاب کرده و تهیه نمایید. در ادامه با برخی از مدل‌های مبل چستر آشنا خواهیم شد.

مبل چستر مدرن

خرید مبل چستر جدید یا همان مدرن برای افرادی توصیه می‌شود که علاقمند به سبک مدرن و معاصر هستند. چرا که برای ساخت آن به جای استفاده از پارچه‌هایی با طرح‌های سنتی از پارچه‌هایی با طرح­های ساده و رنگ‌های متنوع استفاده می‌شود. جذابیت بصری آن بسیار بیشتر است و سطحی براق­تر هم دارد. از آنجایی که چیدمان مدرن امروزه بسیار محبوب شده است خرید مبل چستر مدرن نیز بسیار رواج پیدا کرده است. البته در حین انتخاب و خرید مبل چستر مدرن باید به این نکته هم توجه کنید که باید سایر لوازم خانه شما نیز در سبک معاصر باشد تا جلوه ای شیک به خود بگیرد.

مبل چستر پایه فلزی و پایه چوبی

این مبل‌ها با توجه به جنس پایه‌هایشان نیز متنوع هستند. اگر خانه­ای با دکوراسیون کلاسیک دارید بهتر است به سراغ خرید مبل چستر پایه چوبی بروید و در غیر این صورت خرید مبل چستر پایه فلزی برای شما مناسب خواهد بود. ناگفته نماند که چوب‌های مختلفی در مبل سازی استفاده می‌شود و انتخاب آن بستگی به خواست و بودجه شما دارد.

 خرید مبل چستر پایه چوبی از جنس چوب گردو و یا راش قیمت بالاتری به نسبت دیگر چوب‌ها دارد. این نکته در زمان خرید مبل چستر پایه فلزی نیز صدق می‌کند، چرا که اگر از فلز درجه یک استفاده شود براقیت بالایی خواهد داشت و از طرفی مقاومت آن نیز بیشتر خواهد بود.

مبل چستر سلطنتی


این مبل‌ها دارای منبت کاری در قسمت پایه هستند. نشیمنگاه آن نیز به نسبت سایر مدل‌ها ارتفاع بیشتری دارد. این مدل­ها وزن بیشتری دارند و در عین حال طول عمر آن‌ها زیاد است. چرا که از چوب‌های نراد و گردو و … برای ساخت آن استفاده می­شود. منبت کاری هنری اصیل است و بی شک این مبل با طراحی که دارد جز مبلمان اصیل است که می‌تواند شکوه و جلال دکوراسیون شما را بیشتر کند. خرید مبل چستر وودن مبل سلطنتی یک انتخاب هوشمندانه است چرا که طراحی آن تلفیقی از مدرنیته و کلاسیک است به همین خاطر برای هر فضایی با هر سبک چیدمانی انتخاب ایده آل محسوب می‌شود.

مبل چستر ال

اگر قصد خرید مبل چستر جدید را دارید بهتر است دنبال طرح‌های ال باشید. طراحی آن‌ها به گونه‌ای است که به صورت حرف انگلیسی L در کنار یکدیگر قرار میگیرند. این مدل برای خانه‌های کوچک که فضای زیادی ندارند مناسب است و می‌توانید به راحتی در گوشه دیوارها قرار دهید. انتخاب تم رنگی آن نیز به عهده شما خواهد بود. می‌توانید از ترکیب رنگ‌های شاد و جدید هم استفاده کنید، تا دکوراسیونی مدرن داشته باشید و محیط شما نیز بزرگتر به نظر برسد.

مبل چستر کلاسیک


در زمان خرید مبل چستر با این مدل بسیار مواجه خواهید شد، چرا که بسیار رواج یافته و توانسته است جای خود را در بازار محکم کند. این مبل­ها دسته‌هایی پهن دارند و تزئینات دکمه‌ای آن‌ها نیز بسیار زیاد است. پشته این مبل­ها نیز کوتاه‌تر است و در کل ارتفاع کمتری دارد. اغلب در رنگ‌های تیره می‌باشند و برای رویه آن از چرم با رنگ تیره استفاده می‌شود. از محبوب‌ترین رنگ‌های آن می‌توان به قهوه­ای، سبز زیتونی، زرشکی، کرمی و … اشاره داشت.

مبل چستر ترک بخریم یا ایرانی؟

در حین خرید مبل چستر یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های شما خرید نمونه ترک یا ایرانی آن خواهد بود. خرید مبل چستر ترک به دلیل متریال خارجی که دارد از قیمت بالاتری برخوردار است. اما این در حالی است که خرید از تولیدی برای شما به صرفه‌تر خواهد بود. البته خرید مبل چستر از تولیدی به معنی افت کیفیت آن نیست.

 چرا که متریال ایرانی نیز کیفیت بالایی داشته و همپای مدل‌های خارجی است. اما باز هم اختیار دست شما است که خرید مبل چستر ترک را انتخاب کنید یا خرید مبل چستر از تولیدی را ترجیح می‌دهید. در هر صورت دقت لازم را به خرج دهید تا دقیقا همان چیزی را تهیه کنید که به آن نیاز دارید.

خرید مبل چستر به صورت اینترنتی و آنلاین

اگر قصد خرید مبل چستر ارزان را دارید این یک فرصت استثنایی است چرا که می‌توانید طرح و مدل مد نظر خود را از بین گزینه‌های بسیار انتخاب کنید و به راحتی از خانه آن را خریداری نمایید. توجه داشته باشید که خرید آنلاین به دلیل حذف واسطه‌ها قیمت پایین‌تری دارد و این به نفع خریداران می‌باشد. البته خرید مبل چستر ارزان به عوامل دیگری هم بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

  • تعداد مبل­ها
  • طرح انتخابی شما
  • جنس پارچه به کار رفته
  • جنس متریال

در زمان خرید مبل چستر به چه نکاتی توجه کنیم؟

شما باید مبلی را خریداری کنید که با سبک محیط شما سازگار باشد. علاوه بر سبک باید از نظر رنگ نیز هارمونی جذابی را ایجاد کند. وجود تزئینات دکمه­ای در مبل چستر باعث می‌شود که میزان پارچه بیشتری در ساخت آن استفاده شود اما این پارچه باید نرم و منعطف باشد که به دوام و طول عمر بالایی داشته باشد. اگر مبل چستر چرم خریداری می‌کنید نکات نگه داری از آن را هم مد نظر داشته باشید.

 این مبل‌ها میزهای ست نیز دارند که سطح آن‌ها نیز به صورت تزئینات دکمه­ای است و می‌توانید روی آن شیشه بگذارید و در کنار مبل‌ها استفاده کنید. انتخاب تعداد آن هم بستگی به تعداد مبل‌ها دارد. خرید مبل چستر یکی از بهترین گزینه‌هایی است که می‌تواند برای خرید پیش روی شما باشد و به شما در دیزاین محل مورد نظر کمک کند.

عضویت
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد درون خطی
دیدن تمامی دیدگاه ها